Gå til innhold

Hadde du tilgitt dette eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med ei jente, hun er 18 og jeg er 18, vi spiste Macdonald's så skulle hun på do der, men hadde telfonen åpen og glemte å ta den med. Ble nysgjerrig så gikk inn på telefonen hennes, der skriver hun til venninna "han er ikke engang cute, og han lukter som en våt hund" . Men til meg forteller hun meg daglig hvor kjekk jeg er, og jeg merker selv hun liker meg, så hva faen er dette? Skal jeg bare forlate hun, hadde dette vært en deal breaker for deg? Lukter heller ikke som våt hund i det hele tatt, aldri fått klage om min lukt fra andre.

Anonymkode: 84e29...124

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1: Start samtalen med "beklager for at jeg gikk gjennom telefonen din
2: Spør om det er deg det er snakk om og be henne om å vær ærlig, på en rolig og behersket måte
3: Det siste du sier før du gir henne ordet er "hvis dette er meg du snakker om, ble jeg såret"

Resten klarer du ;) 

Skrevet
Inverto skrev (Akkurat nå):

1: Start samtalen med "beklager for at jeg gikk gjennom telefonen din
2: Spør om det er deg det er snakk om og be henne om å vær ærlig, på en rolig og behersket måte
3: Det siste du sier før du gir henne ordet er "hvis dette er meg du snakker om, ble jeg såret"

Resten klarer du ;) 

Det er meg, de tok med fornavn og etternavn og beskrev meg, hun har ingen andre guttvenner med det navnet uansett som jeg vet om. Hvorfor skal jeg fortelle henne jeg blir såret av dette? Det er bare teit 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Hun taler med to tunger, virker det som.  Ikke bra.

Endret av Athena Freyja
  • Liker 2
Skrevet

Hun høres falsk ut. Du fortjener bedre enn dette.

Anonymkode: c23e5...02a

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva mer sto det i den meldingen da? Vet du at det var deg? Jeg tenker at du skal ta på deg "stor gutt- buksene" og fortelle at du har snoket på telefonen hennes, og ta det derfra.

Anonymkode: c5e5c...acb

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du skal aldri spionere på andres telefoner . . ! Basta . . ! Det er skikkelig sjofelt.

Jeg kan ikke vite hvordan du lukter. Men du virker lite "cute". Hun bør slå opp med deg uansett,  fordi du ikke er til å stole på.

Endret av senior
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mer sto det i den meldingen da? Vet du at det var deg? Jeg tenker at du skal ta på deg "stor gutt- buksene" og fortelle at du har snoket på telefonen hennes, og ta det derfra.

Anonymkode: c5e5c...acb

Det er jo meg når hun driver å sender bildet av meg og sier dette, det er jo ikke noe spørsmål om det. Men lurer på hvorfor hun lyver, hun som har mast om å bli sammen og nå skriver til venninna at jeg ikke engang er søt er rart

Skrevet
senior skrev (Akkurat nå):

Du skal aldri spionere på andres telefoner . . ! Basta . . ! Det er skikkelig sjofelt.

Vet du forresten at det var deg hun kommenterte . .?

Les det jeg skrev, ja det var meg.

Skrevet

Kan det være intern humor? Altså ironisk ment og ikke slik det står? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Les det jeg skrev, ja det var meg.

Gir du henne noe? Penger? Mat? Drinker på byen? Kjører du henne rundt?

Er du gavmild? 

• Liker 5
Skrevet

Hun er ikke spesielt snill når hun skriver sånnt bak ryggen din. Høres ut som en falsk mobber. 

Unnskyld, men du vil finne noen du kan ha det mye bedre med

Bra du så gjennom telefonen hennes, selv om det ikke er bra. 

Anonymkode: 10a9b...033

• Liker 7
Skrevet

Sikker på at det var deg det var snakk om?

Anonymkode: 86403...cf2

Skrevet

Bare slå opp, trenger ikke si hvorfor en gang. Du er bare 18, det varer sikkert ikke uansett

Anonymkode: aee56...3d4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sikker på at det var deg det var snakk om?

Anonymkode: 86403...cf2

Ja, hun drev å sendte bilder av meg til venninna.

Skrevet

Enten konfronterer du henne med dette, sannsynligheten er da høy for at hun vrir det til at du er dritten som har snoka på mobilen hennes. Eller så bare ghoster du henne og finner deg noen andre som faktisk fortjener deg, det ville jeg gjort.  Eller så finner du deg i oppførselen hennes. Det håper jeg ikke du gjør, hun høres ut som ei umoden drittkjerring. 

Anonymkode: 30e4b...300

• Liker 4
Skrevet
Full Ugle skrev (4 minutter siden):

Gir du henne noe? Penger? Mat? Drinker på byen? Kjører du henne rundt?

Er du gavmild? 

Nope, aldri brukt en eneste krone på henne 

• Liker 1
Skrevet

Du får ingen medlidenhet fra min side. Hvor patetisk er ikke du som går inn på telefonen til en annen person? Ekkelt!

Nå tror jeg uansett ikke noe på historien din. Det finnes ikke ett menneske som ikke har kode i en eller annen form på telefonen sin nå i dag. Om du likevel kom deg inn på telefonen hennes så viser din oppførsel at hun har helt rett, og jeg har ingen problem med å tro på at du lukter våt hund og skitten reke! Er vel personligheten din som stinker!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvem går ifra telefonen sin, og i tillegg ulåst?? Og det hos noen de har skrevet ufint om? Dette høres ut som en felle du har hoppa rett uti, for å sjekke hvordan du reagerer.

Og hvorfor sjekket du telefonen hennes uansett??? Det er ekstremt invaderende og frekt! 

Anonymkode: aea5e...67a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enten konfronterer du henne med dette, sannsynligheten er da høy for at hun vrir det til at du er dritten som har snoka på mobilen hennes. Eller så bare ghoster du henne og finner deg noen andre som faktisk fortjener deg, det ville jeg gjort.  Eller så finner du deg i oppførselen hennes. Det håper jeg ikke du gjør, hun høres ut som ei umoden drittkjerring. 

Anonymkode: 30e4b...300

Greia er at begge har krangla for litt siden, der hun trodde jeg flørta med venninna hennes, også driver denne venninna og skrive til henne (de er ikke venner lenger) men hun skriver om meg, om at jeg har flørta med henne osv. Da skriver dama jeg holder på med

" du krangler meg over dette albino klovnet jeg ikke bryr meg om, og som ingen vil ha, dt r flaut 💀 

han går i klassen min og han er ikke engang cute, og han lukter som våt hund, do better.

Goo goo GAA gaa stay mad hore👹💥🙈"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...