Gå til innhold

Tykke ullstrømpebukser til dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke lov å kalle annet enn strømpebukse uten fot fra produsenten Devold for stillongs, siden de har copyright på det navnet.

Men folk flest kaller jo strømpebukse uten fot for stillongs, men de som selger det kan ikke selge det under navnet "stillongs". 

Litt kjedelig og tørr Funfact. 

Anonymkode: bdffb...a8b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er ikke lov å kalle annet enn strømpebukse uten fot fra produsenten Devold for stillongs, siden de har copyright på det navnet.

Men folk flest kaller jo strømpebukse uten fot for stillongs, men de som selger det kan ikke selge det under navnet "stillongs". 

Litt kjedelig og tørr Funfact. 

Anonymkode: bdffb...a8b

tipper de har mistet den retten. Når et vare- eller merkenavn blir til et vanlig ord, kan man miste eneretten på det. Mange eksempler her: https://www.businessinsider.com/google-taser-xerox-brand-names-generic-words-2018-5?r=US&IR=T#bubble-wrap-1

Anonymkode: a8aac...ac0

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns Pierre Robert sine ullstrømpebukser er veldig greie :)

Anonymkode: 7e600...248

• Liker 2
Skrevet

Aldri egentlig likt strømpebukse uten fot (stillongs). Jeg føler at jeg blir kaldere i det enn strømpebukse. Anbefaler thermostrømpebukse i fleece. Brukte mest strømpebukse i ull før, men strømpebuksene i fleece varer lengre, er varmere på en litt annen måte og krymper ikke i vask. 

Skrevet

Kan dere som snakker om fleece-plagg legge ved link? Har lett etter sånne tights en sesong, orker ikke gå uten denne! :bond:

Har sett både på cubus og rusta, men jeg finner ingen!

Anonymkode: f67c1...a2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...