Gå til innhold

Hva synes dere om liksom søte kallenavn tidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet med en på datingsider i noen dager nå, og i dag stilte han meg et dagligdags spørsmål og kalte meg for "snuppa". Kjente jeg ikke likte det helt. Vi har ikke møtt hverandre eller noe.

Hva hadde dere synes om det? Vet ikke om det bare er jeg som er rar som reagerte på det.

Anonymkode: 3bd1b...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde han med meg også! Et han 197 høy med litt former og fornavn på G? 😅🙈 Tilfeldigvis i 40-åra? 

Anonymkode: 11fda...4fc

Skrevet

Syns snuppa er nedlatende og turnoff. Hadde ikke fått meg til å føle meg kvinnelig. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde heller ikke likt det. Enig i at det er litt nedlatende. Og noe undervurderende med det. Akkurat som han tror at han bare trenger å skrive noen fraser før han kan kalle deg snuppa.

Anonymkode: 67f5e...7aa

• Nyttig 1
Skrevet

Snuppa hadde jeg satt foten ned for med en gang. Det er sånt jenter kaller hverandre når de strør hjerter på hverandres profilbilder på facebook i håp om å få like mange hjerter tilbake. Det ordet skal ikke ut av en manns munn. 

Anonymkode: c727e...d8e

• Liker 1
Skrevet

Snuppa😂 nei nei nei

Anonymkode: 0756d...683

• Nyttig 1
Skrevet

Han som kalte meg snuppa er 43/44 år. Jeg er 38, så er ingen ung-snuppe nei. Ble litt rart. Også maste han om bilder. Tror han egentlig søkte sex.. Det rakk vi heldigvis ikke da det kun ble 2 dater. 

Skrevet

Ikke kall noen snuppa. 

Skrevet

Snuppa er like ille som Lillemor. Greit hvis du er fem år og han er bestefaren din, ellers er det klart nei.

Anonymkode: d1dfd...ee4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det gjorde han med meg også! Et han 197 høy med litt former og fornavn på G? 😅🙈 Tilfeldigvis i 40-åra? 

Nei, det er nok ikke samme😂

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er nok ikke samme😂

Da er de 2 😅.. 

Skrevet

Bra det ikke bare er jeg som reagererte på det. Var skikkelig turn off rett og slett.

Skrevet

Syns det er greit men blir også skeptisk om han sier det til mange og det er fordi han ikke husker navnet mitt, som i John Tucker must die filmen 😅

Hadde likt det bedre om det var noe personlig, som en versjon av navnet mitt, basert på en karakteristikk av personligheten min eller noe vi har opplevd sammen. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...