AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Jeg oppdager ofte at jeg nesten ikke har noe batterie igjen på min iphone fordi kamera har slått seg på i min veske. Mobilen har visstnok i vesken sveipet over til kamera. Hvordan fjerner jeg kamera fra sveip i iphone? Anonymkode: 09802...8b5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Man kan vel bare flytte kamera appen til et annet sted som andre apper vil jeg tro. Anonymkode: fb0bc...b37
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Hjelper kanskje også med et mobil etui man kan lukke over? Kjenner ikke til de nye iphone modellene med sveip.. Anonymkode: fb0bc...b37
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 https://www.clasohlson.com/no/Lommebokfutteral-Magnet-Wallet%2B-for-iPhone-15,-iDeal-of-Sweden/p/39-2513?gclid=EAIaIQobChMIv8uBtfDVgQMVpQWiAx3KgQFmEAQYAyABEgKfrfD_BwE Hvis du har iphone 15 finnes denne rimelig 🙂 Anonymkode: fb0bc...b37
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 Apple gir deg få muligheter til å endre på slike ting.,... Det finnes en workaround, men da deaktiverer du hele kamera-funksjonen på telefonen din frem til du skrur på innstillingen igjen. Innstillinger - skjermtid - innhold og personvern restriksjoner - under godkjente apper kan du skru av kamera. Anonymkode: 47c03...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå