AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #41 Del Skrevet 2. oktober 2023 Du kan jo ikke gå rundt å late som om du ikke kjenner igjen din egen nabo. Hva gjør du den dagen familien hennes kommer på besøk? De husker jo deg. Som de andre sier, du misforstår din taushetsplikt så til de grader. Anonymkode: 74b6e...fd9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #42 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor i alle dager skulle jeg være uerfaren i pleien? Hvor i denne tråden finner du ut av at jeg ikke er flink i pleien? Unnskyld meg, men nei. Jeg trenger absolutt ingen veiledning. Har 87% fast jobb her og klarer meg utmerket🙏☺️ Anonymkode: 00be9...155 Men hva er problemet ditt? Vet du ikke hva taushetsplikt betyr? Anonymkode: 60e4c...e8e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #43 Del Skrevet 2. oktober 2023 Så trist at du latet som du ikke kjente henne. Hun føler seg kanskje trist fordi du ikke kjente henne igjen, eller hun er forvirret over at hun tror hun kjenner deg men du later som ingenting. Jeg kan ikke forstå at det skal være bedre å late som ingenting enn å vedkjenne henne og bekrefte hennes erindring om deg. Anonymkode: 03c06...841 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #44 Del Skrevet 2. oktober 2023 Kan du prøve å forklare oss hva som er problemstillingen? Til hvem er du redd for å lekke sensitiv info? Er du redd dette kan bli pinlig for pasienten? Det kan bli pinligere for pasienten når hun får besøk av slekt, og de kjenner deg igjen og pasienten oppdager at du ikke har gitt deg til kjenne? Mange i helsevesenet kjenner pasienter, det er ikke til å unngå når man jobber på et lite sted f.eks. Snakk med leder hvis du er usikker i situasjonen. Anonymkode: bdf50...644 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #45 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 0.37): Joda, satt foten innforbi først da jeg kun var 16år og er idag 36. Er veldig sikker i min jobb og gjorde det riktige i dette tilfellet!💯 bare rart å se en nabo gjennom 20år. Påminnelse om at det sækanskje hvem som helst. Anonymkode: 00be9...155 Hva er det du mener du gjorde riktig i dette tilfellet? At du behandlet din tidligere nabo som en fremmed? Jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare kunne gi deg til kjenne og mimre litt. Jeg forstår ikke problemstillingen rett og slett, og jeg er i tvil om at du forstår hva taushetsplikten innebærer. Anonymkode: 7a65e...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå