laperla Skrevet 30. september 2023 #1 Del Skrevet 30. september 2023 (endret) Hei, Har akkurat fått refusjon for min Fitbit Sense 2. Skal kjøpe en ny og usikker på hvilken jeg skal kjøpe denne gangen. Det jeg er helt sikker på, er at det ikke blir en ny Fitbit. Har prøvd Versa 3, Sense, Sense 2 samt Apple Watch SE 1.gen. Setter pris på følgende funksjoner: Kondisjon ifht alder «EKG», 02 metning, hvilepuls, HRV osv Søvnregistrering Spotify app, spille musikk fra klokken Tiltalende utseende, skal brukes utenom trening også. Mulighet for å bytte rem. Bruker Iphone 13 Pro Max, men tenker å oppgradere. Setter stor pris på deres svar Endret 3. oktober 2023 av laperla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg gikk fra en ganske basic Fitbit til en apple watch se, så jeg vet ikke om jeg er helt den riktige å spørre men jeg er superfornøyd med apple Watch til mitt bruk! Synes søvnregistreringen er veldig fin og de andre tingene du er ute etter har den også. Ulempen med apple Watch er den hyppige ladingen som andre smartklokker ikke trenger, men det er ikke et problem for min del. Anonymkode: f21fa...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Del Skrevet 1. oktober 2023 Du vil ha en klokke med EKG??? Anonymkode: f5612...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg liker Apple Watch, den må selvsagt lades oftere, men liker alle detaljer. (Før brukte jeg fitbit.) Anonymkode: fede8...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 3. oktober 2023 #5 Del Skrevet 3. oktober 2023 Garmin Fenix 7. Har tidligere både hatt Fitbit og Polar, men denne er desidert den beste (skulle egentlig bare mangle med tanke på pris) jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Del Skrevet 3. oktober 2023 Har hatt både samsung watch, fitbit og nå Garmin. Brukt Garmin siden des 21 og kan trygt si at det skal myyye til før eg går vekk fra det. Garmin passer min livstil perfekt. Fenix 6s som eg har lades hver 10 dag, våkner med forslag til løpe trening den dagen, HRV status og puls forteller meg når noe er på ferde, får inn alle varslene eg vil ha, kan legge opp trening og følge de fra klokka. Blir alltid og anbefale Garmin nesten alt du oppga har min, bortsett fra ekg og muligheten til å spille musikk fra klokka da eg aldri e uten mobil så treng eg ikke den funksjonen. Anonymkode: c3393...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Del Skrevet 4. oktober 2023 Kanskje Garmin Venu 3? Jeg er utrolig fornøyd med den i alle fall. Den har alt du etterspør bortsett fra ekg, men det kommer kanskje etterhvert. Det vil si at den har ekg-hardware, så det trengs bare en software-oppdatering for å aktivere funksjonen. Garmin vil ikke si noe om og eventuelt når dette kommer, så hvis ekg er viktig ville jeg valgt en annen klokke. Men ellers anbefaler jeg definitivt Venu 3. Anonymkode: 8886f...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noah Nordli Skrevet 12. oktober 2023 #8 Del Skrevet 12. oktober 2023 Basert på ditt behov, kan du finne alle disse funksjonene i merkene Apple, Samsung, Fitbit og Garmin. Jeg bruker for øyeblikket Samsung Galaxy Watch 5, og du kan prøve den. Denne Samsung klokke har følgende funksjoner: Fitness sporing Søvnsporing Stress sporing GPS sporing Svømme sporing EKG sporing Blodoksygen sporing Sporing av kvinnehelse Daglig aktivitetssporing Utfordringer og mål Coaching og tilbakemeldinger Mulighet for å spille musikk med Spotify appen på klokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå