AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg har ikke merket mye før han kom her. Jeg så skyggen rett på i gangen og han i sidesynet. Vi begge reagerte helt på likt og spurte hverandre om 'du også så det' Hvorfor akkurat når han var her? Kveldene etter har jeg til tider kjent iskalde med beinene. Varsler de om noe? Siden det bar her når han kom innom. (Vi kjenner hverandre fra før.) Anonymkode: 5f763...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Del Skrevet 2. oktober 2023 Noen? Anonymkode: 5f763...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Del Skrevet 3. oktober 2023 Trenger ikke nødvendigvis ha noe med han å gjøre.. Tror vi går igjennom et skifte nå sånn generelt her på jorda. Blir bare mer og mer aktivitet.. Har litt Ragnarok vibber, litt som om "verdene" skifter plass hvis det kan gi mening for deg 🙂 Anonymkode: a9751...8ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Trenger ikke nødvendigvis ha noe med han å gjøre.. Tror vi går igjennom et skifte nå sånn generelt her på jorda. Blir bare mer og mer aktivitet.. Har litt Ragnarok vibber, litt som om "verdene" skifter plass hvis det kan gi mening for deg 🙂 Anonymkode: a9751...8ab Der kan være. Om numerologien stemmer, så sier den meg at jeg er på vei inn i en ny fase i livet. Mulig med denne mannen? Var så rart skyggen kom, å begge så den, akkurat når han var her. Anonymkode: 5f763...44a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå