Akryl Skrevet 30. september 2023 #1 Del Skrevet 30. september 2023 Hva synes dere? Kunne vært mye bedre med større budsjett på TV2, med Mads Hansen i Forræder lignede lokasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 1. oktober 2023 #2 Del Skrevet 1. oktober 2023 Utrolig teit. Virker som en billig og amatørmessig produksjon… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. oktober 2023 #3 Del Skrevet 1. oktober 2023 (endret) Kjedelig. Ble skuffet. Så 1. episode av Jaget på Discovery nettopp. Det var bedre. Endret 1. oktober 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 1. oktober 2023 #4 Del Skrevet 1. oktober 2023 Har sett ca halvparten av episodene. Synes det er grei underholdning. Skulle ønske de hadde bygget opp serien mer med at det ikke var så skummelt i begynnelsen, men at det ble skumlere og skumlere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 1. oktober 2023 #5 Del Skrevet 1. oktober 2023 Lawyam skrev (22 minutter siden): Kjedelig. Ble skuffet. Så 1. episode av Jaget på Discovery nettopp. Det var bedre. Jaget er jo et annet konsept enn vettskremt da… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LibertyNoCap Skrevet 1. oktober 2023 #6 Del Skrevet 1. oktober 2023 Veldig dårlig produsert, dårlige kulisser, manglende historiefortelling, poengløse konkurranser, med forvirrede deltakere,b krampeaktige deltakere som prøver å gjøre konseptet interessant med å rope høyere og høyere. 1/10 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 2. oktober 2023 #7 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg synes det var supermoro!! Lo meg gjennom alle episodene. Helt strålende underholdning! Helt seriøst, dette er ikke tull fra min side😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2023 #8 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg synes det var veldig pussig valg at de ikke prøvde en gang å gjøre det litt skummelt for seerne, mtp stedet og alt? Selv jeg som er livredd for sånne steder til vanlig ble jo ikke skremt en eneste gang? Merkelig prioritering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 3. oktober 2023 #9 Del Skrevet 3. oktober 2023 Fryktelig kjedelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå