AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #41 Skrevet 1. oktober 2023 Spirituelle blir fort jævlig slitsomme å forholde seg til. Anonymkode: bb1e9...045
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #42 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg lurer på om jeg skal bli Spirituell for å heale meg etter ett år med traumer, har fått KPTSD. Det kan være bra sosialt og delta i grupper med andre spirituelle osv. Noen som har blitt det med gode erfaringer? Anonymkode: 0ed2d...1f1 Høres spennende ut. Det er jo bare å prøve? Selv kjenner jeg at min KPTSD har tatt fra meg troen på at kjærlighet finnes og behovet for noe sosialt, jeg synes det er bra at det ikke er sånn for alle. Anonymkode: 4df38...2b9
Perelandra Skrevet 1. oktober 2023 #43 Skrevet 1. oktober 2023 Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #44 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg har vært med i slike miljø, og ble mer sliten av det. Grunne til det er at mange spirituelle mangler fullstendig bakkekontakt, og snakker bare om engler og hvite fjær, og forstår ikke hva spiritualitet egentlig er. Det å få kontakt med sin spirituelle side, er dog veldig bra og viktig. Anerkjenne at vi har en sjel, komme i kontakt med den, jobbe med egenkjærlighet, se sammenheng mellom hendelser, følelser, hva man tiltrekker seg, osv. Man kan være heldig å møte spirituelle som er mer jordet og balansert, men slike miljøer som grupper, måtte jeg bare trekke meg unna fordi jeg ble utslitt. Du kan lese bøker som en start. Louise Hay, Alkemisten av Paulo Coelho er fabelaktig (hvis man forstår hva han formidler i boken), Deepak Choopra, for å nevne noen. Men ikke lås deg fast i at alt du føler av vansker alltid kan løses av deg selv, at du har skapt situasjonen selv. Det kan føre til forverring. Bruk det som et verktøy, jobb med egenkjærlighet og fokus på det som er bra fremfor det som ikke er bra. Anonymkode: a7452...6a7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå