Mønsterstrikk Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Ser legen har vært inne på Min Kjernejournal og under hendelse står det: Leste legemidler, legemidler og Utlevert kritisk info. Får ikke opp noe mer. Betyr det at legen har lagt inn kritisk info? Har ingenting der fra før. Vil jeg få kunne se dette når det har gått noe tid? Er det noen som vet? Er bare så utrolig nysgjerrig.. Men tør ikke spørre legen.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Du som endrer din kjernejournal. Legen og helsepeesonell kan kun lese den. Anonymkode: 73737...8d1
Topsi Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 Du kan jo inn og se om det ligger kritisk info der....
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du som endrer din kjernejournal. Legen og helsepeesonell kan kun lese den. Anonymkode: 73737...8d1 Er det sant? Vi som styrer? Ante jeg ikke. Har en alvorlig sykdom som burde stå der og som jeg har lurt på hvorfor ikke er lagt inn. Er det altså mitt valg å gjøre det? Det høres rart ut, jeg kan jo i så tilfelle legge inn helt feil diagnose og dermed villede mange helsepersonell Anonymkode: f7f67...c38 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 Glem det jeg skrev. Tenkte på sykdom og kritisk info jeg. Var innom den kjernejournal nå. Var det mye mer der enn jeg viste om. Anonymkode: 73737...8d1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det sant? Vi som styrer? Ante jeg ikke. Har en alvorlig sykdom som burde stå der og som jeg har lurt på hvorfor ikke er lagt inn. Er det altså mitt valg å gjøre det? Det høres rart ut, jeg kan jo i så tilfelle legge inn helt feil diagnose og dermed villede mange helsepersonell Anonymkode: f7f67...c38 Tenkte hwlt feil. Er under sykdom og kritisk info du skriver selv. Anonymkode: 73737...8d1
Mønsterstrikk Skrevet 30. september 2023 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2023 27 minutter siden, Topsi said: Du kan jo inn og se om det ligger kritisk info der.... Ligger ingenting der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå