AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Hva slags type truse er dette? Jeg er ikke sikker..også vil jeg gå over til noe som er mindre og lettere å bruke enn det jeg har brukt til nå. Jeg vil også fornye garderoben med.. for det jeg har brukt til nå er gammelt og godt brukt. Bildet er knabbet fra Instagram 😃 Anonymkode: e66e6...f12
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Ser ut som en string. Anonymkode: a8f02...3f8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 Jeg bruker disse og er blitt veldig glad i de: https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/Truser/stringtruse-3-pk-i-bomull/531251/ Men de hun på bildet har på kan jo kanskje se mer seamless ut, så da vil jeg tippe noe ala dette: https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/Truser/string/seamless-string/600726/ Anonymkode: a36d8...f00
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Det er så harry å legge ut sånne bilder av seg selv. Ser ut som en sømløs string. Anonymkode: 32f89...812
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Billig sømløs string som er dratt langt opp på hoftene for og se slankere ut? Kan jo være en en tai og . Ser ut som microfiber. Kan være bomull . Hvorfor går du ikke heller i en butikk eller nettbutikk? Synes du denne var såååå spesiell, er jo og helt umulig og si hvordan den ser ut bak. Anonymkode: 668bb...272 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Billig sømløs string som er dratt langt opp på hoftene for og se slankere ut? Kan jo være en en tai og . Ser ut som microfiber. Kan være bomull . Hvorfor går du ikke heller i en butikk eller nettbutikk? Synes du denne var såååå spesiell, er jo og helt umulig og si hvordan den ser ut bak. Anonymkode: 668bb...272 Ikke så spesiell nei, enig. Det er nok kroppen som er finest her, og at trusa er trukket så langt opp for å fremheve musa. Lett å bli lurt. Anonymkode: 2a852...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå