Akryl Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Hva synes dere? Kunne vært mye bedre med større budsjett på TV2, med Mads Hansen i Forræder lignede lokasjon.
enkefru Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Utrolig teit. Virker som en billig og amatørmessig produksjon… 1
Gjest Lawyam Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 (endret) Kjedelig. Ble skuffet. Så 1. episode av Jaget på Discovery nettopp. Det var bedre. Endret 1. oktober 2023 av Lawyam
Kelsi Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Har sett ca halvparten av episodene. Synes det er grei underholdning. Skulle ønske de hadde bygget opp serien mer med at det ikke var så skummelt i begynnelsen, men at det ble skumlere og skumlere etterhvert.
enkefru Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Lawyam skrev (22 minutter siden): Kjedelig. Ble skuffet. Så 1. episode av Jaget på Discovery nettopp. Det var bedre. Jaget er jo et annet konsept enn vettskremt da…
LibertyNoCap Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Veldig dårlig produsert, dårlige kulisser, manglende historiefortelling, poengløse konkurranser, med forvirrede deltakere,b krampeaktige deltakere som prøver å gjøre konseptet interessant med å rope høyere og høyere. 1/10 2 1
Marsipanmor Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg synes det var supermoro!! Lo meg gjennom alle episodene. Helt strålende underholdning! Helt seriøst, dette er ikke tull fra min side😄 3
Rumle Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg synes det var veldig pussig valg at de ikke prøvde en gang å gjøre det litt skummelt for seerne, mtp stedet og alt? Selv jeg som er livredd for sånne steder til vanlig ble jo ikke skremt en eneste gang? Merkelig prioritering. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå