Gå til innhold

Savn

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skriver for å få litt trøst og gode råd, fordi jeg befinner meg i en heller trist situasjon. Det har seg slik at jeg savner en person jeg er veldig glad i (ikke kjæreste), men vedkommende vil ikke ha kontakt med meg. Jeg har forsøkt å ta kontakt via SMS, men får bare nøytralt overfladiske svar. Grunnen til dette er jeg dessverre ikke helt klar over, og det blir spesielt forvirrende ettersom denne personen tidligere har vært veldig hyggelig mot meg og virket interessert, på eget initiativ.

Jeg tror ikke det er noe mer jeg kan gjøre for å få kontakt, men savnet er selvsagt der likevel, og det gjør veldig vondt.

Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Spør rett ut hva som er grunne til at den personen har kuttet kontakten. Hva her du å tape liksom? Du kan i det minste forlange et svar syns jeg.

Ellers er det vel ikke så mye du kan gjøre. Men det virker jo litt rart å bare kutte kontakten hvis ikke noe har skjedd som kan være grunn i det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en liten anelse om at det kan dreie seg om mangel på tid, uten at jeg synes det er noen spesielt god forklaring. Jeg mener at man som regel har tid til det man vil ha tid til - eller er det feil? Og isåfall er det vel bare mangel på interesse det har med å gjøre. Men jeg vet ikke. Jeg har tenkt litt på å bare spørre rett ut ja, men synes kanskje det virker litt påtrengende.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan det være noe med den andre personen da? Noe som plager eller noe trist som har skjedd? Spør hvordan personen virkelig har det og om h*n trenger noen å prate med. Det er kanskje litt voldsomt å bare anta at noen vil kutte kontakten. Det kan jo være noe som har skjedd, som gjør at den personen ikke kan/ er i stand til å svare deg skikkelig akkurat nå. Vis omsorg å spør hvordan h*n har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...