AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg vurderer å kjøpe meg et kamera, da jeg ikke synes jeg får spesielt fine bilder med mobilen. Kameraet skal brukes til å ta bilder av natur/friluftsliv, herunder også mennesker og dyr. Siden jeg oftest ferdes på tur alene, bør det være mulig å få gode bilder med selvutløser. Stort pluss om det går å filme også. Så lite som mulig, men behøver ikke være størrelse kompaktkamera som alle hadde for 10-15 år siden Jeg er nybegynner og aner ikke hva jeg må ut med i pris. Anonymkode: ed570...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeks85 Skrevet 6. oktober 2023 #2 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg vil tørre og påstå at de aller fleste kameraprodusentene leverer kamera med god kvalitet. Det som er viktig er å finne et kamera som du føler sitter bra i hendene dine, teste meny system som du finner intuitivt for din bruk. Ville tatt en tur innom en fotobutikk og sett på kamera og testet de litt. Du sier du ser etter et lite og lett kamera, da tror jeg du kan prøve å se litt på sony sine kamera. De har mange gode kamera som er på størrelse med kompakt kamera, med du kan også finne små speilløse kamera som er små, og du kan da også bytte objektiver etter ønsker. Et siste tips, du finner mye bra kamerautstyr brukt på finn. Kan gjøre mye bra kupp på speilrefleks siden mange bytter til speilløst, men da blir det større og tyngre. håper jeg klarte å svare litt på hva du spurte om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg er på jakt etter det samme, ts. Et kompaktkamera som tar bedre bilder enn mobilen (har 2 år gammel iphone), men vil ha noe som zoomer bedre og kan ta gode bilder når det mørkes. Anonymkode: 96e12...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå