Gå til innhold

Hvor ofte har dere analsex?9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere analsex og hvem av dere er det som har intinativet til det? 

Anonymkode: 55d5c...452

Skrevet

Aldri 

Anonymkode: 2a0d2...d1c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor ofte har dere analsex og hvem av dere er det som har intinativet til det? 

Hvorfor lurer du, AB?

Skrevet

Vi har det en sjelden gang, kanskje en gang hver tredje måned. Det er jeg som insjer i så fall, han vil ikke presse seg på, da jeg må føle meg "klar" for det for at jeg skal kunne slappe av å nyte det. Syns det gir en helt egen stemning og nærhet de gangene det skjer. 

Anonymkode: 81702...3ac

• Hjerte 1
Skrevet

Aldri

Anonymkode: 9c4dc...d72

• Liker 1
Skrevet

Litt for sjelden, to be honest. To/tre ganger i året. 

Skrevet

Har gjort det to ganger på de 20 årene vi har vært sammen. Jeg husker ikke hvem som ville prøve for å være ærlig. Er ikke så glad i å ha noe i rampa. Blir stressa av det. Så da blir det ingen nyting. 

Anonymkode: 07c3f...3db

Skrevet

Svært sjeldent, kanskje en eller to ganger i året. Jeg liker det ikke, men føler meg litt frisky avogtil likevel. 😅 Vi tar like mye initiativ. 

Anonymkode: 643d9...135

Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: 0a199...017

Skrevet

Aldri.

Vi prøvde et par ganger for 20 år siden, på mitt initiativ. Men fantasien var bedre enn virkeligheten. Det var bare smertefullt. Så det skjer ikke igjen.

Anonymkode: d8e24...e70

• Liker 2
Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: f27df...2cf

Skrevet

Aldri.  Jeg er 45 og har aldri hatt det.

Anonymkode: c9373...8f1

• Liker 1
Skrevet

Kanskje annen hver mnd. Begge tar like mye initiativ

• Hjerte 1
Skrevet

Minst én gang i uka. Varierer hvem som tar initiativet. 

Anonymkode: d88e4...450

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (8 timer siden):

Hvorfor lurer du, AB?

Har en diskusjon med mannen om dette, så vi var nyskjerrig på hvordan andre har det med dette :)

Skrevet

Det kommer litt ann på, men vil si 2-4 ganger i uken kanskje avhengig av hvor mye sex vi har. Vi har analsex majoriteten av gangene vi har sex da det er hva vi liker best og som gir meg lettere orgasme, da trenger jeg ikke å hjelpe til med hånden eller vibrator for å få orgasmen. Vi har sex 3-5 ganger i uken og vaginalt pleier å være ca en gang i snitt hver uke vil jeg si. 

Vi har prøvd såkalt "anal only life style" og klarer å holde oss 1-2 måneder de gangene, men da blir det jo litt savn så vi havner tilbake til vaginalt en gang i uken igjen. Ellers så er jo "anal only" spennende og vi forstår at noen går for livsstilen, men vi trenger litt andre veien også iblant, spesielt i perioden vi prøvde å bli gravid igjen 😄

Anonymkode: c4d3a...abf

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Aldri. Driver ikke med selvskading. 

Anonymkode: ef0c3...1bf

• Liker 1
Skrevet

1 gang i uken, ish.  Er vel han som insjer mest, men ønsket er gjensidig 😊

Anonymkode: ecb81...db6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det kommer litt ann på, men vil si 2-4 ganger i uken kanskje avhengig av hvor mye sex vi har. Vi har analsex majoriteten av gangene vi har sex da det er hva vi liker best og som gir meg lettere orgasme, da trenger jeg ikke å hjelpe til med hånden eller vibrator for å få orgasmen. Vi har sex 3-5 ganger i uken og vaginalt pleier å være ca en gang i snitt hver uke vil jeg si. 

Vi har prøvd såkalt "anal only life style" og klarer å holde oss 1-2 måneder de gangene, men da blir det jo litt savn så vi havner tilbake til vaginalt en gang i uken igjen. Ellers så er jo "anal only" spennende og vi forstår at noen går for livsstilen, men vi trenger litt andre veien også iblant, spesielt i perioden vi prøvde å bli gravid igjen 😄

Anonymkode: c4d3a...abf

Bare lurer, hvordan kan "kun analt" bli en livsstil? Det må bety at det påvirker flere viktige domener i livet og ikke kun handler om sex.

Eller er det slikt at livsstil kan brukes som synonym til fetish når det gjelder seksualitet. Slik at jeg burde skjønne at det egentligen ikke handler om en livsstil.

Er mye mellom himmel og jord med oss menesker, og syntes det hørtes spennende ut at noen har en hel livsstil basert på "kun analt". 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...