AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Hva gjør man da? Når savnet etter eksen enda gjør veldig vondt så lenge etter bruddet? Anonymkode: c33d3...bd0 1
Eloise12345 Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Du må tenke at eksen var en illusjon. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 Bli vrangillusjonert. Fake it till you make it. Til slutt så vet vet du ikke at du har ingen kontakt med virkeligheten lenger. Du vil tro at du har det, men den gang ei. Og så kan du innbille deg alt, at du har det bedre med innbilte omgivelser for eksempel. Anonymkode: e4136...aa6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bli vrangillusjonert. Fake it till you make it. Til slutt så vet vet du ikke at du har ingen kontakt med virkeligheten lenger. Du vil tro at du har det, men den gang ei. Og så kan du innbille deg alt, at du har det bedre med innbilte omgivelser for eksempel. Anonymkode: e4136...aa6 Hva mener du? Anonymkode: c33d3...bd0 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 Kan hende det er ment å gjenoppta forholdet da. Ikke alltid folk kommer over hverandre og noen finner sammen igjen Anonymkode: 1479d...7fe
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 Tenk at han er dø Anonymkode: a62c1...490
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 Eloise12345 skrev (På 30.9.2023 den 21.17): Du må tenke at eksen var en illusjon. Kan du si litt mer om dette? Anonymkode: c33d3...bd0
Eloise12345 Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 (endret) On 10/1/2023 at 10:14 PM, AnonymBruker said: Kan du si litt mer om dette? Anonymkode: c33d3...bd0 Det er en årsak til at det ble slutt. Eksen er ofte en illusjon (drømmetolkning) av hva du ønsker å tro at han er. Jeg tror at savn ofte kommer hos den som ble dumpet, men at det går over ❤️ Endret 3. oktober 2023 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #9 Skrevet 6. oktober 2023 Helt ærlig, et år er ingenting. Det kommer an på hvor lenge dere var sammen. Det er helt normale følelser og mange gjør så den feilen at de går tilbake til eksen for å prøve på nytt. Men da går man tilbake til de samme problemene. Ta tiden til hjelp og se fremover. Jeg har vært alene i 4 år og først nå føler jeg at jeg kommer meg videre i livet . Anonymkode: 51050...02c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #10 Skrevet 7. oktober 2023 Eneste grunnen til at du savner en eks er fordi du ikke har så mye annet i livet. Hva har du gjort for å bygge deg et interessant og spennende liv fylt av opplevelser og andre folk? Anonymkode: fa260...a30 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #11 Skrevet 7. oktober 2023 En må videre i sitt eget liv og den dagen du igjen blir avstandsinteressert i et annet menneske og kanskje blir kjent, så kommer ting til å se annerledes ut. Du sitter fast i fortiden og det er ingen blivende plass. Du må opp, ut og videre i ditt liv, ts. Hilsen fra meg med mye erfaring. Anonymkode: a6f16...48f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #12 Skrevet 7. oktober 2023 Etter ett år er det lett å savne alt det gode ved en ex. Jeg brant meg på dette og forsøkte på nytt med min, men det slo meg ganske kjapt hvorfor vi ikke fungerte i utgangspunktet..så man savner det positive, koselige og gode, men det negative er for tungtveiende og ender stortsett med at man ikke får ting til å funke. Anonymkode: 8e490...b16
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #13 Skrevet 7. oktober 2023 Savner han deg da? Eller ønsker om og bli sammen igjen? Du spør hva du skal gjøre. Er det sånn at han har gått vidre må du jo også forsette med det. Uansett tror jeg ikke det er så smart og gå tilbake uansett bare for og ikke ha det vondt lengre. Kjærlighetssorg kan ta tid, og om du forsetter og male ting rosenrødt og ikke ser ting for hva det var som gjorde det slutt, vil du nok forsette der. Jeg ble dumpet av det jeg trodde var den store kjærligheten aldri hatt det så vondt etter et brudd noen gang. Jeg savnet han og prøvde tilåmed og prøve og lappe det sammen, vi hadde jo tross alt barn sammen. Det tok meg 4 år, da så jeg han for den han virkelig var. Og det var ikke akuratt noe og samle på forholdsmessig. Du må bare gi det tid, lev livet så godt du klarer. Ikke følg han på sosiale medier. Ikke få info om ting han driver med. Men beste er og leve livet, det var det som endelig gjorde meg fri. Hadde jeg barnefri fant jeg gjerne på noe bare for meg som voksen. Fant på masse med barna mine når dem var hos meg. Men dro på konserter, stand up, jentekvelder med skravling og vin. Og begynte og tenke på alt som ikke var bra med forholdet vi hadde hatt. Anonymkode: 00fc4...67b
Helene Skrevet 7. oktober 2023 #14 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg tenker at det må være lov til å si at man savner x, uten å ville bli sammen med han igjen. Det er nå 1 år siden jeg flyttet ut. Jeg savner også x, enkelte dager, og da med tanke på noen veldig gode perioder. Men jeg er overhodet ikke interessert i å bli sammen med han igjen. Jeg har ingen illusjon om at han kan bli drømmemannen en dag. Jeg er ferdig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #15 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 7.10.2023 den 9.25): Savner han deg da? Eller ønsker om og bli sammen igjen? Du spør hva du skal gjøre. Er det sånn at han har gått vidre må du jo også forsette med det. Uansett tror jeg ikke det er så smart og gå tilbake uansett bare for og ikke ha det vondt lengre. Kjærlighetssorg kan ta tid, og om du forsetter og male ting rosenrødt og ikke ser ting for hva det var som gjorde det slutt, vil du nok forsette der. Jeg ble dumpet av det jeg trodde var den store kjærligheten aldri hatt det så vondt etter et brudd noen gang. Jeg savnet han og prøvde tilåmed og prøve og lappe det sammen, vi hadde jo tross alt barn sammen. Det tok meg 4 år, da så jeg han for den han virkelig var. Og det var ikke akuratt noe og samle på forholdsmessig. Du må bare gi det tid, lev livet så godt du klarer. Ikke følg han på sosiale medier. Ikke få info om ting han driver med. Men beste er og leve livet, det var det som endelig gjorde meg fri. Hadde jeg barnefri fant jeg gjerne på noe bare for meg som voksen. Fant på masse med barna mine når dem var hos meg. Men dro på konserter, stand up, jentekvelder med skravling og vin. Og begynte og tenke på alt som ikke var bra med forholdet vi hadde hatt. Anonymkode: 00fc4...67b Jeg vet ikke om han savner meg. Vi har ingen kontakt. Grunnen til bruddet var forskjellige framtidsønsker. Han som til slutt satte strek. Ingen konflink mellom oss før eller etter bruddet. Ts Anonymkode: c33d3...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå