AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Del Skrevet 30. september 2023 Hei ❤️ går på cyclogest og blodfortynnende. Hadde brunlig utflod og litt små blødninger torsdag så tok en test da jeg ble redd. Den var positiv. Gikk en tur i går og da jeg kom hjem var det bittelitt inntørket rødbrunt blod. Resten av dagen i går var det lyserosa utvannet. Satte inn cyclogest i går kveld og en stund etter var det litt slim med brunlig utflod. Kan dette fortsatt gå bra? Ikke testet mer da jeg vil leve i håpet frem til hcg prøve mandag ❤️ Anonymkode: 4404a...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Del Skrevet 30. september 2023 Var forresten 12dpo på torsdag. Anonymkode: 4404a...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Del Skrevet 30. september 2023 Det kan gå bra ja. Jeg hadde også noe sånn småblødninger pga irritasjon fra progesteronstøtte. Men er jo umulig å vite, tøff prosess dette! Håper det går veien. Anonymkode: c353b...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Del Skrevet 2. oktober 2023 Hvordan gikk det i dag? Anonymkode: 71c16...7d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg hadde det slikt når jeg opplevde kjemisk . Anonymkode: 76544...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #6 Del Skrevet 9. oktober 2023 TS her gikk fint ❤️ var visst blødninger pga medisinene, er i uke 5+2 nå ❤️ Anonymkode: 4404a...36d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå