AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Jeg sliter stort med å få dame. Men ser at aylsøkere lett får seg dame. Hva er det de gjør som jeg kanskje kan lære av? Her er et eksempel https://www.vg.no/spesial/2023/irak-drapet/ Han fikk norsk dame lett som en plett når han kom hit som asylsøker. Selv om de ikke engang snakket samme språk. Han rømte fra fengsel og dro til Finland og fikk ny finsk dame umiddelbart. Jeg har hørt lignende historier om menn som kommer til Norge med planer om å finne seg en norsk dame de kan gifte seg med. Og alle klarer det uten problemer, selv om de ikke engang kan språket. Mens jeg sliter som bare det. Så hva er hemmeligheten? Hvordan får de det til? Noe som vet og kan komme med tips til meg? Er snart så desperat at jeg snart oppsøker et asylmottak for å bli kjent med noen av disse mennene. Om jeg henger med de en tid kanskje de kan hjelpe meg. Anonymkode: 14917...7c8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Noen, blant andre han du sikter til, går nok målrettet etter de damene som norske menn ikke vil ha. Blant disse "glemte damene" finnes det fremdeles kvinner som ønsker seg barn og familie, og derfor skjer det. Når det gjelder saken du viser til skal jeg innrømme at det virker temmelig spesielt å bli et par før man kan kommunisere sammen på forståelig språk. Men folk er vel forskjellige. Anonymkode: 2202e...cee 2 5
Hannah80 Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 Asylsøker er 18 år. Kvinnen er 32. Kan ikke kommunisere sammen pga språkbarrierer. Gifter seg etter kun ett års bekjentskap. Lukter desperasjon fra begge sider. 7 3
Isambard Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 Det er ikke akkurat unormalt at etniske nordmenn får dame da. Jeg tipper hovedgrunnen er at han er utadvedt og hyggelig (på overflaten vel å merke. Det var ikke så hyggelig å drepe kona) Jeg spekulerer litt i om noen kvinner er veldig snille og vil hjelpe. Kanskje det er bra for selvfølelsen å redde en mann som risikerer å kastes ut. Baksiden er at det ligger en viss skjevhet i forholdet når man blir sammen med den man hjelper, men jeg dømmer ingen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 Nå har jeg for noen år tilbake jobbet med asylsøkere, på den tiden kom det flest enslige menn. De var ikke spesielt ettertraktet. Det kunne selvfølgelig hende at en og annen fikk seg dame, men det tilhørte sjeldenhetene. Anonymkode: 0bfd2...f04 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 Det finnes vel knapt norske kvinner som vil ha en asylsøker? Da må de være rimelig desperat, eller veldig mindre pene. Anonymkode: eff3a...1ab 1 2
Sykkelkopp Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 Er ikke noe mer komplisert enn at fyren var kjekkere enn det hun kunne få av nordmenn. Merker en del blir forvirret når de hører på ting som at personligheten er det viktigste. Fyren kunne ikke kommunisere engang. Begge kjønn vil ha bra utseende hos partner. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Noen, blant andre han du sikter til, går nok målrettet etter de damene som norske menn ikke vil ha. Synes hun var nydelig jeg da ❤️ Anonymkode: 43d4c...52c 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #9 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noen, blant andre han du sikter til, går nok målrettet etter de damene som norske menn ikke vil ha. Blant disse "glemte damene" finnes det fremdeles kvinner som ønsker seg barn og familie, og derfor skjer det. Når det gjelder saken du viser til skal jeg innrømme at det virker temmelig spesielt å bli et par før man kan kommunisere sammen på forståelig språk. Men folk er vel forskjellige. Anonymkode: 2202e...cee Dette. Jeg måtte faktisk ut av landet for å finne meg en kjæreste. Jeg er en av disse "usynlige" damene. Trengte ikke å dra lengre enn til nabolandet, men likevel. Anonymkode: 4c05d...e0a 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #10 Skrevet 30. september 2023 Det handler om utseende, og at mange asylsøkere oppfattes som badboys (absolutt ikke alle altså). Men ja, en del av disse damene de skaffer seg er spesielle. Kjenner til to damer som har vært med kun asylsøkere (hva er oddsen liksom), og begge disse er svært spesielle. Både av personlighet og utseende. Anonymkode: cd20f...3cf 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #11 Skrevet 30. september 2023 Vet ikke jeg altså, men jeg er selv singel og har en del single venninner, og asylsøkere er ikke akkurat i målgruppen vår for potensielle partnere. Anonymkode: 7068a...978 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #12 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sliter stort med å få dame. Men ser at aylsøkere lett får seg dame. Hva er det de gjør som jeg kanskje kan lære av? Her er et eksempel https://www.vg.no/spesial/2023/irak-drapet/ Han fikk norsk dame lett som en plett når han kom hit som asylsøker. Selv om de ikke engang snakket samme språk. Han rømte fra fengsel og dro til Finland og fikk ny finsk dame umiddelbart. Jeg har hørt lignende historier om menn som kommer til Norge med planer om å finne seg en norsk dame de kan gifte seg med. Og alle klarer det uten problemer, selv om de ikke engang kan språket. Mens jeg sliter som bare det. Så hva er hemmeligheten? Hvordan får de det til? Noe som vet og kan komme med tips til meg? Er snart så desperat at jeg snart oppsøker et asylmottak for å bli kjent med noen av disse mennene. Om jeg henger med de en tid kanskje de kan hjelpe meg. Anonymkode: 14917...7c8 De er kanskje ikke så kresne. Anonymkode: 5a0b1...438
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #13 Skrevet 30. september 2023 De får jo bare de damene ingen norske menn vil ha Anonymkode: 87016...563 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #14 Skrevet 30. september 2023 De er nok mer direkte enn norske menn, tenker jeg. Skrur på sjarmen. Men etterhvert er en del av dem ikke like sjarmerende . Anonymkode: 9e9e5...2fc
Topsi Skrevet 30. september 2023 #15 Skrevet 30. september 2023 Jeg ble tilbudt 50 000 for lange år siden for 3 års ekteskap av en asylsøker. Tok det ikke som et komplikasjoner 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #16 Skrevet 30. september 2023 1 hour ago, Topsi said: Jeg ble tilbudt 50 000 for lange år siden for 3 års ekteskap av en asylsøker. Tok det ikke som et komplikasjoner Que? Anonymkode: cd20f...3cf
Topsi Skrevet 30. september 2023 #17 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Que? Anonymkode: cd20f...3cf Kompliment skulle det være 😆 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #18 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 30.9.2023 den 16.28): De får jo bare de damene ingen norske menn vil ha Anonymkode: 87016...563 Stemmer i k k e Anonymkode: 0da70...a18 1
Majer Skrevet 3. oktober 2023 #19 Skrevet 3. oktober 2023 Menn og kvinner sin rasisme kommer ofte til utrykk på ulike måter. Det er ikke annerledes for meg i utlandet. Damer vil ofte ikke ligge med meg der pga penger, men fordi de har lyst til å "prøve" en europeer. Menn tenner heller på Koranen.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #20 Skrevet 3. oktober 2023 Norske menn tilbyr ikke damer oppvartning, komplimenter, forpliktende parforhold og barn. De skal ha likestilling, åpner ikke dørene, betaler ikke restaurant og hotellopphold i datingfasen. Så tror de at damer skal levere seg på døra til ungkarsbulen deres, uten at de trenger å vaske og fli verken den eller dem selv i forkant. Og akseptere at de vil ha det casual, FWB og FF i det vide og det brede før hun kanskje får den gamle, lite attraktive tregingen uten drive i premie for lang og tro venting. Trofast er han dog ikke, og så må han vente enda 30 år for å vurdere om han vil flytte sammen, gifte seg og få barn. Derfor får du ikke dame. Ta utdanning, kjøp nye klær med dama til en kompis med litt styr (nei, ikke med mora de), klipp håret og les aviser. Anonymkode: f8b3a...14f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå