Gå til innhold

Fettfjerning med ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått med meg at det går an å fjerne fett med ultralydbehandling. Jeg har gått ned 10 kg det siste året og endelig kommet meg på normal BMI og jeg trener ofte, men det er sykt vanskelig å bli kvitt det siste fettet på magen altså🥴 

har noen her prøvd fettfjerning med ultralyd? Funker det? Og i såfall hvor mange behandlinger hadde du?😊

Anonymkode: 8d141...010

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan mener du det skal fungere da? Hvordan får ultralyd fettet ut av kroppen?

Hvordan kommer egentlig fett ut av kroppenspørsmål man bør stille seg før man betaler penger for å bli kvitt fett på en lett måte.

Anonymkode: 3c6a0...313

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan mener du det skal fungere da? Hvordan får ultralyd fettet ut av kroppen?

Hvordan kommer egentlig fett ut av kroppenspørsmål man bør stille seg før man betaler penger for å bli kvitt fett på en lett måte.

Anonymkode: 3c6a0...313

Kjapt søk på google:

Behandlingen innebærer at lavfrekvent ultralyd sendes inn i det området av kroppen man ønsker å redusere fettmengden. Ultralyden fører til en fysisk prosess som kalles kavitasjon, hvor små gassbobler dannes og sprenges med høy energi og varme. Dette får fettcellene til å bli mindre.

Anonymkode: 8d141...010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...