AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Ja, som tittelen sier: hører du mye til naboene dine, du som bor i rekkehus? Akkurat nå sitter jeg i mitt rekkehus og hører på naboens tv. Men de har VELDIG høy lyd på. Fra andre naboen hører jeg nesten aldri noe som helst. Anonymkode: bb332...6e3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 de over meg har en hund som har seperasjonsangst og bjeffer og hyler som gal når de er borte...Nå jeg sier ifra om dette sier de at den ikke har angst og at det umulig kan være deres hund. Vel det finnes ikke en hund i de husene som er ved siden av eller over...Så ja de naboene er en pest og en plage! Anonymkode: 29cd7...420
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): de over meg har en hund som har seperasjonsangst og bjeffer og hyler som gal når de er borte...Nå jeg sier ifra om dette sier de at den ikke har angst og at det umulig kan være deres hund. Vel det finnes ikke en hund i de husene som er ved siden av eller over...Så ja de naboene er en pest og en plage! Anonymkode: 29cd7...420 Bor du i rekkehus med noen over deg? Hva slags rekkehus er det? Anonymkode: bb332...6e3 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 Hører kun den ene naboen når han spiller høy musikk av og til. Og den høres kun på stua, ikke på soverommene 👌 Anonymkode: 8c31f...378
Lea Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 Jeg hører de veldig sjelden. Bare når de spiller høy musikk men det er ikke ofte.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 Ikke rekkehus, men vertikal tomannsbolig. Hører aldri naboen. Ser kun bilen parkert utenfor og lys på. Da er de sikkert hjemme. Men hører ikke noe Anonymkode: c83f6...727
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 Stuen er midt i så hører veldig sjelden naboene. De har kjøkken innenfor vårt soverom - så hører litt skramling på kjøkkenet. Men aldri stemmer eller bråk. Egentlig kun beroligende lyder Anonymkode: 89db2...f14
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Skrevet 30. september 2023 Per i dag hører vi lite så lenge våre naboer er innendørs. Mannen på den ene siden hadde en periode alkoholproblemer, da kunne det bli mye høy musikk og krangling hvis han hadde besøk. Nå er han tørrlagt på tiende året, vi hører veldig sjelden noe. Familien på den andre siden har mange barn og ofte besøk. Vi hører dem veldig godt hvis vi er ute samtidig, er både de og vi inne, hører vi omtrent ingenting. Begge har hund, de hører vi ingenting til. (Så er vi selvfølgelig klar over at i et borettslag/rekkehus er det aldri musestille fra naboene 100% av tida). Anonymkode: 484f6...a35
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #9 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): de over meg har en hund som har seperasjonsangst og bjeffer og hyler som gal når de er borte...Nå jeg sier ifra om dette sier de at den ikke har angst og at det umulig kan være deres hund. Vel det finnes ikke en hund i de husene som er ved siden av eller over...Så ja de naboene er en pest og en plage! Anonymkode: 29cd7...420 Stakkars hund! Og dere… egoistiske eiere! Anonymkode: 229ab...24b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #10 Skrevet 30. september 2023 Ikke lyd annet enn når alle har dørene åpne om sommeren. Men sentrifugen deres vibrerer i hele huset noen minutter når den står på mest intenst. Tror den står mot en vegg mot oss Anonymkode: 27c4c...c87
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #11 Skrevet 30. september 2023 Hører naboene ytterst sjelden, har naboer på begge sider, den ene familien har halvsmå barn Anonymkode: 3bfe8...25c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #12 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, som tittelen sier: hører du mye til naboene dine, du som bor i rekkehus? Akkurat nå sitter jeg i mitt rekkehus og hører på naboens tv. Men de har VELDIG høy lyd på. Fra andre naboen hører jeg nesten aldri noe som helst. Anonymkode: bb332...6e3 Jeg hører naboen som også er glad i høy lyd og bass på anlegget. Spør du meg burde bassanlegg vært forbudt i alle andre hus enn enebolig. Selv da skulle det vært lovpålagt å lukke vinduer og dører slik at naboene slipper å høre på det du slår på. Ellers hører jeg det når naboene trener og slipper vektene i gulvet, når de spiller fotball inne og når det er fest der. Hører også når det bakes brød og den stakkars eltemaskinen sveiver så den danser på benjen. Hører de veldig godt ute. Trampoliner, bordtennis og slike ting burde også vært forbudt når man bor tett. Anonymkode: 8bac6...37f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #13 Skrevet 30. september 2023 Hører absolutt ingenting bortsett fra hvis de borer i veggen, noe som er ytterst sjeldent. Men det skal sies, rekkehusene stod ferdig i år og er imponerende godt støysikret. Anonymkode: 2b254...9ab
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #14 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hører absolutt ingenting bortsett fra hvis de borer i veggen, noe som er ytterst sjeldent. Men det skal sies, rekkehusene stod ferdig i år og er imponerende godt støysikret. Anonymkode: 2b254...9ab Må legge til: naboen hadde karaokekveld med eget anlegg her for en tid tilbake uten at vi merket noe. Vi hørte de bare når vi gikk ut fordi de hadde vinduene åpne, men ikke inne. Tipp topp 👌🏻 Anonymkode: 2b254...9ab
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #15 Skrevet 30. september 2023 Hører når den ene naboen ser film eller spiller musikk med høy bass. Er heldigvis sjelden. Den andre naboen er en småbarnsfamilie, der hører vi noen ganger gråt/krangling, også hører vi prat på badet ettersom baderommet ligger vegg i vegg og deler rør/ventilasjon (hører heldigvis ikke hva som blir sagt). Dette er et rekkehus fra 70-tallet. Anonymkode: 3ee00...f0e
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #16 Skrevet 30. september 2023 Hører svært lite til naboene. Er mest på sommeren, da dør og vinduer er åpne. Men de bråker ikke mye da heller. Så liker veldig godt å bo her. Anonymkode: d4127...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå