AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Hva gjør mannen deres når dere er syk? Spør han hvordan det går med dere? Om dere trenger noe? Ordner mat, frokost, middag osv? Viser at han bryr seg, og hvordan? Anonymkode: 99382...87f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Ja, han gjør alt det du spør om. I tillegg at han kommer med drikke, spør om jeg trenger paracet, kalde kluter osv. Er jo heldigvis ikke så ofte jeg er SÅ dårlig at det er behov for alt dette, men selv ved litt hodepine står han klar til å gjøre alt for meg. 🙈 En smule bortskjemt, kanskje.. Anonymkode: 96623...b5c 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 Ja, han spør hvordan det går, om han kan gjøre noe for meg. Men han er ikke den beste av de jeg har møtt til å vise omsorg når jeg feks har vondt ifbm menstruasjon. Tror han av og til kan føle seg litt rådvill av å se meg ha det vondt og det faktum at han ikke kan fikse det 🤷🏼♀️ Anonymkode: 362e0...cf8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 Ja, når jeg er syk ordner han alt og passer på at jeg har det bra. Kjøper meg alltid litt snacks også uten at jeg spør 🥰 Anonymkode: 6eed1...c1d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 Ja, han er veldig omsorgsfull og tar ansvar i hjemmet. Anonymkode: 94606...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 Han tar ungene og får ordnet det som skal ordnes. Men han bruker mye tid på å kjefte på meg og klage på at "det alltid er noe" med meg. Jeg har underliggende fysisk sykdom som gjør at jeg lettere blir syk og er lengre syk, men det er ikke akkurat hele tiden heller. Samtidig har mannen min lett for å mene at jeg skal være hjemme med sykt barn. Anonymkode: facd0...a7c 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Han er omsorgsfull, men blir som regel sympatidårlig med meg uansett om jeg har feber, hodepine, søvnmangel eller menssmerter. Så da er det ikke alltid huset blir gjort liksom og da fikser jeg det. Anonymkode: 6dd3c...321
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 Ja, han er en engel. Jeg er like snill når han er syk. Anonymkode: ed6f8...f96
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 Nei. Jeg lever i et destruktivt forhold med mye psykisk vold. Han er ikke noe bedre når jeg er syk. Ikke nok ned at han ikke avlaster meg, han plager meg. Vekker meg når jeg sover..... Anonymkode: 9cb4f...eb0 1 9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 Ja. Han er generelt alltid omsorgsfull. Anonymkode: 3d3ca...d79
SPOCA Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 Ja, han er veldig omsorgsfull. Nå går jeg gjennom en spontanabort, og han er litt på tuppa, stakkars. Han synes det selvfølgelig er vondt selv, samtidig som han ikke får gjort så mye, egentlig. Jeg har fryktelig vondt både emosjonelt og fysisk, og det kommer mye ut. Det fineste han har gjort, foruten å hente drikke, smertestillende og prøve å få i meg mat, er å legge seg inntil meg og stryke meg over ryggen og trøste meg. Selv om dette er veldig vondt, bringer det oss nærmere. Det blir en felles smerte. Nå har jeg endelig litt pause fra smertene (smertestillende begynte endelig å virke), så jeg har latt han sove. Stryker han over håret og tenker at jeg er heldig som har en så fin mann. ❤️ 7
Andro Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 Nei, det var han virkelig ikke. Han tok det nærmest som en fornærmelse. Som om jeg skulket eller noe.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 Andro skrev (4 minutter siden): Nei, det var han virkelig ikke. Han tok det nærmest som en fornærmelse. Som om jeg skulket eller noe. Min ex også. Han ble også dødelig fornærmet når jeg etterhvert i forholdet sluttet å synes synd på ham da han var syk. 🙄 Anonymkode: c62f0...c1e 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #15 Skrevet 1. oktober 2023 Min eksmann tok ikke hensyn hvis jeg var syk. Han ble derimot irritert fordi det betydde mer å gjøre for han.. Spikeren i kista for vårt forhold var en gang barnet vårt på to år hadde skikkelig omgangssyke, og jeg ble smittet. Klarte knapt nok å ordne meg selv, for ikke å snakke om å hjelpe barnet.. Da "måtte" han trene (lang sykkeltur), og bare dro avgårde. Det var helt forferdelig. Et par dager etterpå fikk han det selv, og da presterte han å si et slags unnskyld ; "Hadde jeg husket hvor fælt det er med omgangssyke, hadde jeg selvsagt ikke dratt på den sykkelturen". Takk for meg! Anonymkode: 0222b...798 1
Gjest Refreng Skrevet 1. oktober 2023 #16 Skrevet 1. oktober 2023 Både når jeg er syk og frisk. Han står opp tidligere enn meg, og noen ganger står det for eks en iskaffe på frokostbordet til meg. Jeg tror det å være omsorgfull ovenfor hverandre er en av de viktigste faktorene for å leve et langt og lykkelig liv sammen
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #17 Skrevet 1. oktober 2023 På ingen måte. Nå har jeg nesten 40 i feber og likevel må jeg trygle om at han skal stå opp med barnet. Fikk vite at det var min egen feil siden jeg hadde glemt å ta tran. Anonymkode: 65afe...743 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #18 Skrevet 1. oktober 2023 Andro skrev (28 minutter siden): Nei, det var han virkelig ikke. Han tok det nærmest som en fornærmelse. Som om jeg skulket eller noe. Hvorfor er du fortsatt sammen med ham? Anonymkode: 57c29...4b8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #19 Skrevet 1. oktober 2023 Eksen min, men nei det var han ikke. Jeg ble skikkelig syk hos ham, og da kjørte han meg hjem og sa at jeg sikkert vil være alene og slappe av til jeg er bra. Han stakk av eller dyttet meg vekk hver gang jeg var syk, alltid under påskudd at det var noe jeg trengte eller ville. Hvis jeg spurte hvorfor han ikke kom for å være hos meg da ryggen min røk eller ringte så var det alltid at han trodde jeg bare ville være i fred. Det var nesten så jeg trodde på det til slutt, men det var jo bare han som ikke ville og skylda drt på meg. Anonymkode: b7cf5...670
Andro Skrevet 1. oktober 2023 #20 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er du fortsatt sammen med ham? Anonymkode: 57c29...4b8 Leseforståelse: "var" står det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå