AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Jeg har en datter. Hun er tretten år. Det er fem år siden jeg og far gikk fra hverandre. Far har hatt ny samboer i fire år. Jeg har begynt å date en fyr. Det er helt nytt. Jeg liker ikke å lyve til datteren min og si at jeg er ute med en venninne. I tillegg til dette så vil jeg gjerne begynne å ha besøk av han hjemme hos meg. Datteren min er hos meg hver dag så jeg har ikke annenhver uke til slike ting slik som mange alenemødre har. Hvor tidlig kan jeg fortelle datteren min om den nye daten min? Når kan jeg invitere han hjem til meg? Anonymkode: 79b4e...84f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Du kan være ærlig at du har begynt å treffe en venn. Men ville ikke introdusert han før du er sikker på at dere blir et par Anonymkode: 66982...0be
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 Min er 16 jeg fortalte han nylig om han jeg dater. Han har sagt før at han ønsker å vite det, nå har jeg nesten aldri involvert noen i hans liv da men far har vært veldig aktiv. Så i en tidligere samtale om far hvor han var frustrert over at pappan alltid kalte de for "en venn" sa han at om jeg møtte noen ville han jeg skulle være ærlig. Fortelle om jeg datet noen. Derfor var jeg opptatt av dette nå når jeg har møtt noen. Vi er naboer med far så om sønnen min stikker innom plutselig når jeg har besøk er det mye bedre at han vet at det kan være noen her enn å plutselig få det i fleisen. Nå er din litt yngre da men tenker det er greit å fortelle særlig når du ikke har barnefri og slikt heller. Men veldig viktig daten din ikke besøker for mye. Snakk med datteren underveis. Min erfaring selv fra egen barndom var at mennene mamma hadde på besøk var veldig ubehagelig. Kan være svært ubehagelig for en tenåring. Tanken om at foreldrene har et kjærlighetsliv . Vær obs vertfall og følehornene ekstra påskrudd for hvordan datteren din opplever dette. Anonymkode: 95591...6a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå