AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Del Skrevet 29. september 2023 Og det er at ingen setter seg ved siden av deg på bussen, så du får massevis av plass 😂 Også er det lavere sjanse for å bli kidnappet 😅 Flere ting? Anonymkode: 3a9b5...dd3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Del Skrevet 29. september 2023 Folk lar deg være i fred. Jeg spiste og drakk meg feit med vilje, samtidig som jeg begynte å kle meg stygt ,slaskete og bruker samme klær i flere uker. Bare sånn at ingen skal kunne ønske å ta på meg, og heller holde seg unna. Det fungerer. Anonymkode: 60d8b...f6c 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Del Skrevet 30. september 2023 - Får være i fred - Og som du sier risiko for voldtekt og kidnapping er lik null - Slipper å bruke penger på klær fordi ingenting ser bra ut på deg uansett - Folk som er glad i deg er virkelig glad i deg, fordi du er den du er. All oppmerksomhet du får har kun med andre egenskaper å gjøre. - Lettere å takle fysisk forfall enn de som var pene i ungdommen. Det er de som sliter som 40-åringer. Anonymkode: 0c011...987 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Del Skrevet 30. september 2023 Folk setter seg sammen med mer på buss/trikk fordi… Så det er ingen fordel. Men jeg slipper å frykte å bli voldtatt om jeg skulle gå alene en plass i det minste. Anonymkode: 49c28...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. september 2023 #5 Del Skrevet 30. september 2023 Da må Peanut være stygg som et troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 23.26): Og det er at ingen setter seg ved siden av deg på bussen, så du får massevis av plass 😂 Også er det lavere sjanse for å bli kidnappet 😅 Flere ting? Anonymkode: 3a9b5...dd3 Slipper dickpics, uønsket seksuell oppmerksomhet og tafsing på byen. Vet at anerkjennelsen kommer på grunn av dine prestasjoner og ikke på grunn av hvordan du ser ut. Vet at vennene dine er ekte, og ikke bare noen folk som er med deg fordi du er pen og populær. Anonymkode: 92160...7e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Del Skrevet 1. oktober 2023 Kan ha venner av det andre kjønn og vite at det faktisk er ekte vennskap ikke at de bare håper de en dag får ligge med deg Verdsetter faktisk det som en jente som trives med venner av begge kjønn Anonymkode: fba32...5b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Del Skrevet 1. oktober 2023 On 9/29/2023 at 11:26 PM, AnonymBruker said: Og det er at ingen setter seg ved siden av deg på bussen, så du får massevis av plass 😂 Anonymkode: 3a9b5...dd3 Lurer fælt på hvor stygg man skal være for at noen ikke setter seg ved siden av deg på bussen. Anonymkode: 0f740...96d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 23.30): Folk lar deg være i fred. Jeg spiste og drakk meg feit med vilje, samtidig som jeg begynte å kle meg stygt ,slaskete og bruker samme klær i flere uker. Bare sånn at ingen skal kunne ønske å ta på meg, og heller holde seg unna. Det fungerer. Anonymkode: 60d8b...f6c Stakkars deg det høres ikke ut som du har det så greit.. Hvorfor tror du at du har godt av å holde folk på avstand? Anonymkode: ad365...932 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Lurer fælt på hvor stygg man skal være for at noen ikke setter seg ved siden av deg på bussen. Anonymkode: 0f740...96d Hvis man lukter vondt, er uflidd og tjukk så slipper man det i alle fall. Anonymkode: 9f9cc...513 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stakkars deg det høres ikke ut som du har det så greit.. Hvorfor tror du at du har godt av å holde folk på avstand? Anonymkode: ad365...932 Jeg tror ikke, men jeg vet at jeg har godt av å holde folk på avstand av diverse grunner. Begrunnelsen er kort fortalt kun skuffelser og faenskap i oppveksten, ungdommen og i ung voksen alder. Men det er ikke synd på meg,det gidder jeg ikke. Jeg har valgt å bli sånn for å få være i fred. Anonymkode: 60d8b...f6c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #12 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 30.9.2023 den 2.53): - Får være i fred - Og som du sier risiko for voldtekt og kidnapping er lik null - Slipper å bruke penger på klær fordi ingenting ser bra ut på deg uansett - Folk som er glad i deg er virkelig glad i deg, fordi du er den du er. All oppmerksomhet du får har kun med andre egenskaper å gjøre. - Lettere å takle fysisk forfall enn de som var pene i ungdommen. Det er de som sliter som 40-åringer. Anonymkode: 0c011...987 Det er rett og slett bare ikke sant. Voldtekt handler ikke om utseende eller tiltrekning, det handler om makt og eventuelt om sadisme. Anonymkode: 4c62a...138 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #13 Del Skrevet 26. oktober 2023 Når selv oldemor blir voldtatt, så sier det seg selv at utseende og bekledning har lite å si. Anonymkode: b44df...eb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #14 Del Skrevet 26. oktober 2023 er så rart når jeg snakker med andre jenter på internett, og de alle har opplevd å få masse uønskede dickpicks (de er pene/attraktive kvinner) også sitter jeg der..wtf dere får faktisk bilder? 😐 ikke at jeg vil ha de, men 😂 Anonymkode: c59fe...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #15 Del Skrevet 27. oktober 2023 Er bare en fordel om du er en stygg mann. Da skyr folk deg som pesten. Anonymkode: bae47...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 29. oktober 2023 #16 Del Skrevet 29. oktober 2023 Ryddet for innlegg av utestengt bruker, og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå