AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 I eit tidligere forhold var hun heilt rå i sengen den siste uka! Hun ga meg sex eg aldri vil glemme, for så og flytte rett inn til elskeren sin. Eg spurte hvorfor hun var så vill i senga på slutten? Eg ville bare knulle meg skikkelig ferdige på deg slik eg har noen deilige minner...... Har du noen forståelse for dette? Har du opplevd eller gjort det samme selv? Eg tru heller ikkje nye typen hennes ville likt dette om han fikk høre det😛 Anonymkode: df54c...137
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eg tru heller ikkje nye typen hennes ville likt dette om han fikk høre det😛 Tja, hvem av dere er hun sammen med nå da? Jeg har mange dårlige minner fra et langt samliv, men heldigvis også noen gode seksuelle minner, uten at det går ut over min nye kjæreste. Eksen likte f.eks ikke analsex, men siste uka satte hun rumpa i været, uten at jeg hadde hintet om noe. Anonymkode: b999a...f05
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Tja, hvem av dere er hun sammen med nå da? Jeg har mange dårlige minner fra et langt samliv, men heldigvis også noen gode seksuelle minner, uten at det går ut over min nye kjæreste. Eksen likte f.eks ikke analsex, men siste uka satte hun rumpa i været, uten at jeg hadde hintet om noe. Anonymkode: b999a...f05 Eg er ikkje sammen med hun no. Hvorfor tror du din x var slik siste uken? Anonymkode: df54c...137
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eg er ikkje sammen med hun no. Det var bare det jeg ville minne deg på. Den nye føler seg neppe truet, om hun skulle ha noen gode minner om deg. Anonymkode: b999a...f05
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 Hadde sånn avsmak for han på slutten at det der skjønner jeg ikke. Anonymkode: ead17...80d 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg kjenner meg igjen i denne. Ville eksen skulle huske meg som en gudinne i sengen. At jeg var den beste sexen han noensinne hadde hatt og ville få😇 Anonymkode: 49ba5...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 Da jeg gikk fra eksmannen min så hadde vi mer sex de siste ukene enn vi hadde hatt de siste årene. Det var litt følelsen av å ta farvel. Anonymkode: f7f47...b60 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg gikk fra eksmannen min så hadde vi mer sex de siste ukene enn vi hadde hatt de siste årene. Det var litt følelsen av å ta farvel. Anonymkode: f7f47...b60 Jeg fikk også denne følelsen av farvel, at nå var det siste gang. Siste gang gjentok seg riktignok flere ganger, og kanskje er det en følelse av å ha uforpliktende sex? Stemningen er lettere, og vi skal ikke gjøre dette igjen, liksom. Egentlig godt å kunne skilles på den måten. Anonymkode: b999a...f05 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå