AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Tenker da på traumer/ulykker/oppvekst osv som har hendt deg. Av og til kan jeg undre meg over hva folk egentlig kan ha opplegg bak vellykka insta og face poster .... 🙏💝 Anonymkode: 4a1f0...5a2
Enkefrue Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Å bli enke i en alder av 32 år. Tragisk ulykke. 1 15
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 Du ønsker bekreftelse på at de med vellykka innlegg i SoMe ikke har det så bra likevel? Det er mildt sagt fucked opp å tenke slik. Anonymkode: 13d43...9bb 2 4
. Anonym. Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 Min oppvekst var full av grov omsorgssvikt og overgrep. 3
Topsi Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 Massiv mobbing og massiv omsorgssvikt, påvirket livet mitt ekstremt mye, også den dag idag 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 Mamma fikk kreft og beskjed at det kun var livsforlengende som var å gi. Ikke noe håp om å stoppe det eller bli frisk. Anonymkode: 4a21f...0cd 3
Ingar-André Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ønsker bekreftelse på at de med vellykka innlegg i SoMe ikke har det så bra likevel? Det er mildt sagt fucked opp å tenke slik. Anonymkode: 13d43...9bb Du sier noe her ja. Vi har alle ting vi ser på som livets store tragedie, men det kan fint være noen andre som bare ler av det. Og det må man bare forstå! Fordi det finnes noen som bestandig har det værre og som ser på livet med et smil. Min "tragedie" er at jeg visstnok skulle bli lang som ei flaggstang. Buhu, mye å surver over. Så jeg holder kjeft. (Selv om jeg ikke gjorde det pr. nå)
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Skrevet 30. september 2023 Tragisk tråd. Feeder du på andres traumer, ts? Anonymkode: aabaf...6f8 2 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #9 Skrevet 30. september 2023 Vold, overgrep, fattigdom, belasta og enormt umodne og uegnede foreldre, ingen stabil tilknytningsperson, mobbing, barnehjem, fosterhjem. Gått svært dårlig med meg her i livet. Jeg er ikke av de som klarte meg på tross av. Bare en stund men så kortslutta kroppen. Og nå lever jeg et enkelt og rolig liv med svært nedsatt kapasitet. Anonymkode: 2cffd...7d8 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #10 Skrevet 30. september 2023 At jeg aldri har fått en jobb jeg egentlig ønsker meg og trives med. Ja jeg vet, det er mange som har opplevd langt mer alvorlige ting men for meg er dette helt krise. Anonymkode: 5592f...64e 2
Gjest theTitanic Skrevet 30. september 2023 #11 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du ønsker bekreftelse på at de med vellykka innlegg i SoMe ikke har det så bra likevel? Det er mildt sagt fucked opp å tenke slik. Anonymkode: 13d43...9bb Nei det er det ikke. Mange har veldig høye forventninger til seg selv fordi de sammenligner med some. Tror alle lever perfekte liv mens de selv strever. Tror alle klarer mer enn dem. - det er noe bak enhver dør. Alle har sitt. - det er vanskelig å være menneske. - de aller fleste opplever tap, sorg, utfordringer og motbakker i løpet av livet. - "alle" får ikke toppkarakterer, lederstillinger eller fikser 60 timers arbeidsuker og likevel rekker barn, dugnader, trening, toppturer, være den perfekte partner, instaverdig hus og mye sosialt liv.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #12 Skrevet 30. september 2023 Det tristeste jeg har vært: Da jeg slo opp med kjæresten som 19-åring. Hadde svært vond kjærlighetssorg. (Vi ble sammen igjen og er nå forlovet.) Nå har min mor uhelbredelig kreft og det ligger der som en sorg jeg ikke orker å kjenne på enda. Anonymkode: 364ea...80e 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #13 Skrevet 30. september 2023 Abort, dødsfall, overgrep Anonymkode: 91393...f5c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #14 Skrevet 30. september 2023 Mobbing igjennom hele grunnskolen, seksuelle overgrep fra en venn av familien samtidig, fraværende foreldre under oppveksten, voldtekt, tre års voldelig forhold med en som nesten lyktes med å drepe meg, problemer med å holde på graviditet i 5 år selv med ivf og nesten to håndfuller aborter i diverse stadium, miste min beste venninne på 37 år til brystkreft også avslutte det med en skilsmisse. Nå har det vært rolig i tre år, sånn minus økonomiske bekymringer siden jeg ikke får meg en jobb etter at firmaet mitt gikk konkurs under covid så jeg er spent på fortsettelsen. Anonymkode: c938a...53b
Bumoa Skrevet 30. september 2023 #15 Skrevet 30. september 2023 (endret) Gikk i psykose etter langvarig konflikt. Tok flere år før jeg ble helt frisk igjen. Unner ikke min verste fiende å gå igjennom noe slikt. Men jeg har ikke et glansbilde av et SoMe liv heller. Endret 30. september 2023 av Bumoa 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #16 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du ønsker bekreftelse på at de med vellykka innlegg i SoMe ikke har det så bra likevel? Det er mildt sagt fucked opp å tenke slik. Anonymkode: 13d43...9bb AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tragisk tråd. Feeder du på andres traumer, ts? Anonymkode: aabaf...6f8 Misery loves company Anonymkode: ef2e5...962
Mardina Skrevet 30. september 2023 #17 Skrevet 30. september 2023 At mamma fikk kreft og at jeg med egne øyne så hvordan hun ble tynnere og tynnere, ikke tok til seg næring og ble alvorlig deprimert. Før hun til slutt svinnet henn og døde 😥 #Fuck cancer! # 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #18 Skrevet 1. oktober 2023 Å være utenlandsadoptert er noe jeg aldri har klart å legge fra meg. Å vokse opp med en selvsentrerte og grenseløse forekdre som vrrken så eller lyttet til meg. Å leve i et destruktivt samliv med psykisk vold i flere år. Anonymkode: dfba7...b79 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #19 Skrevet 1. oktober 2023 voldtekt, omsorgssvikt, husbrann, mobbing Anonymkode: 3f6e2...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #20 Skrevet 1. oktober 2023 Det er utrolig mye som jeg ikke skal skrive her, men det overgår nok ikke det en venninne ble utsatt for. Hun ble voldtatt og måtte operere vekk endetarmen pga for store skader og må bruke stomi. Anonymkode: ebe2d...b4b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå