Gå til innhold

Anbefal en billig og god ansiktskrem.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ny ansiktskrem som jeg kan bruke både på morgen og kveld. Har noen tips?

Anonymkode: 95d7b...889

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en dagkrem fra Neutral nå nylig på Normal, og jeg liker den veldig godt.

Anonymkode: 27c5f...077

• Liker 1
Skrevet

CeraVe🤩

Anonymkode: e8a94...c8d

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøpte en dagkrem fra Neutral nå nylig på Normal, og jeg liker den veldig godt.

Anonymkode: 27c5f...077

37 minutter siden, AnonymBruker said:

CeraVe🤩

Anonymkode: e8a94...c8d

Takk 🙂

• Liker 2
Skrevet

Cerave,  hudlegen min sier det er en krem hun bruker selv og virkelig går god for. Jeg er superfornøyd selv.

• Liker 9
Skrevet

https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/dagkrem/cosmica-cosmicacosmica-face-face-anti-age-vitalising-day-cream,5006091

Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Myristyl Myristate, Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter, Calcium PCA, Magnesium PCA, Manganese PCA, Potassium PCA, Sodium PCA, Zinc PCA, Tocopherol, Ascorbyl Glucoside, Sodium Ascorbyl Phosphate, Niacinamide, Pyridoxine HCl, Folic Acid, Sodium Riboflavin Phosphate, Cyanocobalamin, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.

Screenshot_20230930_132558.jpg

Anonymkode: 337bd...899

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker cerave sin, særlig med solfaktor. For litt rimeligere går jeg for ivy aya sin, fra normal. 

Anonymkode: 8c1e3...b88

• Liker 3
Skrevet

Dr Greve Sensitiv ansikskrem. Fås på Kiwi til rundt 80 kroner. Parfymefri og fuktgivande

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker luktfrie kremer. Likte Anglamärk sin, Decubal Face Cream (75 mL krukke), Svanemerkets Vitsminkrem (krever solkrem på dagen da, og tørr hud), CeraVe Facial Moisturizing Lotion

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 21.41):

Trenger en ny ansiktskrem som jeg kan bruke både på morgen og kveld. Har noen tips?

Sjekk Weleda.

Jeg har kombinasjonshud ( selv om jeg er over 40 ) og anbefaler Weleda Wild Rose serien.

Weleda Wildrose Day Cream 30ml 30 ml | lyko.com

Er du mellom 20 og 30 år kan dette bli også ok for deg.

Almond 30 ml - Dagkrem - Blush.no

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 21.41):

Hva legger du i billig? Ref tittelen.

Anonymkode: 54aed...46c

Skrevet

Cerave ga meg null fukt og jeg syns den er veldig opphypet.  Jeg liker Peptid og Omega kremene fra The Inkeylist. 

Skrevet

Glemte A-Creme: mye krem for pengene og god til tørr hud :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg like godt kan bruke vanlig krem. Kjøper på potet, luktfri. Har den lenge.

Anonymkode: 52cee...bdd

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har funnet ut at jeg like godt kan bruke vanlig krem. Kjøper på potet, luktfri. Har den lenge.

Mente apotek! 😅😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...