Djungelvrål Skrevet 7. oktober 2023 #22 Skrevet 7. oktober 2023 Tror ikke spenol er spesielt bra iom at den for det meste består av mineralolje som igjen er utvunnet fra råolje. Legger seg bare som et lag utenpå huden uten å ha noen pleiende egenskaper.
Hmmmmmm Skrevet 7. oktober 2023 #23 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg liker ren A krem fra apoteket. Men ikke den i glasskrukke. Syns den i plast krukke eller tube er best. Jeg bruker ikke så dyre ansikts kremert, men bruker tretinoin under. Den koster 600 kr for en lite tube. Og solkrem på dagtid. Da holder jeg huden så ung som mulig😁
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #24 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg kjøper Carbaderm uten parfyme på apoteket. Har brukt den i mange år, og den anbefales av hudleger. Anonymkode: c601a...81e 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #25 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kjøper Carbaderm uten parfyme på apoteket. Har brukt den i mange år, og den anbefales av hudleger. Anonymkode: c601a...81e Carbaderm 10%? Hvis den ikke tørker ut huden din er det perfekt, har hørt at 10% kan tørke ut huden (mest sannsynlig ikke), men over 10 prosent urea tørker ut huden. 5% er visst det optimale, som fukter mest, som f.eks canoderm. Anonymkode: 481c6...ca8
sommerfugl154 Skrevet 10. oktober 2023 #26 Skrevet 10. oktober 2023 Sverger til A krem på de tørre områdene i ansiktet. Det har reddet huden min 😍
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #27 Skrevet 10. oktober 2023 Djungelvrål skrev (På 2.10.2023 den 19.07): Cerave ga meg null fukt og jeg syns den er veldig opphypet. Jeg liker Peptid og Omega kremene fra The Inkeylist. Jeg bruker CeraVE og syns den er bra, den inneholder gode ingredienser og er den perfekte fuktighetskrem. Den gir ingen instant følelse av fukt som noen kremer gir, men den fukter huden bra. Merker som sagt ingen følelse av at den gir fukt, men huden er liksom aldri tørr og den beskytter hudbarrieren min ved bruk av en sterk retinoid. Anonymkode: 481c6...ca8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #28 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker CeraVE og syns den er bra, den inneholder gode ingredienser og er den perfekte fuktighetskrem. Den gir ingen instant følelse av fukt som noen kremer gir, men den fukter huden bra. Merker som sagt ingen følelse av at den gir fukt, men huden er liksom aldri tørr og den beskytter hudbarrieren min ved bruk av en sterk retinoid. Anonymkode: 481c6...ca8 Den inneholder altså ingen «fyll-ingredienser» som ikke har noen effekt men som kun gir velvære-følelse når du påfører. Har brukt mange kremer som føles veldig fuktighetsgivende ved påføring, men som over tid ikke fukter huden noe særlig. Anonymkode: 481c6...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå