AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 I klubben til min datter er det 2 ganger pr år toalettpapir dugnad. 5 sekker skal vi selge. 400 kr sekk. Før gikk det bra, men må får vi ikke solgt det til naboer og venner og familie har vi ikke. Og samtidig skal vi betale treningsavgift på 2600 kr. Det betyr at i Oktober må jeg ut med 4600 kr for dette. Det sies at dugnader er for å få treningsavgiften til å ikke øke. Men nå har den økt med 400 kr siden i fjor. Hva gjør dere som har stram økonomi med dette? Anonymkode: b5445...219 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Du rekker nok ikke noe i år, men ta det opp på neste årsmøte - å omgjøre til enten salg eller betale ut overskuddet ( som ikke er 400 pr sekk). Jeg er sikker på at mange er enig - nesten forundrer over at ikke dette ble tatt opp hos dere sist? Hva ble dere enige om på årsmøtet i år? Anonymkode: 44aea...100
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du rekker nok ikke noe i år, men ta det opp på neste årsmøte - å omgjøre til enten salg eller betale ut overskuddet ( som ikke er 400 pr sekk). Jeg er sikker på at mange er enig - nesten forundrer over at ikke dette ble tatt opp hos dere sist? Hva ble dere enige om på årsmøtet i år? Anonymkode: 44aea...100 Vi ble medlem i klubben før sommeren. Men solgte toalettpapir i den gamle klubben også. Men da hadde vi familie i nærheten som kjøpte Anonymkode: b5445...219
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi ble medlem i klubben før sommeren. Men solgte toalettpapir i den gamle klubben også. Men da hadde vi familie i nærheten som kjøpte Anonymkode: b5445...219 Ta en kjapp tlf til dugnadsansvarlig og forklar situationen - dersom ikke sekkene er bestilt inn ennå kan det være dere kan bare betale overskuddet… Dersom det er helt krise hos dere kan det være de har litt slingringsmonn.. men det er ofte trangt i de fleste klubbene også nå for tiden… Du kan ikke selge et par til familiemedlemmer, som får de ved senere anledning? Men igjen, dersom salgsdugnad er vanskelig, bruk høsten til å tenk på noe annet og foreslå det på neste årsmøte? Flaskeinnsamling, varetelling etc? Anonymkode: 44aea...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå