Gå til innhold

Sønn 18 vil besøke veninne i Tsjekkia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen har videopratet med ei jente og nå skal han besøke henne. Jeg føler meg ikke helt trygg. Hva om han blir lurt i noe felle?   

Har noen erfaring?

Anonymkode: 444ef...149

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Sørg for at han ordner med fornuftig bolig til seg selv og holder jevn kontakt, så går nok dette bra. De fleste nettvenner er gode venner.  

Anonymkode: 739ad...85b

• Liker 1
Skrevet

Du må iallfall forklare han at verden ikke er som Norge og at han må være utrolig forsiktig, spesielt i de landene der.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Sørg for at han ordner med fornuftig bolig til seg selv og holder jevn kontakt, så går nok dette bra. De fleste nettvenner er gode venner.  

Er ikke helt enig i dette, man skal har vært nettvenner ganske lenge før man tenker på å treffes og da på et nøytralt sted. Tviler på at denne unge gutten har kjent denne jenta så veldig lenge. Er ikke voksne folk det er snakk om er en ung gutt som mest sannsynlig er ganske så lettlurt. 

Anonymkode: 90d43...8f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

tipper dette er snakk om en ny kjæreste :)

og da stiller det seg litt annerledes. 

Du klarer ikke stoppe han fra å reise til sitt livs store kjærlighet. 

Spørsmålet er jo om ikke dette bare er en av veldig mange "jentene" som lurer guttene. 

Pass på at han har et sted å bo 

Pass på at han har med seg nok penger til opphold og ellers litt sløseri

Men pass på at han ikke har kredittkort med høy grense etc sånn at han ikke kommer tilbake med masse unødig gjeld og ingen kjæreste :)

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sønnen har videopratet med ei jente og nå skal han besøke henne. Jeg føler meg ikke helt trygg. Hva om han blir lurt i noe felle?   

Har noen erfaring?

Hvor lenge har de pratet sammen og hvordan kom de i kontakt med hverandre?

Dette blir jo rene gjetteleken basert på informasjonen du gir.

Endret av Bigote
  • Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 0.26):

Har noen erfaring?

Jeg har i allefall erfaring med Tsjekkia som turist .  Fantastisk land og kjekke mennesker.  Har ikke en eneste negativ opplevelse og jeg har besøkt landet mange ganger.  🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...