AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Del Skrevet 30. september 2023 Hei. Var dessverre litt dum og glemte å sjekke potetene jeg hadde satt på kjøkkenhyllen for 1-2 måneder siden. De hadde blitt gamle og var nesten smeltet. Jeg hadde tatt på munnbind og luftet før å håndtere de, men min mor er litt lite forsiktig med sånne ting og satt bare i gang med å vaske og kaste de. Noe av væsken havnet i vasken som jeg vasket etterpå. Har nå lest at gamle poteter avgir en giftig gass og leste om denne familien som døde etter å ha besøkt en kjeller med råtne poteter. Har dere noe kjennskap til dette? Om man skulle ha pustet inn noe av gassen; er det noe man kan gjøre i etterkant for å minimere risikoen for skade? Takk på forhånd for råd. Anonymkode: bde15...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 30. september 2023 #2 Del Skrevet 30. september 2023 Du overlevde, livet går videre. Det er nok ingen fare, det er ikke slik man produserer sarin eller sennepsgass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå