Gå til innhold

kjoler

Gjest *-*Pinky*-*

Anbefalte innlegg

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Vi har pratet mye om å gifte oss å vet at det kommer til å skje.. Men vi må bare ha litt mer penger først...

Å jeg sitter da å små kikker på diverse ting å tang bare for å være litt forberedt til vi skal begynne å planlegge for fullt...

Å nå sitter jeg å ser på forlover/brudepikekjoler å lurer på en ting;

Skal forlover kjolen eller brudepike kjolen matche noen av fargene i brudebuketten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør du i grunn som du vil med, men det er jo pent om det er en rød tråd da :)

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

I buketten som jeg har funnet meg (som jeg er ganskeså sikker på at jeg skal ha) Så kommer det til å være hvite calla liljer, røderoser å noe grønt...

Hvilke farge ha da passet?

Skrevet

Er jo mye som passer da. Men jeg ville vel drøftet dette med forloveren først... Husk på USA der de presses på stygge kjoler ;)

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet
Er jo mye som passer da. Men jeg ville vel drøftet dette med forloveren først... Husk på USA der de presses på stygge kjoler ;)

Ja har sett mye fæle kjoler der ja!!!

Tror nok jeg må prate me de ja... Men har ikke lyst til å gjøre det helt ennå pga at vi har ikke sagt til noen enda at vi prater om det... Det har vi tenkt til å vente med til vi ringforlover oss...

Skrevet

om du har tenkt å legge føringer for kjolen til forloveren mener jeg at du bør betale den...

Om dere sliter med penger til bryllupet var d noe jeg ville kuta ut. Er ikke vanlig i Nrge at en gjør d - du går jo ikke inn sammen med forloveren din her - i usa bruker de forlover som vi bruker brudepiker - de går inn sammen med deg og er voksne...

Skrevet

Du kan jo alltids si fra om hvilke farger du skal bruke i bryllupet ditt, og så kan det bli opp til henne å finne en kjole som matcher hvis hun vil og hvis disse fargene kler henne. Det er jo ikke alle som kler alle farger, og jeg vil tro at det viktigste både for deg og henne er at hun ser fin ut. Kanskje det er nok meatching at hun har en calla eller en rød rose i håret f.eks?

Skrevet

Jeg personlig syns det er på grensen til å bli litt vel kontrollerende, når man skal bestemme hva ens forlover skal gå med den dagen. Det er nok vanlig i USA, men håper virkelig ikke den trenden tar over her.

Stoler du ikke såpass på forloveren din, at du tror hun klarer å velge en fin nok kjole?

Skrevet

Jeg synes vel ikke man skal bestemme hva forloveren skal ha på seg, men om du skal ha en brudepike så kan det jo være fint at hennes kjole matcher dine blomster. Men skal du ha det slik synes jeg dere må betale hennes klær, soden dere legger føringer for hvordan hun skal se ut.

Skrevet

Ærlig talt! En forlover må da få bestemme antrekket sitt selv! Det er da ikke snakk om en teaterforestilling heller!

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet
Jeg personlig syns det er på grensen til å bli litt vel kontrollerende, når man skal bestemme hva ens forlover skal gå med den dagen. Det er nok vanlig i USA, men håper virkelig ikke den trenden tar over her.

Stoler du ikke såpass på forloveren din, at du tror hun klarer å velge en fin nok kjole?

Jeg har ikke tenkt til å bestemme hva de skal ha på seg... Det skal de få bestemme selv... Men jeg ser bare på kjoler sånn for å komme med forslag til dem.. Å så får de selv bestemme om de vil høre på forslagene eller ikke...

Skrevet
Ærlig talt! En forlover må da få bestemme antrekket sitt selv! Det er da ikke snakk om en teaterforestilling heller!

Pinky må da få lov til å stille et enkelt og greit spørsmål uten å få slike svar! Synes du kan svare på en skikkelig måte. - eller la være.

Skrevet
Jeg har ikke tenkt til å bestemme hva de skal ha på seg... Det skal de få bestemme selv... Men jeg ser bare på kjoler sånn for å komme med forslag til dem.. Å så får de selv bestemme om de vil høre på forslagene eller ikke...

Som jeg har sagt til mine forlovere når de spurte meg hvilke farger de skulle ha på kjolene sine, så sa jeg at det kan de bestemme selv, bare det er litt duse naturfarger, og ikke noe knæsj liksom :) Ikke nødvendigvis lyse pastellfarger, men nedtonede fargetoner. De var veldig fornøyd med svaret :)

Gjest Markblomsten
Skrevet

Forloveren min har kjole fra før hun, noe jeg forsåvidt også har visst da. Så jeg velger faktisk noe farger på brudepikene ut fra dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...