AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Av meg og drinken.. Han sender normaltsett ikke så mye, men gjorde tilbake idag med et selfi og samme drink. Likte han det han så tro? Ingen nakenhet, bare litt flørtende i blikket mitt. Anonymkode: b10f6...ea2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 Hadde det vært flaut å spørre ham om det samme? Anonymkode: 43d0e...06c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 Forestill deg at han ikke likte det. Ville han svart på samme måte da? Ja, han likte det, men det betyr ikke nødvendigvis så mye mer. Anonymkode: 07b82...1e1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forestill deg at han ikke likte det. Ville han svart på samme måte da? Ja, han likte det, men det betyr ikke nødvendigvis så mye mer. Anonymkode: 07b82...1e1 Er akkurat det... Så vanskelig å lese menn, spesielt om de holder litt tilbake. Men han har aldri sendt et selfi av seg selv. Jeg tok kun noen emoji tilbake og det ble avsluttet. Jeg er igrunnen dårlig på å flørte😂 Anonymkode: b10f6...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå