AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Del Skrevet 29. september 2023 Hei! På grunn av planlagt kjevekirurgi, så må jeg leve på flytende diett i noen uker. Jeg ser derfor etter måltidserstatningspulver, ikke proteinpulver, for å få i meg næringsstoffene jeg trenger. Jeg har regnet meg frem til at hvis jeg blander ut måltidserstatningspulver (rundt 200 kalorier for selve pulveret for de fleste jeg finner) med helmelk i stedet for vann, så vil to sånne shakes holde for å dekke kaloribehovet for frokost og lunsj. Men hvilke måltidserstatningspulver har dere best erfaringer med? I forhold til smak og konsistens? På forhånd takk for hjelpen! Anonymkode: a9c27...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 30. september 2023 #2 Del Skrevet 30. september 2023 (endret) Protein.no sjokolade smak. nestle hadde også en du fikk på apoteket i pulver format som var god. Men lenge siden jeg så etter den så vet ikke om den er lenger Endret 30. september 2023 av Ænema 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei! På grunn av planlagt kjevekirurgi, så må jeg leve på flytende diett i noen uker. Jeg ser derfor etter måltidserstatningspulver, ikke proteinpulver, for å få i meg næringsstoffene jeg trenger. Jeg har regnet meg frem til at hvis jeg blander ut måltidserstatningspulver (rundt 200 kalorier for selve pulveret for de fleste jeg finner) med helmelk i stedet for vann, så vil to sånne shakes holde for å dekke kaloribehovet for frokost og lunsj. Men hvilke måltidserstatningspulver har dere best erfaringer med? I forhold til smak og konsistens? På forhånd takk for hjelpen! Anonymkode: a9c27...c19 Jeg er veldig fan i måltiderstatnings produktene fra dette merket: https://lyko.com/no/heey Jeg blander de også kokosmelk og slenger i blender med banan og frosne bær for å få inn ennå mer næring Anonymkode: f7ac5...25d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Del Skrevet 1. oktober 2023 kan måltidserstatning (og proteinpulver) blandes i røre og lages pannekake/lapper av? (slenger meg inn i tråden, ts, håper det er greit heh) Anonymkode: da27d...116 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): kan måltidserstatning (og proteinpulver) blandes i røre og lages pannekake/lapper av? (slenger meg inn i tråden, ts, håper det er greit heh) Anonymkode: da27d...116 Det går veldig fint. Jeg lager disse 1 dl havremel 1 scoop måltiderstaningspulver vanilje 1/2 most banan 1,5 dl soyamelk eller kokosmelk. 1/2 ts bakepulver litt kardemomme, kanel, salt og evnt. steviadråper Rør sammen den moste bananen og melken, før du tilsetter alt det tørre. Stek i en panne med litt olje på medium effekt . Anonymkode: f7ac5...25d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg liker faktisk Noka sin med sjokolade, og med h-melk tror jeg den blir veldig god☺️ Anonymkode: 9038e...a8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Del Skrevet 2. oktober 2023 Livea, de er ikke så søte som mange av de andre. Og har litt tynnere konsistens. Anonymkode: aac2c...667 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Del Skrevet 3. oktober 2023 TS her, takker for de gode forslagene! Skal gjøre litt research på de og se om jeg kan få bestilt noe som smaker! 😄 Anonymkode: a9c27...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hva med Fresubin? Det er ferdig utblandet og en slik dekker et fult måltid. Anonymkode: 61631...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #10 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hvis det er sykehuset som sier du kun kan ha flytende føde så kan du be dem skrive ut resept på næringsdrikker. Anonymkode: 43fe1...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå