AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Jeg jobber på et sykehjem og daten fikk avsmak av at jeg kunne jobbe med eldre og tørke de bak. For meg er det helt normalt å gjøre dette, av og til bader vi omtrent i avføring. Hva syntes dere andre menn om dette da? Anonymkode: ebcd9...9cd 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Jeg synes å jobbe i omsorgsyrker er tiltrekkende. Hvem vil ikke ha en dame som er empatisk, omsorgsfull, tøff og ikke lar seg dytte av pinnen? Men nå er ikke jeg mann da, men lesbisk. Ikke la en mann dytte deg ned fordi han ikke finner ditt yrke verdig. En som ser ned på folk grunnet yrke er jo i bunn og grunn bare ett vandrende rødt flagg. Anonymkode: 035c5...c4c 11 17
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 Her måtte mannen smørre hemoridene mine etter fødsel og sjekke stingene som gjorde vondt. Takk gud for at jeg har en mann som ikke synes sånt er ekkelt, for jeg trengte virkelig en som kunne hjelpe meg da. Det trengte forsåvidt sønnen vår også som måtte skifte bleie x antall ganger om dagen. Da badet vi alle i bæsj ja. Anonymkode: 9d7d3...da4 16 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 Han høres lite opplyst ut. Selv om det er en del av jobben er det jo egentlig en liten del av jobben. Anonymkode: 78f6c...864 5 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 Hva en date jobber med er fullstendig uinteressant for min del. Hater å snakke jobb når jeg ikke selv er på jobb. En jobb har ingen ting å si for attraksjon for min del. K30+ Anonymkode: 5b5a0...d4e 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 Sant nok... Jeg sa bare til han at jeg av og til står å tørker avføring i en halv time. Både på doen, rumpa, foran og i lysken, og på gulvet må jeg tørke og tørke etter at det har havnet der. Jeg føler meg jo rimelig "spesiell" som står oppi dette der og da (kan miste avføring på skoene til og med) , men hva kan jeg gjøre? Skal jeg ta på up&go å la hver å tørke? Nei, jeg gjør det og det går fint. Aldri opplevd andre menn slik. De har vist mer respekt til en slik jobb og tegn på god omsorg. Anonymkode: ebcd9...9cd 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 Høres ikke ut som en mann å satse på😅🙈 Null respekt for yrket ditt. Ikke OK. Du gjør en god og viktig jobb for alle oss som dessverre skal bli gamle og hjelpesløse en gang. Ikke bry deg om hans flåsete kommentar. Umoden mann Anonymkode: b8ac1...340 8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sant nok... Jeg sa bare til han at jeg av og til står å tørker avføring i en halv time. Både på doen, rumpa, foran og i lysken, og på gulvet må jeg tørke og tørke etter at det har havnet der. Jeg føler meg jo rimelig "spesiell" som står oppi dette der og da (kan miste avføring på skoene til og med) , men hva kan jeg gjøre? Skal jeg ta på up&go å la hver å tørke? Nei, jeg gjør det og det går fint. Aldri opplevd andre menn slik. De har vist mer respekt til en slik jobb og tegn på god omsorg. Anonymkode: ebcd9...9cd Det var da svært til detaljerte detaljer er sykepleie selv, jobber på barneavd, men ble småkvalm av teksten din Anonymkode: 16956...c96 13 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #9 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sant nok... Jeg sa bare til han at jeg av og til står å tørker avføring i en halv time. Både på doen, rumpa, foran og i lysken, og på gulvet må jeg tørke og tørke etter at det har havnet der. Jeg føler meg jo rimelig "spesiell" som står oppi dette der og da (kan miste avføring på skoene til og med) , men hva kan jeg gjøre? Skal jeg ta på up&go å la hver å tørke? Nei, jeg gjør det og det går fint. Aldri opplevd andre menn slik. De har vist mer respekt til en slik jobb og tegn på god omsorg. Anonymkode: ebcd9...9cd Ikke spesielt at du gjør det, men sykt spesielt at du forteller så grafisk om det. Anonymkode: 5ab40...9bd 23 1
Mjalloh Skrevet 30. september 2023 #10 Skrevet 30. september 2023 Han er vel en sånn som synes det er flaut å kjøpe med tamponger for dama i butikken. Like greit han var ærlig om umodenheten sin, så slipper du å ha noe mer med han og gjøre. Takk for at du gir omsorg til noen av de som trenger det mest ♥️ 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #11 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sant nok... Jeg sa bare til han at jeg av og til står å tørker avføring i en halv time. Både på doen, rumpa, foran og i lysken, og på gulvet må jeg tørke og tørke etter at det har havnet der. Jeg føler meg jo rimelig "spesiell" som står oppi dette der og da (kan miste avføring på skoene til og med) , men hva kan jeg gjøre? Skal jeg ta på up&go å la hver å tørke? Nei, jeg gjør det og det går fint. Aldri opplevd andre menn slik. De har vist mer respekt til en slik jobb og tegn på god omsorg. Anonymkode: ebcd9...9cd Er du ekstremt uerfaren siden du får til å grise så mye ved stell? Anonymkode: 7411b...cdf 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #12 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sant nok... Jeg sa bare til han at jeg av og til står å tørker avføring i en halv time. Både på doen, rumpa, foran og i lysken, og på gulvet må jeg tørke og tørke etter at det har havnet der. Jeg føler meg jo rimelig "spesiell" som står oppi dette der og da (kan miste avføring på skoene til og med) , men hva kan jeg gjøre? Skal jeg ta på up&go å la hver å tørke? Nei, jeg gjør det og det går fint. Aldri opplevd andre menn slik. De har vist mer respekt til en slik jobb og tegn på god omsorg. Anonymkode: ebcd9...9cd Det ble i overkant med detaljer. Kanskje det ikke var jobben i seg selv, men at du så detaljert fortalte om det? Forøvrig er det fint om helsearbeidere kan snakke om pasienter/brukere på en måte som er verdig og ivaretar deres verdighet. Anonymkode: 879f7...153 6 2
katties Skrevet 30. september 2023 #13 Skrevet 30. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 0.01): Hva en date jobber med er fullstendig uinteressant for min del. Hater å snakke jobb når jeg ikke selv er på jobb. En jobb har ingen ting å si for attraksjon for min del. K30+ Anonymkode: 5b5a0...d4e For meg ER det faktisk noen yrker som er et turn-off, inkludert noen der man markedsfører og prøver å få mest mulig penger ut av folk for minst mulig jobb eller kvalitet. Man må liksom være en type menneske jeg generelt ikke har en tendens til å like for å jobbe med slikt... Endret 2. oktober 2023 av katties 3 1
arvidhansen Skrevet 30. september 2023 #14 Skrevet 30. september 2023 Du burde ikke date slike umodne unger.
Fremmed fugl Skrevet 30. september 2023 #15 Skrevet 30. september 2023 Sjelden jeg vil svare slikt. Rødt flag Dump
Blåjojo Skrevet 30. september 2023 #16 Skrevet 30. september 2023 Kan nesten forstå han om du fortalte like detaljert som i tråden her. Men bortsett fra det så burde du bare droppe å tenke mer på han, og heller tenke på hvordan du ordlegger deg om et yrke som er uendelig mye mer enn å tørke noen i baken. Det er nok av folk som prøver å fremstille det å jobbe på et sykehjem som noe som kun dreier seg om å tørke pasientene bak. Vis heller litt yrkesstolthet og fortell om alt det andre du opplever på jobb. At noen ikke vil date deg pga ditt yrke bør være deres tap. 5 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #17 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du ekstremt uerfaren siden du får til å grise så mye ved stell? Anonymkode: 7411b...cdf At jeg klarer å grise så mye? Alle som driver med stell vet at det kan bli mye gris på gulv og toalett. TS Anonymkode: ebcd9...9cd 7 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #18 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber på et sykehjem og daten fikk avsmak av at jeg kunne jobbe med eldre og tørke de bak. For meg er det helt normalt å gjøre dette, av og til bader vi omtrent i avføring. Hva syntes dere andre menn om dette da? Anonymkode: ebcd9...9cd Sånne folk er blåst i hodet. Du holder på med et ekstremt viktig yrke, og med alle skalndalene i media i det siste angående helsenorge har jeg bare fått enda mer respekt for sykepleierne. Er jo folk vi absolutt trenger, og skandalene forteller jo oss bare hva som skjer når vi har mangler på folk med den riktige kompetansen. Hva jeg tenker er at enten tror jeg at han prøvde seg på en dårlig spøk?? Om ikke er han en idiot, burde egentlig finne noen bedre. Anonymkode: 7310d...84e 3
Kipling Skrevet 30. september 2023 #19 Skrevet 30. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg jobber på et sykehjem og daten fikk avsmak av at jeg kunne jobbe med eldre og tørke de bak. For meg er det helt normalt å gjøre dette, av og til bader vi omtrent i avføring. Hva syntes dere andre menn om dette da? Anonymkode: ebcd9...9cd Gir generelt sett totalt faen I hva en kvinne jobber med. Akkurat det å tørke rumper... hvis du beskriver det grafisk nok, så blir det gross, men holder du det generelt så hadde jeg ikke brydd meg. Men om du utbroderer det på en måte hvor jeg ikke klarer å unngå å visualisere det, så kan det hende jeg hadde syns det ble for mye. 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #20 Skrevet 30. september 2023 Vi har alle ulike ting som er turn off. Enten det handler om væremåte, utseendet, yrke eller andre ting. For han var yrket ditt turn off, mens andre vil synes at yrket ditt gjør deg mer tiltrekkende eller ikke bry seg med hvilket yrke du har. Med andre ord så passet ikke du sammen med fyren du har møtt nå, men det finnes andre menn du passer godt sammen med😊 Anonymkode: c6073...a55 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå