Topsi Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/hest-skutt-under-elgjakt-i-troms-1.16574602 Stakkars hest.... Men som sagt, hvordan sikrer man at dere ikke må ta en tur til specsavers?
Gjest Msramkins Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 (endret) tipper det er en som tyvstartet på jaktdrammen.. Endret 30. september 2023 av Msramkins
Topsi Skrevet 30. september 2023 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2023 Msramkins skrev (1 minutt siden): tipper det er en som tyvstartet på jaktdrammen.. Ikke umulig, de tok en for fyll i innlandet....
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 Msramkins skrev (1 minutt siden): tipper det er en som tyvstartet på jaktdrammen.. Den generasjonen som drev på med det er gamle nå. Kjenner ingen jegere, og jeg kjenner mange, som ikke er seriøse under jakta. Anonymkode: 21021...67e 1
Topsi Skrevet 30. september 2023 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den generasjonen som drev på med det er gamle nå. Kjenner ingen jegere, og jeg kjenner mange, som ikke er seriøse under jakta. Anonymkode: 21021...67e Fra artikkelen Man skal være 100 prosent sikker på hva man skyter på, men man har jo hørt historier om at det har blitt skutt på både storfe og til og med mennesker under jakt, sier han til NRK. jeg må si, dette er skremmende ... 1
Gjest Msramkins Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den generasjonen som drev på med det er gamle nå. Kjenner ingen jegere, og jeg kjenner mange, som ikke er seriøse under jakta. Anonymkode: 21021...67e Det var en spøk. Kommer fra gård, jegere i flere generasjoner. Det er en ganske standard kommentar når noen skyter en hest eller ku, gjerne på innegjerdet beite. Forstår jo selvfølgelig at ingen gjør dette med vilje, og at det er veldig leit for den det gjelder. Men, skutt er skutt osv.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 Gjest Msramkins skrev (1 time siden): Det var en spøk. Kommer fra gård, jegere i flere generasjoner. Det er en ganske standard kommentar når noen skyter en hest eller ku, gjerne på innegjerdet beite. Forstår jo selvfølgelig at ingen gjør dette med vilje, og at det er veldig leit for den det gjelder. Men, skutt er skutt osv. Vel, poenget mitt er at det har vært ukultur med alkohol i jaktlag før, men at dette er så godt som ikke-eksisterende i dag. Men, har sett eldre på skytebanen som burde ha lagt inn årene grunnet synet. Når en sliter med å få skutt opp grunnet synet har man ingenting på post å gjøre. Anonymkode: 21021...67e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå