AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Hvis dama er like høy som dere/ jevnhøy sånn ca. Og dere ikke visste høyden ut fra Tinder-profilen. Er det flaut og kleint når dere treffes på første date da? Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 16187...0cf
Sykkelkopp Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Nei, dette er noe damer er opptatt av, men legger skylden på mannen for. Kvinner som sier de ikke bryr seg så mye men sier mannen takler det ikke. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Høyere er heller ikke noe problem. Kjenner heller ingen menn som ikke ville datet like høy/høyere dame. Man ender ofte likevel opp med lavere dame fordi det er viktig for damen. 6 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 For min del går det ikke på flauhet, og at jeg bryr meg om hvordan det ser ut. Det går mer på at jeg ønsker å være større, fysisk. Helt ubevisst, så det er en preferanse. Anonymkode: 44564...b90 1 2
arvidhansen Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 (endret) Nei, det betyr ingen ting. Mye høyere, da hadde jeg kanskje følt meg litt patetisk og hadde ikke likt det. Endret 30. september 2023 av arvidhansen 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis dama er like høy som dere/ jevnhøy sånn ca. Og dere ikke visste høyden ut fra Tinder-profilen. Er det flaut og kleint når dere treffes på første date da? Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 16187...0cf Det er damer som blir flaue over å vise seg med jevnhøye menn. Anonymkode: 89e22...15b 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er damer som blir flaue over å vise seg med jevnhøye menn. Anonymkode: 89e22...15b Er det mest oss damer som tenker sånn, altså? 🤔 Trodde menn syntes det er viktig å være høyere… Anonymkode: 16187...0cf 3 2
knooters Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 Folk som må ha slik og sånn høyde er vandrende røde flagg. Enten fordi man er usikker på seg selv og må ha en "høy mann" for å kompensere/søke trygghet hos, eller fordi man er usikker på seg selv og føler seg truet av en "høy kvinne" og derfor mister maskulinitet. Skjønt, disse to gruppene passer jo fint for hverandre. 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Sykkelkopp skrev (På 30.9.2023 den 18.01): Nei, dette er noe damer er opptatt av, men legger skylden på mannen for. Kvinner som sier de ikke bryr seg så mye men sier mannen takler det ikke. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Høyere er heller ikke noe problem. Kjenner heller ingen menn som ikke ville datet like høy/høyere dame. Man ender ofte likevel opp med lavere dame fordi det er viktig for damen. Jeg er kvinne, jeg bryr meg ikke om mannens høyde. Jeg er flere ganger blitt avvist fordi jeg visstnok er for høy. Jeg er 176 cm høy, er blitt avvist av menn mellom 180-182 og ned til 163, med begrunnelse høyde. Så jeg kunne av erfaring sagt det motsatte av deg - at det er menn som er opptatt av høyde, menn som ikke takler en slik høydeforskjell. Men... jeg sier ikke det, jeg sier det er individuelt, fra person til person. For jeg har også vært sammen med en på 170, to som har vært 175 og en på 192 cm høyde. Slutt med disse evige generaliseringene om "menn" og "kvinner"! Anonymkode: cee0e...050 4 2
MyMichelle Skrevet 2. oktober 2023 #9 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 30.9.2023 den 18.22): Det er damer som blir flaue over å vise seg med jevnhøye menn. Anonymkode: 89e22...15b Jeg har opplevd det motsatte. Da jeg brukte støvletter med høye hæler var det en som ikke ville gå ved siden av meg. Jeg skjønte ikke hvorfor, så etterpå forklarte han det for meg. Og jeg er liten.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #10 Skrevet 2. oktober 2023 MyMichelle skrev (3 timer siden): Jeg har opplevd det motsatte. Da jeg brukte støvletter med høye hæler var det en som ikke ville gå ved siden av meg. Jeg skjønte ikke hvorfor, så etterpå forklarte han det for meg. Og jeg er liten. Hvor høy er du da? Og høyden hans? Anonymkode: 16187...0cf
MyMichelle Skrevet 2. oktober 2023 #11 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor høy er du da? Og høyden hans? Anonymkode: 16187...0cf Jeg er 158. Jeg spurte ikke om hans høyde, men han var nok ca. 10 cm høyere enn meg.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Skrevet 2. oktober 2023 MyMichelle skrev (6 minutter siden): Jeg er 158. Jeg spurte ikke om hans høyde, men han var nok ca. 10 cm høyere enn meg. Du er jo petit og flott som menn liker. Det var virkelig han som hadde selvbilde-issues. Du har perfekt høyde! Anonymkode: 16187...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #13 Skrevet 2. oktober 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: jeg sier ikke det, jeg sier det er individuelt, fra person til person. Så det er ikke sånn at kvinner i snitt er mer opptatt av høyde enn det menn er altså? Anonymkode: 8f6cf...229
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #14 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er jo petit og flott som menn liker. Det var virkelig han som hadde selvbilde-issues. Du har perfekt høyde! Anonymkode: 16187...0cf Det syntes sikkert den lave daten hennes også. Men ikke hun selv, siden hun ville flotte seg med høye heler. Anonymkode: 89e22...15b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #15 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg er 172 og han sikkert max 180. Det er det laveste jeg har vært sammen med. Jeg er forøvrig hodestups forelsket, håper vi gifter oss og varer livet ut. Så høgden er ikke et issue. Når det er sagt så har jeg ikke gått i hæler siden vi ble sammen tidligere i år, og har bevisst valgt det bort når jeg velger antrekk. Og i går når jeg fulgte han ned trappen da han skulle gå og vi ga et hadetkyss i trappen der jeg stod høyere opp så lo vi litt begge to og jeg kom ned på samme trinn som han for en klem og litt klining. Så vi tenker vel litt på høyde begge to. Anonymkode: f755d...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #16 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er jo petit og flott som menn liker. Det var virkelig han som hadde selvbilde-issues. Du har perfekt høyde! Anonymkode: 16187...0cf Trodde ikke menn brydde seg om høyde? Men noen menn gjør jo det, som kvinne på 178 har jeg fått kommentarer på at jeg er for høy av menn. Men det er jo helt greit, det er en preferanse. Og en biologisk en og, vil jeg påstå. Anonymkode: fc4e6...904
Gjest Lykkedykker Skrevet 2. oktober 2023 #17 Skrevet 2. oktober 2023 Bryr meg ikke.. Kona er da 1cm høyere enn meg.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #18 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg er kvinne og ble dumpa på grunn av høyden en gang fordi vi var like lange. Anonymkode: 6dc93...ed9 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #20 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg ville ikke vært sammen med en mann som var lavere enn meg, er 178,og lange bein så må ha en mann som er lang så det matcher. Heldigvis er mannen min 193. Ofte med lavere menn så får de kortere ben enn meg og da føler jeg meg som en kjempe Anonymkode: 99046...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå