AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Jeg har nylig begynt å date en mann som er åndelig. Kjempe flott mann. Han vet at jeg har traumer osv, og da vi skulle ha sex for første gang. Da handlet det om at han skulle løsne noe undertrykte følelser ved å ta meg kjempe hardt også skulle jeg klemme igjen med fitten. Det ble veldig voldsomt. Det handlet ikke om nytelse, men om en jobb om å klemme fitten i riktig tid. Det som skjedde var at han klarte å få frem noe følelser i meg. Jeg følte for å måtte gråte, men det kom ikke tårer. Jeg følte for å ligge i foster stilling og gjemme ansiktet mitt. Men det var ikke en vond følelse. Det føltes som om han faktisk løsnet noe og jeg ble fri fra ett eller annet. men jeg har aldri vært med på noe lignende før. Det var voldsomt og som en jobb, ingen nytelse. Men hvis han fikset noe i meg, så er det no bare bra. Noen som har vært borte i noe lignende? Anonymkode: 9fef4...5b5
ESFP Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 What? Denne mannen høres ikke åndelig ut, han er fremdeles traumatisert. Denne sexen handlet kun om ham. At han skulle fikse deg. Han setter seg selv høyere enn deg. Det er ikke rart at følelser ble fremprovosere hos deg. Fosterstilling, gråt og gjemme ansiktet høres ut som skam. Det er ikke skam man skal føle etter å ha hatt sex. Finn deg en ny mann. 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 Åndelig mann? Høres mer ut som predator med skalkeskjul. Anonymkode: e409b...798 2 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 ESFP skrev (Akkurat nå): What? Denne mannen høres ikke åndelig ut, han er fremdeles traumatisert. Denne sexen handlet kun om ham. At han skulle fikse deg. Han setter seg selv høyere enn deg. Det er ikke rart at følelser ble fremprovosere hos deg. Fosterstilling, gråt og gjemme ansiktet høres ut som skam. Det er ikke skam man skal føle etter å ha hatt sex. Finn deg en ny mann. Han sa at det er skam som er undertrykket fra barndom som han nå har løsnet fra kroppen min. Jeg fjernet hendene og følte ikke at noen hadde vært slem mot meg. Men jeg er litt forvirret, det har nettopp skjedd. Anonymkode: 9fef4...5b5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 ESFP skrev (4 minutter siden): What? Denne mannen høres ikke åndelig ut, han er fremdeles traumatisert. Denne sexen handlet kun om ham. At han skulle fikse deg. Han setter seg selv høyere enn deg. Det er ikke rart at følelser ble fremprovosere hos deg. Fosterstilling, gråt og gjemme ansiktet høres ut som skam. Det er ikke skam man skal føle etter å ha hatt sex. Finn deg en ny mann. Og ja. Han følte seg som en gud som skulle klare å fikse meg. Han ga mye råd og tips for hva som er bra osv. Men alt virker som er godt ment. Ts Anonymkode: 9fef4...5b5
aksase Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 Har lest om at Yoni-massasje(vulva/vagina-massasje) kan løse opp i traumer, så kanskje det er noe i det. At av og til kan vonde følelser sette seg som knuter i underlivet, som kan masseres opp til å løsne, våde fysisk og psykisk. Mulig det er noe i det. Det er mye med kroppen vår som vitenskapen vet lite om.
ESFP Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han sa at det er skam som er undertrykket fra barndom som han nå har løsnet fra kroppen min. Jeg fjernet hendene og følte ikke at noen hadde vært slem mot meg. Men jeg er litt forvirret, det har nettopp skjedd. Anonymkode: 9fef4...5b5 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og ja. Han følte seg som en gud som skulle klare å fikse meg. Han ga mye råd og tips for hva som er bra osv. Men alt virker som er godt ment. Ts Anonymkode: 9fef4...5b5 Han her skal du passe deg for. Han re-traumatiserer deg og fjerner ingenting fra fortiden din. Du kan potensielt ende opp med dypere skam enn du allerede har. At han skal fikse deg og føler seg som en gud er blodrøde flagg. Det lyser personlighetsforstyrret lang vei. Finn en mann som tenker at du er perfekt som du er og ikke mener at du trenger å bli fikset. 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Skrevet 30. september 2023 Hold deg unna å åndlige og spirituell mennesker. De er spik spenna gale. Anonymkode: 97451...cd7 5
StanTheMan Skrevet 30. september 2023 #9 Skrevet 30. september 2023 ...Du blir jo utt ESFP skrev (6 minutter siden): Han her skal du passe deg for. Han re-traumatiserer deg og fjerner ingenting fra fortiden din. Du kan potensielt ende opp med dypere skam enn du allerede har. At han skal fikse deg og føler seg som en gud er blodrøde flagg. Det lyser personlighetsforstyrret lang vei. Finn en mann som tenker at du er perfekt som du er og ikke mener at du trenger å bli fikset. Veldig enig 😃 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #10 Skrevet 30. september 2023 aksase skrev (15 minutter siden): Har lest om at Yoni-massasje(vulva/vagina-massasje) kan løse opp i traumer, så kanskje det er noe i det. At av og til kan vonde følelser sette seg som knuter i underlivet, som kan masseres opp til å løsne, våde fysisk og psykisk. Mulig det er noe i det. Det er mye med kroppen vår som vitenskapen vet lite om. Ja han sa noe om dette. Anonymkode: 9fef4...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #12 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hold deg unna å åndlige og spirituell mennesker. De er spik spenna gale. Anonymkode: 97451...cd7 Ja, for faen. Var bort i ei sånn dame engang,å hjelpe meg. "Åndelig"..... og så knipe igjen fitten ?? Høres sjukt ut. Anonymkode: 31bac...473 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #13 Skrevet 30. september 2023 12 minutter siden, ESFP said: Han her skal du passe deg for. Han re-traumatiserer deg og fjerner ingenting fra fortiden din. Du kan potensielt ende opp med dypere skam enn du allerede har. At han skal fikse deg og føler seg som en gud er blodrøde flagg. Det lyser personlighetsforstyrret lang vei. Finn en mann som tenker at du er perfekt som du er og ikke mener at du trenger å bli fikset. 👆🏻 Anonymkode: 42bb2...028
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #14 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har nylig begynt å date en mann som er åndelig. Kjempe flott mann. Han vet at jeg har traumer osv, og da vi skulle ha sex for første gang. Da handlet det om at han skulle løsne noe undertrykte følelser ved å ta meg kjempe hardt også skulle jeg klemme igjen med fitten. Det ble veldig voldsomt. Det handlet ikke om nytelse, men om en jobb om å klemme fitten i riktig tid. Det som skjedde var at han klarte å få frem noe følelser i meg. Jeg følte for å måtte gråte, men det kom ikke tårer. Jeg følte for å ligge i foster stilling og gjemme ansiktet mitt. Men det var ikke en vond følelse. Det føltes som om han faktisk løsnet noe og jeg ble fri fra ett eller annet. men jeg har aldri vært med på noe lignende før. Det var voldsomt og som en jobb, ingen nytelse. Men hvis han fikset noe i meg, så er det no bare bra. Noen som har vært borte i noe lignende? Anonymkode: 9fef4...5b5 HVAFAEN ? Finnes det noen som faktisk har jobb her ?? Som ikke er på trygd? Anonymkode: 6d56c...4b5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #15 Skrevet 30. september 2023 ESFP skrev (13 minutter siden): Han her skal du passe deg for. Han re-traumatiserer deg og fjerner ingenting fra fortiden din. Du kan potensielt ende opp med dypere skam enn du allerede har. At han skal fikse deg og føler seg som en gud er blodrøde flagg. Det lyser personlighetsforstyrret lang vei. Finn en mann som tenker at du er perfekt som du er og ikke mener at du trenger å bli fikset. Jeg blir jo redd når du skriver dette. Jeg har ikke fått noen reaksjoner etter natten i går. Eneste er at jeg har vært kjempe trøtt og sliten i dag. Orket ingenting. han holdt på hele natten. Men jeg har ikke følt noe angst eller trigget etter natten med han. Anonymkode: 9fef4...5b5
ESFP Skrevet 30. september 2023 #16 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir jo redd når du skriver dette. Jeg har ikke fått noen reaksjoner etter natten i går. Eneste er at jeg har vært kjempe trøtt og sliten i dag. Orket ingenting. han holdt på hele natten. Men jeg har ikke følt noe angst eller trigget etter natten med han. Anonymkode: 9fef4...5b5 Fint at du blir redd når jeg skriver det jeg skriver, for du bør komme deg bort fra ham så fort som mulig. Det han kommer til å gjøre fremover er å skape et avhengighetsbånd mellom dere, der du ser på ham som din redningsmann. Han er den opphøyde og gudelignende personen, mens du er hans underlegne. Han er den som skal redde deg fra alt det vonde du tidligere har opplevd og sikre at du får et fint liv. Det er en farlig dynamikk og det er så langt unna kjærlighet som du kan komme. Denne typen menn får også ofte et behov for å redde flere kvinner med sin magiske penis. 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #17 Skrevet 30. september 2023 ESFP skrev (38 minutter siden): What? Denne mannen høres ikke åndelig ut, han er fremdeles traumatisert. Denne sexen handlet kun om ham. At han skulle fikse deg. Han setter seg selv høyere enn deg. Det er ikke rart at følelser ble fremprovosere hos deg. Fosterstilling, gråt og gjemme ansiktet høres ut som skam. Det er ikke skam man skal føle etter å ha hatt sex. Finn deg en ny mann. Ts, slike spiritualister har alle menn i seg. Mange drømmer om å få leke med kvinner på denne måten. Durek er kanskje den mest kjente av oss. Hold deg unna. Anonymkode: d2b9d...2b0
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #18 Skrevet 30. september 2023 ESFP skrev (11 minutter siden): Fint at du blir redd når jeg skriver det jeg skriver, for du bør komme deg bort fra ham så fort som mulig. Det han kommer til å gjøre fremover er å skape et avhengighetsbånd mellom dere, der du ser på ham som din redningsmann. Han er den opphøyde og gudelignende personen, mens du er hans underlegne. Han er den som skal redde deg fra alt det vonde du tidligere har opplevd og sikre at du får et fint liv. Det er en farlig dynamikk og det er så langt unna kjærlighet som du kan komme. Denne typen menn får også ofte et behov for å redde flere kvinner med sin magiske penis. Men tenk om det er en behandling som vil gjøre bra for meg? Jeg er ikke klar for fast forhold. Kun treffe han en sjeldent gang. Kanskje det bare vil gjøre meg godt? Ts Anonymkode: 9fef4...5b5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #19 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men tenk om det er en behandling som vil gjøre bra for meg? Jeg er ikke klar for fast forhold. Kun treffe han en sjeldent gang. Kanskje det bare vil gjøre meg godt? Ts Anonymkode: 9fef4...5b5 Nå høres du ut som denne såkalte åndelige mannen. Sannsynligvis er det du som markedsfører deg selv. Anonymkode: d2b9d...2b0
ESFP Skrevet 30. september 2023 #20 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men tenk om det er en behandling som vil gjøre bra for meg? Jeg er ikke klar for fast forhold. Kun treffe han en sjeldent gang. Kanskje det bare vil gjøre meg godt? Ts Anonymkode: 9fef4...5b5 Det han driver med er ikke behandling av traumer. Det han driver med er å booste sitt eget ego. Skal du behandle traumer sammen med et annet menneske (feks en terapeut) må du bruke lang tid for å bygge trygghet i relasjonen før du forsiktig nærmer deg traumene dine. Går du for raskt frem, vil terapien potensielt skade deg. Her har du sex med en mann du nylig har møtt og han utnytter muligheten til å "behandle" deg. Tok du selv kontakt med ham fordi du ønsket å få hjelp til å behandle traumer via sex, og du visste at han hadde god kunnskap og erfaring om dette? Hvis ikke, bør du holde deg langt unna. For å sammenligne; det samme gjelder om du skulle ende opp med å date en psykolog. Hvis han raskt vil behandle deg fordi han mener det er noe galt med deg og han synes selv han er en fantastisk god psykolog, så avslutter du. Du bør date og ha sex med mennesker som ser på deg som likeverdig og som drt fantastiske mennesket du er, ikke en som ser på deg som skadet og et prosjekt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå