AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Hvordan fant dere det ut? Og hvilket kjønn er partneren din (om du har en)? Jeg ble for lenge, lenge siden forelsket i venninna mi da jeg var tenåring. Syntes hun var så snill og vakker. Hun var den eneste jenta jeg noen gang følte noe for. Ingen visste om det, med mindre de så det på kroppsspråket mitt uten at de sa noe. Jeg tror i alle fall at jeg skjulte det veldig godt. Både før og etter det så var det bare gutter/menn. Nå er jeg gift med en mann. Anonymkode: d1cd3...073
SPOCA Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg er det. Jeg er kvinne og sammen med en mann jeg elsker. Få vet om det, har ikke noe behov for å si det. Samboer vet det da. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg er dame. Fant det ut da jeg var 16. Fikk følelser for venninna mi. Har en kjæreste nå som er mann. Han vet ikke om dette, og kommer nok ikke til å si det heller. Anonymkode: f7fc0...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Selvfølgelig er det flere her som er det. Anonymkode: 4e3c7...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Nei, men eksperimenterte jo en del i ungdommen. Kan i beste fall kalles panseksuell om man skulle ha puttet meg i en bås. Anonymkode: e3ad1...b85
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Biseksuell her...møter kvinner via nett av og til for å leve ut dette 🥰 Å bli slikket av ei som kan det er himmelsk. Anonymkode: e6e99...3d9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 Det er ikke så spesielt. Det handler 99% om din seksualitet, ikke hvilket kjønn du har sex med. Du er ikke dildofil selv om du har sex med en dildo. Du gir deg selv en opplevelse. Da kan samme kjønn egne seg også. Snakker bare om sex med samme kjønn, forelskelse er noe annet. Anonymkode: b055c...b8a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 SPOCA skrev (4 timer siden): Jeg er det. Jeg er kvinne og sammen med en mann jeg elsker. Få vet om det, har ikke noe behov for å si det. Samboer vet det da. Lever du ikke ut noe da? For min del er det skjult, kun de jeg har hatt sex med som vet det da. Anonymkode: e6e99...3d9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Biseksuell her...møter kvinner via nett av og til for å leve ut dette 🥰 Å bli slikket av ei som kan det er himmelsk. Anonymkode: e6e99...3d9 Faen i helvete, kan menn slutte å prøve alt som omhandler damer til å bli runketråd er! Anonymkode: b067e...5ce 1
SPOCA Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Lever du ikke ut noe da? For min del er det skjult, kun de jeg har hatt sex med som vet det da. Anonymkode: e6e99...3d9 Jeg har levd ut det ja, men har ikke behov for å annonsere det til noen.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg fant ut at jeg var interessert i jenter og gutter samtidig, da jeg var rundt 10 år kanskje. Er gift med en (bifil) mann nå, vært sammen med han i 9 år nå. Alle jeg kjenner godt vet det, det er ikke noe jeg skjuler. Anonymkode: 0436d...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå