Gå til innhold

Er det virkelig så vanskelig å få med en dame på trekant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dominant dame som ønsker å få med en dame i sengen med min submissive mann. Dette kun for å dominere, trenger ikke være seksuelt.

Er det virkelig ingen som synes dette er spennende og hot? Er alle så A4? Eller sitter det langt inne å tørre og utforske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært med på flere trekanter og er ikke A4. Det skal likevel sies at jeg gjør slikt kun med folk jeg kjenner og liker godt. Trygghet er viktig for meg, så det blir ikke med tilfeldige folk på nett. 

Sitter altså ikke langt inne her, men jeg skal jaggu like deg godt før jeg gidder👌

K36

Anonymkode: 1a3ae...bbc

• Liker 5
Skrevet

nei det har jeg ingen interesse av. kanskje to menn men jeg tenner ikke på damer og ville absolutt ikke se at mannen min har seg med en annen

Anonymkode: 43d1a...9e0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har vært med på flere trekanter og er ikke A4. Det skal likevel sies at jeg gjør slikt kun med folk jeg kjenner og liker godt. Trygghet er viktig for meg, så det blir ikke med tilfeldige folk på nett. 

Sitter altså ikke langt inne her, men jeg skal jaggu like deg godt før jeg gidder👌

K36

Anonymkode: 1a3ae...bbc

Jeg er også enig i at trygghet er viktig og jeg ville ikke gjort dette med en tilfeldig på nett. Men at man blir kjent først.

Jeg har noen venninner som gjerne er med på dette, men det er greit å kunne ta det litt utenfor den daglige vennekretsen noen ganger😉

Skrevet

Mitt inntrykk er at det ikke er så vanskelig for et par, å få med ekstra dame. Men da helst de bi-nysgjerrige. Å få med en annen for å fokusere på en underdanig mann, er nok verre. 

Anonymkode: 4df4b...6e0

Skrevet

Har fått tilbudet flere ganger så det er ikke vanskelig nei.
Du er kanskje ikke så veldig tillitsvekkende selv?

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært snakk om meg og to menn, så ja takk, men er fullstendig uinteressert i andre kvinner seksuelt.

Anonymkode: 68622...e32

• Liker 1
Skrevet
Andro skrev (Akkurat nå):

Har fått tilbudet flere ganger så det er ikke vanskelig nei.
Du er kanskje ikke så veldig tillitsvekkende selv?

Det står ikke på utseende mitt😉

Skrevet
MadonnaDom skrev (3 minutter siden):

Jeg ser ikke det som relevant.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette. Trekant er nok i utgangspunktet ikke for alle, og for de som gjerne er med på det så skal både opplegget og personkjemien fungere. Å delta i en trekant som en likeverdig part er en ting. Og bare være et verktøy for at noen skal få leve ut sine fantasier er noe annet.

Idiot.

Anonymkode: 84085...deb

Det må da finnes andre som også har denne fantasien? Som kanskje ikke tør å utforske? Burde jo være interessant å være med noen som er erfaren for å lære mer😉

Jeg personlig ville mye heller deltatt på en trekant som ikke nødvendigvis trenger å være seksuell. Trekanter i denne typen forhold skaper også mye mindre drama etter min erfaring. 

Skrevet (endret)

Kanskje fremstår du som litt skummel. Finnes nok de som ønsker å være med men om du fremstår som like belærende som det du gjør her forstår jeg jo at ingen ønsker dette.

Å bli med i en trekant som en brikke i å skulle tilfredsstille en dominant og submissive rolle derimot høres langt mer krevende ut. Og ikke ville jeg følt det var meg de ville ha heller, jeg ville følt de ønsket å tilføre en viss rolle som hvem som helst kunne fylle. At jeg var en statist mer enn en likeverdig partner i utformingen. 

Og hva får tredjepersonen ut av å delta i en trekant som ikke er seksuell? 

Endret av Red
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
MadonnaDom skrev (6 timer siden):

Er det virkelig ingen som synes dette er spennende og hot? 

Det tror jeg er et fåtall. Høres bare litt komisk og litt kleint ut.

Anonymkode: 34614...d6e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Red skrev (36 minutter siden):

Kanskje fremstår du som litt skummel. Finnes nok de som ønsker å være med men om du fremstår som like belærende som det du gjør her forstår jeg jo at ingen ønsker dette.

Jeg ville vært redd for å å gjøre noe feil med deg feks. Å bli med på en trekant fordi mannen og kvinnen sammen ønsker å  utforske en ny person høres kanskje deilig ut. Å bli med i en trekant som en brikke i å skulle tilfredsstille en dominant og submissive rolle derimot høres langt mer krevende ut. Og ikke ville jeg følt det var meg de ville ha heller, jeg ville følt de ønsket å tilføre en viss rolle som hvem som helst kunne fylle. At jeg var en statist mer enn en likeverdig partner i utformingen. 

Og hva får tredjepersonen ut av å delta i en trekant som ikke er seksuell? 

Nå går jeg frem på en litt annen måte når jeg tilnærmer meg personer som jeg har lyst til å bli bedre kjent med😉

Jeg skrev at det ikke trenger å være seksuelt, men det kan også være det. Det er noe som man må prate om og hva vedkommende er komfortabel med.

Skrevet

Finnes det ikke sex klubber og nettsider for sånt? Kjenner en kollega som ofte er på sånne treff med sin samboer 

Anonymkode: a2100...316

Skrevet
MadonnaDom skrev (21 timer siden):

Jeg er også enig i at trygghet er viktig og jeg ville ikke gjort dette med en tilfeldig på nett. Men at man blir kjent først.

Jeg har noen venninner som gjerne er med på dette, men det er greit å kunne ta det litt utenfor den daglige vennekretsen noen ganger😉

Jeg ble plukka ut av et pent par på slutten av kvelden på et utested. De virket kule med tøff stil som skilte seg ut og fine personligheter. De spurte om jeg ville være med dem på nach. Skjønte det ikke umiddelbart, men ganske fort at de var ute etter trekant med meg. Jeg var ca 10 år yngre enn dem. Ble smigret. Det var dama som ‘sjekka meg opp og mannen holdt seg litt i bakgrunnen. Jeg sa spontant ja til å bli med dem. Før jeg noiet og snudde på vei taxien😅

Så dem aldri igjen, men de har vært i fantasiene mine siden😇

Jeg hadde sagt ja om jeg havnet i en slik situasjon igjen. Er modnere og tøffere seksuelt nå.

Men det måtte vært et ONS. Date for å bli bedre kjent først hadde fort blitt kleint for meg.

Anonymkode: 6fd06...bb2

• Liker 1
Skrevet

Som sagt: Det er ikke vanskelig, for de kommer smygende av seg selv.
Kanskje du er for ivrig, eller ikke har en trygg utstråling?

Skrevet

Måtte i såfall vært fordi begge hadde hatt lyst til å ha sex med meg, og jeg måtte hatt lyst til å ha sex med begge to. 

Det å innfri andres seksuelle fantasi på den måten høres ut som å aksepen rolle som statist. Med andre ord så må det jo samsvare mellom fantasier. Altfor mange føringer gir meg avtenning, særlig om det settes forventninger som ikke er kompatible med mine lyster. Takk, men nei takk...

Skrevet
MadonnaDom skrev (På 30.9.2023 den 11.42):

Leseforståelsen derimot... :fnise:

Anonymkode: d46bf...895

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leseforståelsen derimot... :fnise:

Anonymkode: d46bf...895

Jeg glemte å ta på brillene når jeg leste det innlegget, så jeg så noe helt annet😂

Skrevet
Andro skrev (19 minutter siden):

Som sagt: Det er ikke vanskelig, for de kommer smygende av seg selv.
Kanskje du er for ivrig, eller ikke har en trygg utstråling?

Ser at jeg leste det forrige innlegget ditt uten briller, så svaret mitt der ble totalt feil😂🤓

Jeg får stadige tilbakemeldinger på at jeg har en trygg utstråling, at jeg er tillitsvekkende og har en beroligende effekt på mennesker, så tror ikke det er der problemet ligger🤷‍♀️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...