Gå til innhold

Er det min feil at han slo opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ekstremt lei meg akkurat nå og forvirra, jeg føler jeg ikke klarer å leve uten han, han slo opp med meg ut av det blå, og jeg lurer på hvor det gikk galt, alt var så bra også begynte han bare å være stygg mot meg mot slutten. Han gjorde det slutt like rett etter jeg fortalte hans elskerinne at han var samme med meg, ble han kanskje sur fordi jeg avslørte han? Burde det ikke være meg som skulle blitt sur ? Jeg har også tidligere blokka og unblokka han ca 5 ganger, kan det være grunnen? (Men gjorde det jo fordi han irriterte meg da jeg fant ut at han hadde en annen dame)

Anonymkode: c2fa9...2e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kvitta deg med en drittsekk. Du skal ikke ta SKYLDA for det, men ta ÆREN for at han nå er noen andres problem! Hun må være redd for at han er utro mot henne, mens DU endelig kan finne deg en skikkelig mann som behandler deg bra!

Anonymkode: 2e7e6...d5e

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Ja  det er jo din feil.

Anonymkode: 1a6c2...4fb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja  det er jo din feil.

Hvordan er det min feil?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan er det min feil?

Det var deg han ble sur på?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var deg han ble sur på?

Men hvorfor skal han bli sur på meg? Er ikke det jeg som burde bli sur på han for at han har en annen dame som jeg ikke visste om?

Skrevet

Du skulle jo slått opp med han.

• Nyttig 2
Skrevet

Han ble vel sur fordi han ikke fikk i pose og sekk. Du burde ha dumpet ham selv.

Anonymkode: eb938...2de

Skrevet
Svigermor skrev (1 minutt siden):

Du skulle jo slått opp med han.

Jeg visste jo ikke om dette før om nå 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han ble vel sur fordi han ikke fikk i pose og sekk. Du burde ha dumpet ham selv.

Anonymkode: eb938...2de

Ja skulle det, men hadde jo følelser for han, og jeg klarte ikke å gjøre det med engang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja skulle det, men hadde jo følelser for han, og jeg klarte ikke å gjøre det med engang. 

Men da gjorde han deg en tjeneste ved å gjøre det slutt. Du fortjener en som kun er med deg, men ikke utro med fler. Og som i tillegg blir sur på deg fordi du avslørte forholdet deres til hans elskerinne. 

Anonymkode: 9f337...885

• Liker 1
Skrevet

Hvordan forhold vil du ha? En du er trygg på eller en som ikle har priblemer med å svikte deg og gir deg skylden 

Skrevet

Det er ikke din feil. Han var utro. Enkelt og greit.
Om han ikke hadde slått opp nå, ville forholdet gått i dass uansett (f.eks ved at du slo opp). Utroskap gjør gjerne sånt.

Det er sjeldent jeg argumenterer for sinne, men kanskje det er rett medisin her. Kanskje framfor å føle sorg og tap at du burde føle sinne for en fyr som var utro. Bruk sinnet på å lettere komme over han, og så på å gjøre bedre neste gang.

Ta et solid grep om selvrespekten og gi en flyvende finger i hele jævla fyren!

"Føkk deg, og alle som ligner på deg!"

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Even Tuell skrev (9 minutter siden):

Det er ikke din feil. Han var utro. Enkelt og greit.
Om han ikke hadde slått opp nå, ville forholdet gått i dass uansett (f.eks ved at du slo opp). Utroskap gjør gjerne sånt.

Det er sjeldent jeg argumenterer for sinne, men kanskje det er rett medisin her. Kanskje framfor å føle sorg og tap at du burde føle sinne for en fyr som var utro. Bruk sinnet på å lettere komme over han, og så på å gjøre bedre neste gang.

Ta et solid grep om selvrespekten og gi en flyvende finger i hele jævla fyren!

"Føkk deg, og alle som ligner på deg!"

Det er lettere sagt enn gjort, men jeg prøver. Når jeg først får følelser for noen er det nesten helt umulig for meg å miste det, og det er kjipt. Jeg klarte ikke å la det gå, og jeg var tilknyttet til han også emosjonelt, men virker som han ikke hadde problemer med å svikte meg, fant ut også at han snakke drit om meg bak ryggen min til denne elskerinnen som hun sendte screenshot av.

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvordan forhold vil du ha? En du er trygg på eller en som ikle har priblemer med å svikte deg og gir deg skylden 

Selvsagt den første, men føler at det er helt umulig å finne geinuene gutter , han starta jo bra så trodde det var slik han var, også var det bare crash

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Selvsagt den første, men føler at det er helt umulig å finne geinuene gutter , han starta jo bra så trodde det var slik han var, også var det bare crash

Husker søsteren min sa det samme til meg om at i Bergen finnes det ingen gutter som ikke bruker dop så hun kunne ikke møte noen andre enn dem. Hun syns det var veldig vanskelig at det ble slutt med kjæresten som ikke var snill nok mot henne. Spol frem i tid å hun har en god kjæreste som aldri har gjort sånnt, og forhåpentligvis aldri vil være like teit mot henne som han andre på den tiden var. Nå slapper hun av og nyter livet. 

Du kan finne noen mye bedre 😊

Anonymkode: a5ca5...2ba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ekstremt lei meg akkurat nå og forvirra, jeg føler jeg ikke klarer å leve uten han, han slo opp med meg ut av det blå, og jeg lurer på hvor det gikk galt, alt var så bra også begynte han bare å være stygg mot meg mot slutten. Han gjorde det slutt like rett etter jeg fortalte hans elskerinne at han var samme med meg, ble han kanskje sur fordi jeg avslørte han? Burde det ikke være meg som skulle blitt sur ? Jeg har også tidligere blokka og unblokka han ca 5 ganger, kan det være grunnen? (Men gjorde det jo fordi han irriterte meg da jeg fant ut at han hadde en annen dame)

Elskerinne.

Burde ikke det feires at du ble kvitt ham.

Hvem ønsker å være sammen med en drittsekk som er utro med en elskerinne. 

Vær lykke du ble kvitt ham, Sånne folk er virkelig ikke verdt å bruke tid på.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...