AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Begge lå på ryggen og jeg lå oppå ham. Han støtte i meg og gned klitorisen min, og så fikk jeg en vanvittig orgasme sånn at jeg presset penisen hans ut og jeg tror jeg gjorde slik at han fikk vondt. Jeg visste ikke at vaginaen min kunne trekke seg sammen så hardt. Han fikk en stor orgasme han også, men jeg følte meg så flau. Og etterpå så ristet kroppen min i 15 minutter, jeg tuller ikke… Noen andre som har opplevd noe sånt? Anonymkode: 55826...d2d 2
feliek54 Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Begge lå på ryggen og jeg lå oppå ham. Han støtte i meg og gned klitorisen min, og så fikk jeg en vanvittig orgasme sånn at jeg presset penisen hans ut og jeg tror jeg gjorde slik at han fikk vondt. Jeg visste ikke at vaginaen min kunne trekke seg sammen så hardt. Han fikk en stor orgasme han også, men jeg følte meg så flau. Og etterpå så ristet kroppen min i 15 minutter, jeg tuller ikke… Noen andre som har opplevd noe sånt? Anonymkode: 55826...d2d Er vel ikke noe å bli flau over. men greit i vite hva som gjorde at det var vondt og prøve å unngå det neste gang. Viktig å snakke med han om det
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Tror du bør gå til legen. Du har satt verdensrekord i å riste av en orgasme. Ta i det minste kontakt med Guiness Book of Records Anonymkode: 59b2d...030 Noen få kan få slike orgasmer, en jeg møtte en periode før var sånn, hun kunne ligge å riste i senga å riste av spasmer i 10-15min, hun var totalt borte, og helt utmattet etter en orgasme. Selv synes hun det var slitsomt, og skulle helst at det ikke var sånn, noe jeg skjønner godt, ble sliten bare av å se på😅 Anonymkode: 0d510...772 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Begge lå på ryggen og jeg lå oppå ham. Han støtte i meg og gned klitorisen min, og så fikk jeg en vanvittig orgasme sånn at jeg presset penisen hans ut og jeg tror jeg gjorde slik at han fikk vondt. Jeg visste ikke at vaginaen min kunne trekke seg sammen så hardt. Han fikk en stor orgasme han også, men jeg følte meg så flau. Og etterpå så ristet kroppen min i 15 minutter, jeg tuller ikke… Noen andre som har opplevd noe sånt? Anonymkode: 55826...d2d Når det skjer i øyeblikket på den måten, så vet han jo det ikke var med vilje, så bare prat om det. Kjæresten min har nesten kvalt meg ett par ganger når hun kommer oralt, presser hodet mot henne, men når jeg nevner det i etterkant, så trodde hun nesten ikke på det, hun merket det ikke selv, nå var ikke det ett problem for meg, likte det jeg, men poenget var vel mer at man kan miste litt bevisstheten om nytelsen er ekstrem, og det bør man ha litt rom for 😊 Så kan man eventuelt prate om det Anonymkode: 0d510...772
Fioljenta Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 Jeg har gitt ham blåmerke på tuppen. Det er en del krefter i skjeden. Men 15 min risting etterpå? Det høres voldsomt ut.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #6 Skrevet 29. september 2023 Har ikke ristet i 15 minutter, men har fått etterdønninger en stund etterpå. Og første gang jeg kom vaginalt med kjæresten var det mye som skjedde 😅😅 Da både hikstet og skalv jeg en stund, og han dro meg ned inntil seg og la de store og trygge armene sine rundt meg, og slik lå vi i 10 minutter. Nydligste orgasmen ❤️ Anonymkode: 849d8...199
Perelandra Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 Tråden er ryddet for latterliggjøring Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 En orgasme som både skyver ut og trekker seg sammen er et sikkert tegn på en vaginal orgasme, kanskje kombinert med en klitoris orgasme. Nyt det, du er sjelden. Om hans er stor og lang er det under slike orgasmer ikke rom nok. Det er livmoren som beveger seg, musklene rundt, for å suge til seg det han leverer. Du er sunn og frisk. . Anonymkode: 38486...a70 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): En orgasme som både skyver ut og trekker seg sammen er et sikkert tegn på en vaginal orgasme, kanskje kombinert med en klitoris orgasme. Nyt det, du er sjelden. Om hans er stor og lang er det under slike orgasmer ikke rom nok. Det er livmoren som beveger seg, musklene rundt, for å suge til seg det han leverer. Du er sunn og frisk. . Anonymkode: 38486...a70 Ja, her har vi en ekspert på kvinnelig anatomi… livmoren beveger seg ikke, det er bekkenbunnen som strammer i pulseringer. Slike pulseringer får man uavhengig av hva som trigger orgasmen. Alle orgasmene er «vaginale» uansett hvordan man stimulerer for å få en orgasme. Anonymkode: 21954...d1b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå