AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Noen som har tips om hvor man kan makulere private papirer og brev? Anonymkode: 39e05...47f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som har tips om hvor man kan makulere private papirer og brev? Anonymkode: 39e05...47f Jeg ville kjøpt meg en makuleringsmaskin. De er ikke så dyre. Hvis ikke ville jeg brent dem. Om du ikke har peis kan du gå til offentlige steder med grill til fritt bruk og brenne de oppi der. Anonymkode: aedbf...3fa 4 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 Brenn de 👍 Anonymkode: 3bbf2...aac 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Brenn de 👍 Anonymkode: 3bbf2...aac Hadde gjort det om jeg hadde mulighet 😅 Anonymkode: 39e05...47f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ville kjøpt meg en makuleringsmaskin. De er ikke så dyre. Hvis ikke ville jeg brent dem. Om du ikke har peis kan du gå til offentlige steder med grill til fritt bruk og brenne de oppi der. Anonymkode: aedbf...3fa Det er snakk om 3 fulle bæreposer så jeg vil tro det ikke er så populært å stå å brenne så store mengder offentlig..men takk for forslag 😊 Anonymkode: 39e05...47f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er snakk om 3 fulle bæreposer så jeg vil tro det ikke er så populært å stå å brenne så store mengder offentlig..men takk for forslag 😊 Anonymkode: 39e05...47f Det er et ryggsekklass. Det er ikke bålforbud lenger nå. Hva stopper deg? Anonymkode: 3bbf2...aac 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er et ryggsekklass. Det er ikke bålforbud lenger nå. Hva stopper deg? Anonymkode: 3bbf2...aac Tre stappfulle bæreposer er mer enn en ryggsekk... Det som stopper meg er all asken som kommer til å dannes. Anonymkode: 39e05...47f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er snakk om 3 fulle bæreposer så jeg vil tro det ikke er så populært å stå å brenne så store mengder offentlig..men takk for forslag 😊 Anonymkode: 39e05...47f Det er stort sett tomt de stedene jeg går tur og ser utegriller stå klare. Det er mange steder nær parkering, og om noen skulle være opptatt er det fortsatt mange griller på området. Forstår ikke helt argumentet ditt 🤷♀️ Anonymkode: aedbf...3fa 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er stort sett tomt de stedene jeg går tur og ser utegriller stå klare. Det er mange steder nær parkering, og om noen skulle være opptatt er det fortsatt mange griller på området. Forstår ikke helt argumentet ditt 🤷♀️ Anonymkode: aedbf...3fa Er ikke bare asken. Jeg personlig synes det hadde sett veldig veldig merkelig ut om noen står ved en offentlig grill og brenner haugevis med papirer. Og du trenger egentlig ikke å forstå mine argumenter heller 😊 Anonymkode: 39e05...47f 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 Er vel bare å dele det opp i mindre lass/flere turer? 3 bæreposer papir hadde jeg ikke brent på én gang i vedovnen min heller, men litt og litt og med ved innimellom. Anonymkode: 8dad0...342 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 Har aldri skjønt hva slags hemmelige papirer folk har. Jeg har aldri noe som helst som jeg behøver makulere. Jeg har søplekasse for papp og papir. Anonymkode: d87e2...fbb 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har aldri skjønt hva slags hemmelige papirer folk har. Jeg har aldri noe som helst som jeg behøver makulere. Jeg har søplekasse for papp og papir. Anonymkode: d87e2...fbb Når vi har ryddet dødsbo har vi fått mye papirer som må makuleres. Særlig eldre har mye regninger og dokumenter på papir, dels fordi de ikke forstår nettbanken. Anonymkode: a58c3...b7c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Noen som har tips om hvor man kan makulere private papirer og brev? Anonymkode: 39e05...47f Jeg leverte mitt på den lokale søppelplassen/gjenvinningsanlegget (egen dunk, ikke den vanlige til papir). Jeg har også makuleringsmaskin (en enkel fra Clas Ohlsson) som jeg bruker på enkeltpapirer. Anonymkode: eda4a...472 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Brenn de 👍 Anonymkode: 3bbf2...aac Det er forurensende. Papir skal heller aldri i ovnen pga fare for pipebrann. Anonymkode: eda4a...472 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #15 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har aldri skjønt hva slags hemmelige papirer folk har. Jeg har aldri noe som helst som jeg behøver makulere. Jeg har søplekasse for papp og papir. Anonymkode: d87e2...fbb Jeg makulerer alt jeg ikke vil at andre skal se. Eksempel: Kredittkort jeg ikke lenger bruker, alle papirer med mitt fødselsnummer på, alle papirer fra lege/helsetjeneste, personlig korrespondanse, regninger, følgeseddel fra pakker, kvitteringer jeg ikke trenger lenger, osv. Slenger du virkelig alt sånt helt åpent i papirsøpla di? Anonymkode: eda4a...472 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #16 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Når vi har ryddet dødsbo har vi fått mye papirer som må makuleres. Særlig eldre har mye regninger og dokumenter på papir, dels fordi de ikke forstår nettbanken. Anonymkode: a58c3...b7c Jeg har ryddet dødsbo flere ganger. Alt har gått i papirsøpla. Hva er problemet med det? Anonymkode: d87e2...fbb 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #17 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg makulerer alt jeg ikke vil at andre skal se. Eksempel: Kredittkort jeg ikke lenger bruker, alle papirer med mitt fødselsnummer på, alle papirer fra lege/helsetjeneste, personlig korrespondanse, regninger, følgeseddel fra pakker, kvitteringer jeg ikke trenger lenger, osv. Slenger du virkelig alt sånt helt åpent i papirsøpla di? Anonymkode: eda4a...472 Hva er egentlig problemet om noen skulle se disse tingene? Anonymkode: d87e2...fbb 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #18 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva er egentlig problemet om noen skulle se disse tingene? Anonymkode: d87e2...fbb Det er privat. Kaster du egne private opplysninger på samme måte? Anonymkode: eda4a...472 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #19 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er privat. Kaster du egne private opplysninger på samme måte? Anonymkode: eda4a...472 Men det gjelder døde mennesker... får ikke så mye nytte av opplysningene da. Anonymkode: 03cde...6e8 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #20 Skrevet 1. oktober 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Det er privat. Kaster du egne private opplysninger på samme måte? Anonymkode: eda4a...472 Jeg gjør det. Slipper å fylle opp bæreposer....... Anonymkode: 6fd5b...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå