AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Del Skrevet 29. september 2023 Noen som har malt med fargen soft touch (Jotun)? Er du fornøyd? Hvorfor valgte du den fargen? Har den noen skjær du liker/ikke liker? Anonymkode: 78b96...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Del Skrevet 29. september 2023 Har på ene veggen i stua. Veldig fin, har fått kommentarer. Ingen skjær jeg ikke liker, ville bare ha en lys farge jeg likte. Anonymkode: 44c32...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har på ene veggen i stua. Veldig fin, har fått kommentarer. Ingen skjær jeg ikke liker, ville bare ha en lys farge jeg likte. Anonymkode: 44c32...531 Takk for svar😊 Høres lovende ut. Jeg tenkte også ha den i stua. Anonymkode: 78b96...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Del Skrevet 29. september 2023 Jeg har den på soverommet! Malte i sommer. Den er ganske lys og nøytral, som passer meg fordi jeg angrer fort på farger med "mye personlighet". Det jeg liker så godt med den er at den skifter etter lyset. I dagslys fremstår den som lys fersken, med kunstig lys er den mer en lys varm beige. Anonymkode: 2d2ee...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har den på soverommet! Malte i sommer. Den er ganske lys og nøytral, som passer meg fordi jeg angrer fort på farger med "mye personlighet". Det jeg liker så godt med den er at den skifter etter lyset. I dagslys fremstår den som lys fersken, med kunstig lys er den mer en lys varm beige. Anonymkode: 2d2ee...c92 Takk for svar 😊 Høres ut som en passende farge her. Anonymkode: 78b96...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå