Gå til innhold

Sååå usikker på om han liker meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært en kveld sammen... Han er litt fraværende på snap men kan glimte til litt innimellom. Sendte en snap av meg igår og fikk samme i retur. Han sendte også helt på likt som meg midt på dagen idag, og så sendte jeg et selfi i 20tiden. Den åpnet han bare.. Skal man tenke at han ikke er intr da?

Jeg er litt ivrig på snap og vil så møte han igjen snart, noe vi skal, men vet ikke når. Skal jeg holde litt tilbake? Vente til han sender meg nå om han er interessert? 

Anonymkode: 19f7b...026

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere holdt på? Vært i samme situasjon:) her løsna det bra. Bare vær klar i kommunikasjonen og gi utrykk for hva du ønsker. Og hvis han ikke er så «på» hadde jeg tatt avstand en stund for å se hva som skjer:)

Anonymkode: 5ace0...764

Skrevet

Kanskje du kan sende noe mer interessant enn en selfie? 

Anonymkode: 9da9f...bc0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kanskje du kan sende noe mer interessant enn en selfie? 

Anonymkode: 9da9f...bc0

Ja men sender aldri kun et selfie uten tekst. 

Var så merkelig at vi sendte akkurat på likt igår. Ett minutt i forskjell, så når jeg hadde sendt min så holdt han på å ta bilde. Da hadde vi ikke snappet på mange timer. Tsnkeoverføring? ;)

Han er ikke så mye på mobilen, så kan ikke vente veldig mye. Men venter jeg ei stund, så kommer det som regel noe fra han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor lenge har dere holdt på? Vært i samme situasjon:) her løsna det bra. Bare vær klar i kommunikasjonen og gi utrykk for hva du ønsker. Og hvis han ikke er så «på» hadde jeg tatt avstand en stund for å se hva som skjer:)

Anonymkode: 5ace0...764

Aner ikke om vi holder på;) men begynte å treffe hverandre for 2 uker siden. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...