Gå til innhold

Feber og omgangssyke i en måned. Kan det være covid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang jeg hadde covid fikk jeg oksygenbehandling. Jeg blir aldri syk ellers så tenkte dette og måtte være covid, men så testet jeg negativt. Kan jeg allikevel ha det, men at den har satt seg andre steder enn i luftveiene? Jeg har ikke rennende nese eller vondt i halsen, men feber og omgangssyke i en måneds tid er ikke normalt

Anonymkode: 29dfc...7be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde bestilt deg en legetime når det har pågått så lenge.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Luckiness skrev (1 minutt siden):

Du burde bestilt deg en legetime når det har pågått så lenge.

Jeg har gjort det. Det ble tatt avføringsprøve og jeg testet positivt for norovirus, men jeg har aldri omgangssyke selv når resten av familien ligger utslått. Norovirus gir vel heller ikke de symptomene

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har gjort det. Det ble tatt avføringsprøve og jeg testet positivt for norovirus, men jeg har aldri omgangssyke selv når resten av familien ligger utslått. Norovirus gir vel heller ikke de symptomene

Men da er det jo norovirus du har, ikke covid. Norovis gir kvalme, oppkast, feber, m.m

Anonymkode: a3f92...fc4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men da er det jo norovirus du har, ikke covid. Norovis gir kvalme, oppkast, feber, m.m

I en måned? Varer ikke det bare i to dager? 

Skrevet

Det skal ikke vare i en måned nei, men du kan sikkert teste positivt på det en stund etter at sykdommen er "ferdig".

men altså - hvis du er så dårlig i en måned må du selvfølgelig til legen…. 

Anonymkode: cb05a...e30

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

I en måned? Varer ikke det bare i to dager? 

Du har rett, 1 mnd er nok litt vel lenge for norovirus. Hva sier legen til at du har vært syk så lenge, for du har vel snakket med legen etter så lang tid? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Forrige gang jeg hadde covid fikk jeg oksygenbehandling. Jeg blir aldri syk ellers så tenkte dette og måtte være covid, men så testet jeg negativt. Kan jeg allikevel ha det, men at den har satt seg andre steder enn i luftveiene? Jeg har ikke rennende nese eller vondt i halsen, men feber og omgangssyke i en måneds tid er ikke normalt

Omgangssyke varer ikke i en måned.

Anonymkode: 8ebd1...693

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2023 den 12.57):

Du har rett, 1 mnd er nok litt vel lenge for norovirus. Hva sier legen til at du har vært syk så lenge, for du har vel snakket med legen etter så lang tid? 

Legen sier bare at det kan ha vært andre ting først,men han vil ikke ta blodprøver og sier corona hadde vist seg på hurtigtest

Skrevet

Nå er jeg i gang med femte uke. Jeg er fremdeles kvalm

Skrevet

Høres litt likt ut som med meg. Jeg skrev et innlegg i går om mageknip og oppkast. Er begynt på tredje uken her. Her er avføring helt fin da. Og ingen feber. Legen visste ikke hva det kunne være. Venter på svar på blodprøver 

Anonymkode: 4c265...30d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...