Gå til innhold

Tykke ullstrømpebukser til dame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter ullstrømpebukser som er tykke. Men er jo bare tynne overalt. Noen som vet hvor de evt har?

Anonymkode: c930e...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Safa som nevnt, og Sparkjøp har innimellom 40% av på alt fra Safa og en kan gjøre noen gode dealer. Også funnet på H&M, og Cubus før. 
Om du ikke skal vise sokkene, så har jeg også vært godt fornøyd med tykkere leggings, eller mer strømpebukse uten sokk. Finnes gode med fleeceinnside både fra H&M og faktisk Rusta. Jeg føler jeg sparer mer på sokkedelen av å velge uten sokk når jeg uansett ikke skal vise frem den delen noe sted. Vet H&M også har hatt strømpebukse med fleece på innsiden. Funnet samme på Cubus, men der var jeg ikke så fornøyd. 

De fra Safa er dyre, men jeg har vært godt fornøyd med dem da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden, men de jeg har ble kjøpt på Lindex. 

Anonymkode: 7b4c5...8e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safa sine er skikkelig ubehagelige for meg , så test passformen før du kjøper mange. De har sånn ukledelig dobbelsøm bak, noe som også ødelegger passformen. Med mindre de har endret design? Men ja, de verste strømpebuksene jeg har prøvd. 😬

Jeg er fornøyd med Wolford og Falke sine. Har også god erfaring med tights uten for fra swedish stockings, selv om de ikke er ull. 

Jeg har dårlig erfaring med lindex, de tåler ingenting, men handler nok om passform. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Daisy-love said:

Finnes gode med fleeceinnside både fra H&M og faktisk Rusta. Jeg føler jeg sparer mer på sokkedelen av å velge uten sokk når jeg uansett ikke skal vise frem den delen noe sted. Vet H&M også har hatt strømpebukse med fleece på innsiden. 

😍 Dæsken snyte! Jeg må ha sånne 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (3 timer siden):

😍 Dæsken snyte! Jeg må ha sånne 😃

Anbefaler sterkt de fra Rusta. De er uten sokkedelen, og full pris er 50kr, men fått de ned i 10kr pakken. Har klassisk tre stykker i bruk hele vinteren, og de holder seg veldig godt! 🥰 Får litt nupper, og litt slitasje mellom beina, men det er det. Helt utrolig gode 🥰🥰🥰

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse strømpebuksene med fleece er kjempegode. Bruker de hele vinteren. 

Men en ting har jeg lurt på. Når den samme ikke har fot kan du bruke den som en tights. Uten skjørt eller shorts over. 

23133634-lsMYjERL.jpg

Så fort den har fot som sitter fast. Så må man ha skjørt eller shorts over?

23141940-OzDjPiYW.jpg

Det er jo samme greie. De er igjennomsiktelig, og eneste forskjellen er jo helt nede på foten, oppe der du enten skal eller kan la være å dekke til er det samme? 

Jeg kunne godt tenkt meg å brukt strømpebuksa som tights. Men ville det vært rart når sokken sitter fast? 

Akkurat samme uten fot:

https://www.bonprix.no/produkt/thermoleggings-sort-938022/#image

Akkurat den samme med fot:

https://www.bonprix.no/produkt/thermostrompebukse-sort-937972/#image

Anonymkode: bdffb...a8b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (7 timer siden):

Anbefaler sterkt de fra Rusta. De er uten sokkedelen, og full pris er 50kr, men fått de ned i 10kr pakken. Har klassisk tre stykker i bruk hele vinteren, og de holder seg veldig godt! 🥰 Får litt nupper, og litt slitasje mellom beina, men det er det. Helt utrolig gode 🥰🥰🥰

Jeg tenkte faktisk på sånne tights her om dagen! Så en reklame på facebook og tenkte for meg selv at det så comfy ut. Skal rett til rusta å kjøpe jeg også, så får jeg endelig brukt skjørt igjen i denne kulden 🥰 Takk!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Disse strømpebuksene med fleece er kjempegode. Bruker de hele vinteren. 

Men en ting har jeg lurt på. Når den samme ikke har fot kan du bruke den som en tights. Uten skjørt eller shorts over. 

23133634-lsMYjERL.jpg

Så fort den har fot som sitter fast. Så må man ha skjørt eller shorts over?

23141940-OzDjPiYW.jpg

Det er jo samme greie. De er igjennomsiktelig, og eneste forskjellen er jo helt nede på foten, oppe der du enten skal eller kan la være å dekke til er det samme? 

Jeg kunne godt tenkt meg å brukt strømpebuksa som tights. Men ville det vært rart når sokken sitter fast? 

Akkurat samme uten fot:

https://www.bonprix.no/produkt/thermoleggings-sort-938022/#image

Akkurat den samme med fot:

https://www.bonprix.no/produkt/thermostrompebukse-sort-937972/#image

Anonymkode: bdffb...a8b

Nei, du kan ikke bruke den tightsen der som en tights uten noe over. Den er gjennomsiktig. 

Skal du bruke en tights uten å dekke rumpa må det være en buksetights eller treningstights, ikke en strømpebukse uten fot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (50 minutter siden):

Nei, du kan ikke bruke den tightsen der som en tights uten noe over. Den er gjennomsiktig. 

Skal du bruke en tights uten å dekke rumpa må det være en buksetights eller treningstights, ikke en strømpebukse uten fot. 

Du gjør guds arbeid her. Jeg har sett så mange som går med svarte tights eller strømpebukser som bukse. Også treffer lyset de i feil vinkel. Også kan jeg se at de har rosa hjerter på trusa si... Man ser ofte ikke det selv før man forlater huset. Er så mange ganger jeg har hatt lyst å tappe folk på ryggen å gi beskjed for å være grei, men tørr ikke :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper mine på snags.  Det er fra England og blir toll/moms- men for meg som stor dame er det noe som passer meg og er veldig behagelig 

Anonymkode: 4a886...7d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kjøper mine på snags.  Det er fra England og blir toll/moms- men for meg som stor dame er det noe som passer meg og er veldig behagelig 

Anonymkode: 4a886...7d3

Link?

Anonymkode: 2ceb8...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daisy-love skrev (På 1.10.2023 den 9.42):

Safa som nevnt, og Sparkjøp har innimellom 40% av på alt fra Safa og en kan gjøre noen gode dealer. Også funnet på H&M, og Cubus før. 
Om du ikke skal vise sokkene, så har jeg også vært godt fornøyd med tykkere leggings, eller mer strømpebukse uten sokk. Finnes gode med fleeceinnside både fra H&M og faktisk Rusta. Jeg føler jeg sparer mer på sokkedelen av å velge uten sokk når jeg uansett ikke skal vise frem den delen noe sted. Vet H&M også har hatt strømpebukse med fleece på innsiden. Funnet samme på Cubus, men der var jeg ikke så fornøyd. 

De fra Safa er dyre, men jeg har vært godt fornøyd med dem da. 

Det heter stillongs 🙄

Anonymkode: a8aac...ac0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det heter stillongs 🙄

Stillongs blir solgt som stillongs, mens mye annet som jeg kan være enig med deg er i praksis en «stillongs» blir ikke solgt som det. Stillongs for meg er mer klassisk undertøy, og ikke noe jeg går rundt og viser frem. Helt greit om folk ser det, det er ikke privat, men jeg foretrekker noe med annen overflate, og som ser mer ut som «klassisk strømpebukse uten sokkedelen». Folk som bruker denne typen plagg forstår nok hva jeg mener. Jeg ulike typer benklær til ulike formål, og det har mange andre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Det heter stillongs 🙄

25 minutter siden, Daisy-love said:

Stillongs blir solgt som stillongs, mens mye annet som jeg kan være enig med deg er i praksis en «stillongs» blir ikke solgt som det. Stillongs for meg er mer klassisk undertøy, og ikke noe jeg går rundt og viser frem. Helt greit om folk ser det, det er ikke privat, men jeg foretrekker noe med annen overflate, og som ser mer ut som «klassisk strømpebukse uten sokkedelen». Folk som bruker denne typen plagg forstår nok hva jeg mener. Jeg ulike typer benklær til ulike formål, og det har mange andre også. 

Jeg skjønner hvertfall hva du mener! 😄 Det er forskjell på stillongs og strømpebukse uten fot (som har ørten navn...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner hvertfall hva du mener! 😄 Det er forskjell på stillongs og strømpebukse uten fot (som har ørten navn...). 

Takk! 😁 Jeg tror om en legger godviljen til her så forstår en utmerket forskjellen 🤣👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...