Gå til innhold

iPhone 12 for 2.500,- eller iPhone 13 fra Finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ny iPhone. Ja, iPhone. Ikke Android, ferdig snakka. Så nevner ingen det her, fint takk. :) 

Jeg har fått tilbud om å kjøpe iPhone 12 av en venn for 2.500,-. Men er usikker på om jeg skal gå for iPhone 13, da blir det på Finn og jeg ser at der selges de for minst 5000,- (gjerne da med knust skjerm) og oppover. Er denne mye bedre enn iPhone 12? Er det verdt å kjøpe iPhone 12 brukt for 2.500,-? 

Vet ikke hvilken iPhone 12 det er, eller hvordan jeg kan finne det ut. Noen som vet det? Har ikke iTunes på jobb-pc. 

Anonymkode: 63a2a...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ut at den har 64 gb. Og tror det er «vanlig» iPhone 12, ikke pro eller pro max eller noe sånt. Den er forresten ganske strøken. - ts 

Skrevet

Får nå tak i en iPhone 13 pro max 128 gb for 4.300,-. 

Noen her som kan hjelpe meg med råd?😅🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får nå tak i en iPhone 13 pro max 128 gb for 4.300,-. 

Noen her som kan hjelpe meg med råd?😅🙈

Den er forresten også strøken. Hilsen ts

Skrevet

Kan anbefale iPhone 13 mini 

Anonymkode: e5a6a...64c

Skrevet

Jeg ble fortalt at iPhone 12 hadde bedre kamera. Hvert fall hvis du tenker å skaffe 13 mini. Jeg sto mellom de to og kommer til å kjøpe iphone12 pga det.

Anonymkode: 02ece...4f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan anbefale iPhone 13 mini 

Anonymkode: e5a6a...64c

Hvordan er denne størrelsesmessig sammenlignet med iPhone 12? 

Skrevet

Har akkurat kjøpt 13 mini, stod mellom 12 og 13 mini og ble 13 pga kamera bla. (Kjøpe brukt fra forhandler.) 

Anonymkode: c73a2...1c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har akkurat kjøpt 13 mini, stod mellom 12 og 13 mini og ble 13 pga kamera bla. (Kjøpe brukt fra forhandler.) 

Hvordan opplever du denne størrelsen i bruk? Er jo genialt med tanke på plass den tar i veska osv. Men har tenkt at det er irriterende hvis man ser på Netflix på toget etc?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan opplever du denne størrelsen i bruk? Er jo genialt med tanke på plass den tar i veska osv. Men har tenkt at det er irriterende hvis man ser på Netflix på toget etc?

Jeg ville jo ha den pga størrelsen da, elsker den! Vil helst ikke ha større. Jeg tar endel tog og bruker den da til foreks streaming og synes den er helt fin til slikt. Kan se en episode av noe på sengen foreks også. Leser også endel bøker på den. 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ville jo ha den pga størrelsen da, elsker den! Vil helst ikke ha større. Jeg tar endel tog og bruker den da til foreks streaming og synes den er helt fin til slikt. Kan se en episode av noe på sengen foreks også. Leser også endel bøker på den. 😁

Ja skjønner😊 hvordan er batteritiden på den? 

Skrevet

iPhone 13 har mindre busslomme enn 12.

Skrevet
Fountaine skrev (34 minutter siden):

iPhone 13 har mindre busslomme enn 12.

Busslomme? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Busslomme? 

Ja den helt øverst på skjermen som går ned midt på.

Skrevet

Syns både 12 og 13 har fungert bra. 

Anonymkode: c6f7e...82d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ble fortalt at iPhone 12 hadde bedre kamera. Hvert fall hvis du tenker å skaffe 13 mini. Jeg sto mellom de to og kommer til å kjøpe iphone12 pga det.

Anonymkode: 02ece...4f0

Jeg har googlet og lest, og ifølge ulike nettkilder har 13 bedre kamera enn 12. 

Endte med å kjøpe iphone 13 for 4.500,-. Litt lei av å alltid ha gamle telefoner. Og ble fristet av tanken på å alltid få plass til telefonen i veska siden den er mindre. Jeg må alltid bære på medisiner osv så det teller litt for meg. - ts

Skrevet

Altså, kjøpte 13 mini. - ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har googlet og lest, og ifølge ulike nettkilder har 13 bedre kamera enn 12. 

Endte med å kjøpe iphone 13 for 4.500,-. Litt lei av å alltid ha gamle telefoner. Og ble fristet av tanken på å alltid få plass til telefonen i veska siden den er mindre. Jeg må alltid bære på medisiner osv så det teller litt for meg. - ts

iPhone 12 og 13 har akkurat de samme kameraene, så det stemmer ikke. 

Anonymkode: 67d01...833

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

iPhone 12 og 13 har akkurat de samme kameraene, så det stemmer ikke. 

Anonymkode: 67d01...833

Sitat

While the ‌iPhone‌ 12 and ‌iPhone 13‌ mini feature cameras with similar specifications, the ‌iPhone 13‌ mini offers Dolby Vision HDR video at a higher frame rate, Cinematic mode, and Photographic Styles, as well as hardware improvements such as a larger sensor and sensor-shift stabilization. The ‌iPhone‌ 12's camera is still highly capable, but with more photography and videography options and improved image quality, the ‌iPhone 13‌ mini is the better option.

https://www.macrumors.com/guide/iphone-12-vs-iphone-13-mini/

Anonymkode: 3e938...363

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...