Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 Lurer litt jeg! Har et intrykk av at jenter/kvinner går mer barbeint en gutter/menn. Tenker da spesielt om sommeren Noen som har en god forklaring på dette?
momo Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 Her stemmer det, jeg tasser rundt barbeint hele året rundt, liker ikke sokker og sko. På sommeren så går jeg ute i flip flapper samme hvordan været er. På vinteren bruker jeg sefølgelig sokker og sko ute da.
Gjest Virvel Skrevet 24. januar 2006 #4 Skrevet 24. januar 2006 Kanskje det kan komme av at kvinner generelt er mer opptatt av å dulle med hele kroppen sin, og mer bevisst på å vise fram alle deler av den? Tror i hvert fall ikke det er mange av de guttene jeg kjenner som er særlig bevisst på føttene sine, de bruker dem bare til å gå med. Jeg bruker derimot ganske mye tid på føttene mine, spesielt om sommeren. Når jeg går i åpne sko/barbent så er det først og fremst fordi det er mer behagelig i varmen, men når jeg allikevel skal vise frem undersåttene, så vil jeg jo at de skal se pene ut, og at folk skal legge merke til dem. :storfot:
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #5 Skrevet 24. januar 2006 Her stemmer det, jeg tasser rundt barbeint hele året rundt, liker ikke sokker og sko. På sommeren så går jeg ute i flip flapper samme hvordan været er. På vinteren bruker jeg sefølgelig sokker og sko ute da. ← Her også! Samboer bruker sokker alltid! (bortsett fra i dusjen og i senga, da! )
Gjest Isabellas Skrevet 25. januar 2006 #6 Skrevet 25. januar 2006 Jeg går nok mer barbeint enn sambo. Vil jo vise frem de lakkerte neglene! Sålenge det ikke blir for kaldt da.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #7 Skrevet 25. januar 2006 Æsj,føtter er ekkelt.Utrolig mange stygge. Det værste er kvinnfolk i sandaler/åpne sko som ikke har velstelte tær. Det må de være da ass. Mannfolkføtter er usj.
Gjest Isabellas Skrevet 25. januar 2006 #8 Skrevet 25. januar 2006 Vel, idag er det vanlig å ta pedikyr jevnt og ofte så de fleste tar godt vare på puselabbene sine.
Arkana Skrevet 25. januar 2006 #9 Skrevet 25. januar 2006 Her i huset er det omvendt ← Samme her. Jeg går bare barbent om sommeren, men samboeren min gjerne går barbent om vinteren også, men bare i helgene. Da lar han være å ta på seg sokker om morgenen, han tar ikke av seg sokkene når han kommer hjem fra jobb i ukedagene for å gå barbent.
Lipstick Skrevet 25. januar 2006 #10 Skrevet 25. januar 2006 Har merket at menn og damer går like ofte barbeint, jeg. Selv synes jeg det er kjempedeilig å lufte tærne en gang i blant, men det må være varmt nok på gulvet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå