Gå til innhold

Funksjonen "Brukerens innlegg"

Ja bør den det?  

46 stemmer

1. 1. Ja bør den det?

• Ja
      17
    • Nei
      24
    • Bryr meg ikke
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes den bør. Andre synes tydeligvis den ikke bør slettes. Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nei, jeg synes ikke den bør slettes. Bruker den ikke ofte, men av og til, når brukere skriver f.eks "som jeg sa i den andre tråden...", eller jeg leter etter en tråd som jeg vet den brukeren skrev i.

Skrevet

Jeg har brukt den ved flere anledninger, men samtidig synes jeg ikke noe om at folk kan leite opp hele min historikk. Derfor sletter jeg meg jevnlig/påpasselig med detaljer som gjør meg lett gjenkjennelig.

Nja.. en konklusjon? Jeg synes den skal få bli, så får vi heller la være å utlevere for mye personlig. Tror dessuten ikke den funksjonen kan fjernes.

Gjest Madeline
Skrevet

Selv om funksjonen "brukerens innlegg" blir fjernet, vil det ikke fjerne hele det problemet Violetta beskriver. Det vil fremdeles være mulig å søke på brukerens navn og da vil alle innlegg brukeren har skrevet komme opp. Mener du da at begge disse funksjonene bør fjernes Violetta?

Skrevet
Selv om funksjonen "brukerens innlegg" blir fjernet, vil det ikke fjerne hele det problemet Violetta beskriver. Det vil fremdeles være mulig å søke på brukerens navn og da vil alle innlegg brukeren har skrevet komme opp. Mener du da at begge disse funksjonene bør fjernes Violetta?

Vet ikke helt. Det ville i hvert fall ikke bli like lett å søke opp en brukers innlegg og være sikker på at man fikk dem tilrettelagt etter dato osv.

Skrevet

Ser ingen grunn til at "brukerens innlegg" skal slettes.

Hvis man først vil så er det enkelt å bruke søkfunksjonen. Vil folk vil sjekke hva en bruker sa for 6 måneder siden, så kan de enkelt gjøre det.

Jeg synes heller folk bør passe litt på hva de utleverer av seg selv her inne. Og blir man etterpåklok så er det jo bare å skifte nick eller være gjest.

Gjest Miloine
Skrevet

Nei jeg synns ikke det.

Kunne heller vært valgfritt, der brukeren kunne skjule innleggene eller ikke.

Skrevet

Jeg synes ikke den skal slettes.

Skrevet

jeg er imot at den slettes, bruker den litt nå og da, både for å se om jeg finner tråder brukere snakker om og fordi jeg er nysgjerrig og ønsker og titte litt på hva kjentfolk er innom av og til. :ler:

Skrevet

Jeg bruker den også av og til - og føler ikke for å fjerne den.

Men skjønner jo veldig godt at når noen roter i gamle innlegg - fra år tilbake .. og samler opp masse - for så å bruke det "mot" deg i en diskusjon el. så er det ikke noe hyggelig.

Skrevet

Jeg syns den bør fjernes, eller iallefall at man bør ha muligheten til å skjule tidligere innlegg.

Det er ingen hemmelighet at mange her inne elsker å bruke tidligere innlegg mot en i senere diskusjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...