AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Del Skrevet 29. september 2023 taklamper, stålamper, spotter? Anonymkode: 41689...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 29. september 2023 #2 Del Skrevet 29. september 2023 To vegglamper, en taklampe som henger litt bortenfor stua og tre bordlamper. Liker å ha godt med belysning 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 29. september 2023 #3 Del Skrevet 29. september 2023 Mannen fikk montert hele 23 spotter i stua.. Jeg ville egentlig ikke ha en eneste. De er heldigvis delt opp og dimmbare. Den flotte fine lampa jeg kjøpte står bare å se pen ut.. 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Del Skrevet 29. september 2023 Taklampe med dimmer, gulvlampe, bordlampe. Anonymkode: df3e3...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Del Skrevet 29. september 2023 Gulvlampe. Skal kjøpe inn flere når mirakuløst får mer penger. Skal ha LED-lys - stripe. Skal ha to vegglamper. Kanskje en pen bordlampe. Vil helst også ha en taklampe, men den må isåfall være dimbar. Anonymkode: 0f963...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Del Skrevet 30. september 2023 En stålampe, pendellampe over stuebordet og en vegglampe. Har også pendellampe over spisebordet som er med på å lyse opp stua. Anonymkode: 6fde4...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Del Skrevet 30. september 2023 Beskjedent antall spotter som grunnbelysning, 2 stk Gross by rydens sentrert i hver sin ende av rommet, en koboltblå-kjeglelampe over spisebordet, 2 bordlamper på tv-benk og sidebord, led-lyslist under tv-benk og spotter under overskap på kjøkkenet (åpen løsning). Anonymkode: 18fc2...036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Del Skrevet 30. september 2023 Liker å eksperimentere med belysning. Har nå flere med barer bak møbler som lyser nedenfra og opp, setter spesiell stemning. To taklamper som benyttes ved behov for mye lys. Spotter montert strategisk for å lyse opp kunst og HiFi, montert lys inni flere skap og sjenk for å sette fokus på spesielle områder. Styrer alt med Google Home for å dimme soner eller lyse opp spesielle områder. Anonymkode: 00c83...cbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Del Skrevet 1. oktober 2023 Vi har innfelte, tilt- og dimbare LED-spotter i taket. Anonymkode: b4b3f...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Del Skrevet 1. oktober 2023 Liker ikke spotter så her henger det 2 taklamper, 1 vegglampe, 2 gulvlamper og 3 bordlamper😅 ai, glemte nesten de 2 små lampene i glasskarmen.😅 Anonymkode: 03997...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Del Skrevet 1. oktober 2023 Vi fikk laget lysplan av arkitekt i spisestuen. der har vi pendel over bordet, 2 doble utenpåliggende spotter som lyser opp veggen, 2 enkle innfelte spotter i to av hjørnene og en dobbel innfelt spot i et tredje hjørne. Har også en bordlampe på en skjenk. Det viktigste er å ha litt ulike typer lyskilder i ulike høyder for å få litt liv i lyset. Spotter skal aller helst rettes mot noe: en vegg et bilde e.l. De skal ikke stå midt i taket og lyse ned i gulvet. Da blir lyset flatt. Anonymkode: 1d0a6...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Del Skrevet 1. oktober 2023 On 9/29/2023 at 9:33 PM, Forundret.. said: Mannen fikk montert hele 23 spotter i stua.. Jeg ville egentlig ikke ha en eneste. De er heldigvis delt opp og dimmbare. Den flotte fine lampa jeg kjøpte står bare å se pen ut.. 😐 Steike🤯 jeg tror ikke vi har så mange til sammen i hele huset vårt på over 200kvm. Da går man seg ikke vill i stua i alle fall 😅 Anonymkode: 1d0a6...6b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. oktober 2023 #13 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Steike🤯 jeg tror ikke vi har så mange til sammen i hele huset vårt på over 200kvm. Da går man seg ikke vill i stua i alle fall 😅 Anonymkode: 1d0a6...6b7 Jeg hater spotter og har dem i alle rom i huset, til og med i boder og på vaskerom. Min irriterende halvdel eeeelsker dem 😆 Leke hytta og hagestua har gått klar da. Og garagen !! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Del Skrevet 1. oktober 2023 Har pendel med seks pærer over spisebordet, og ei taklampe som er mellom gangen og stua, som tar godt i stua. Har også ei stålampe, men den er alltid avslått. Anonymkode: 9390e...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #15 Del Skrevet 1. oktober 2023 Lysekroner, bordlamper av ulike størrelser, bildebelysninger, gulvlamper. Anonymkode: 7a170...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 2. oktober 2023 #16 Del Skrevet 2. oktober 2023 Foretrekker punktbelysning og har stålampe ved go'kroken, liten bordlampe ved siden av tv, 2 andre mindre bordlamper. Har også spotter som kan dimmes, men bruker de sjelden... mest ved rengjøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2023 #17 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg har altfor lite godt lys. Uplights`ene er så gamle at de ser ut som det skjeve tårn i pisa og de virker/virker ikke, alt ettersom dagshumøret deres, så det er på tide å bytte dem ut og i tillegg få noen punktlys litt lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå