AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Dama har introdusert meg for en del ting. Foreløpig har det mest bestått av dominant rollespill hvor hun bestemmer når jeg får komme ved å ha sex, suge eller runke meg i diverse stillinger hvor jeg ikke har lov til å snakke imot henne. Hun elsker også å binne meg fast for å kunne bruke meg nøyaktig slik som hun vil. Er også som regel forsiktig med hvor mye hun tøyer grensene mine, hvis hun er i modus hvor hun er ekstra streng og har edget meg veldig lenge og hardt til det punkte at jeg tryggler om å få komme flere ganger. Er hun veldig opptatt av at jeg skal føle meg ivaretatt og elsket. Hun skaper en trygg atmosfære for meg å kunne virkelig søke henne og la ordene hennes vaske over meg mens følelsenes slippe fri og roer seg. Det var noe jeg virkelig trengte for noen dager siden etter hun tøyet grensene min lenger enn noen gang før. Hun ville først vaske meg i dusjen før hun bant meg fast, og hun sa på forhånd at hun vil respektere kodeordet, men ba meg prøve å være åpen så lenge ikke noe gjorde direkte vondt. Hun puttet en pute for å få best mulig tilgang og begynte å massere et punkt rett under pungen før hun begynte å slikke meg bak mens hun runket meg. Først opplevde jeg det som en ekkel rar følelse, men det begynte å føles godt og det var spesielt å føle åpninge kjenne tungespissen penetrere. Når hun hadde holdt på en stund, tok hun fram glidmiddel for å smøre inn to fingre, og første instinkte var å få panikk. Hun klarte å få meg til å slappe av ved å ta meg inni seg, men isteden for å ri gjorde hun knipe øvelser samtidig som hun kysset meg. Hvisket forsiktig at alt kom til å gå bra, hun lovet det kom til å føles godt. Hun skulle være forsiktig med å ikke tre inn en hel finger med en gang, isteden bygge det opp. Mens hun ba meg la merke til hvor deilig penishode følte seg for hver gang hun trakk sammen. Hvis jeg prøvde dette skulle hun starte dagen vår en hel uke med å bruke knipeøvelser på morgen ereksjonen tils jeg ba henne ri meg ferdig. Jeg aksepterte, det som startet som litt ubehagelig, snudde seg ganske raskt til følelser jeg ikke kan beskrive. Jeg hadde hørt om prostata massasje men jeg viste ikke det var på denne måten. Hun runket meg forsiktig i takt med penetreringen tils hun plutselig plasserte munnen over, trodde hun skulle skifte til å suge eller bli kvitt noe av sølet som hadde kommet på hendene hennes. Men følte et press, og uten å få orgasme fikk jeg sterk utløsning som ikke var som noe annet jeg har vært borti. Jeg begynte å ukontrollert skjelve i hele kroppen, svettet kuler, og mistet mye av kommunikasjons evnene. Det var ikke stønning som kom ut av stemmen min, bare ren jamring. Fantes ingenting viktigere i verden i det øyeblikket enn at jeg måtte få komme. Hun hadde egentlig tenkt å prøve å gi meg en til utløsning uten orgasme. Innså at det nok var lurere å prøve igjen en annen gang. Sluttet å presse på prostatene men penetrerte meg fortsatt mens hun runket meg tils jeg var på tur å komme og presset på nytt. Det var 100 ganger sterkere enn en sterkeste orgasmen jeg har fått noen gang. Heldigvis gav hun meg en pute å bite ned på, naboene hadde trodd at hun holdt på å drepe meg. Jeg var et totalt vrak når vi var ferdig, kan ikke forestille meg hvor psykotisk jeg må ha sett ut. Jeg skalv som om jeg hadde nakenbadet i isvann uten noe forberedelse, følelsesmessig var jeg overalt. Kunne stønne , le, nesten føle en slags sorg fordi det var over i det neste, for så tilbake til nytelses stønnet, total hjernetåke. Hun sa mens hun tok hånd om meg slik hun bruker etterpå at hun hadde aldri sett en så sterk reaksjon, hun var så fantastisk glad for at det gikk bedre enn all forventning. Jeg har ikke turt å spørre henne om å gjøre det igjen, jeg trenger mer tid å hente meg inn. Følte meg mer sårbar enn jeg har gjort med noen annen person. Jeg vet ikke om jeg skalv fordi jeg hadde en så sterk fysisk reaksjon eller om det var noe psykologisk som låste seg opp. Hele denne opplevelsen har fått meg til å tenke, det blir feil å skal tro at jeg er homofil bare pga dette, men er det mulig at jeg er litt skeiv? Er det normalt at ikke bare lar jeg henne dominere meg på flere og flere måter men at jeg nyter det selv om det kan kreve noen øyeblikk hvor det naturlige instinkte mitt er å dytte tilbake? Lar være fordi jeg vet at det er dette hun vil og det gir meg faktisk ting jeg ikke viste var mulig for meg å føle. Iblant spekulert på om hun ikke ville latt meg ta kontroll overhode om hun ikke mente jeg hadde behov for å iblant føle at maktbalansen i sengen ikke bare går en vei. For jeg kan prøve å ta kontroll, og gjør alt jeg kan for at hun skal få orgasme, jeg tror bare ikke at hun noen gang kan nyte det like mye som når hun har kontroll. Selv om hun ikke får orgasme når hun bare kommer og ut i det blå starter en kjappis hvor jeg vet at hun umulig kan ha fått en orgasme. Virker hun mer fornøyd med det enn når jeg vet at hun har fått orgasme mens jeg styrer. Er vi i et "skeivt" forhold på noe vis? Anonymkode: 84d0c...aa1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 Du skulle bare visst hvor normalt dette er Slapp av, nyt gleden du får ved å utforske sex. Du er heldig! Anonymkode: c77ef...674
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 Det å være homofil handler om hvorvidt man er romantisk og tiltrukket av andre menn. Er du det? Hvis ikke, så er du ikke homofil. Anonymkode: d83f2...707 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 Tenker du er mer bifil enn homo. Anonymkode: c55eb...337
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 Du er heterofil normal mann med prostata Anonymkode: 50ab5...189 4 1
SlemUlv Skrevet 29. september 2023 #6 Skrevet 29. september 2023 Kommer jo an på hva du legger i ordet skeiv? Noen legger kink inn i ordet skeiv, andre gjør ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #7 Skrevet 29. september 2023 SlemUlv skrev (1 time siden): Kommer jo an på hva du legger i ordet skeiv? Noen legger kink inn i ordet skeiv, andre gjør ikke. jeg tenkte vel ikke helt hetrofil. Anonymkode: 84d0c...aa1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #8 Skrevet 29. september 2023 Skjønner ikke hva som er litt skeiv med det der. Anonymkode: 80267...33b 1
SlemUlv Skrevet 29. september 2023 #9 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): jeg tenkte vel ikke helt hetrofil. Anonymkode: 84d0c...aa1 Tenner du på noe annet en motsatt kjønn?
Klown Skrevet 29. september 2023 #10 Skrevet 29. september 2023 Du er ikke homo eller bifil med mindre du blir kåt av menn. Vi menn har prostata og du er heldig som har funnet deg ei som liker å tilfredsstille deg. 2
Even Tuell Skrevet 29. september 2023 #11 Skrevet 29. september 2023 Det er ikke rumpa som avgjør om du er homo eller ikke. Homofili / bifili og alle andre filiene går hva hvilke mennesker du tiltrekkes av. Om du generelt bare tiltrekkes av menn, så er er det homofili osv. Om du derimot fremdeles bare tiltrekkes av kvinner, selv om kvinnene har en finger opp bak på deg, så er du helt vanlig heterofil. Hva man liker i senga derimot er noe helt annet. En mann som liker å få analsex er ikke homo. Han har bare funnet ut av en seksuell aktivitet han liker, akkurat som vanlig samleie, oralsex, osv osv. Jeg syns du er heldig av flere grunner; du er åpen nok til å prøve nye ting, du er sammen med en som er åpen for å prøve nye ting OG tydeligvis liker å gi deg nytelse... OG du har funnet en ny aktivitet som gir deg enorme orgasmer. Hva er det ikke å like her? 🙂 Det å kunne slappe av og nyte det partner gjør med deg trenger kobles til dominans/underdannighet-delen av sexlivet deres heller. Hun kunne gjerne sugd deg helt opp til kanten og holdt deg der hele kvelden, mens du bare lå der i utstyrtelig nytelse. To finger på prostata er ikke noe forskjell. Jeg tar gjerne en fontene utløsning etterfulgt av en jordskjelv-orgasme for å si det sånn.
Coachshinny Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 18.53): Dama har introdusert meg for en del ting. Foreløpig har det mest bestått av dominant rollespill hvor hun bestemmer når jeg får komme ved å ha sex, suge eller runke meg i diverse stillinger hvor jeg ikke har lov til å snakke imot henne. Hun elsker også å binne meg fast for å kunne bruke meg nøyaktig slik som hun vil. Er også som regel forsiktig med hvor mye hun tøyer grensene mine, hvis hun er i modus hvor hun er ekstra streng og har edget meg veldig lenge og hardt til det punkte at jeg tryggler om å få komme flere ganger. Er hun veldig opptatt av at jeg skal føle meg ivaretatt og elsket. Hun skaper en trygg atmosfære for meg å kunne virkelig søke henne og la ordene hennes vaske over meg mens følelsenes slippe fri og roer seg. Det var noe jeg virkelig trengte for noen dager siden etter hun tøyet grensene min lenger enn noen gang før. Hun ville først vaske meg i dusjen før hun bant meg fast, og hun sa på forhånd at hun vil respektere kodeordet, men ba meg prøve å være åpen så lenge ikke noe gjorde direkte vondt. Hun puttet en pute for å få best mulig tilgang og begynte å massere et punkt rett under pungen før hun begynte å slikke meg bak mens hun runket meg. Først opplevde jeg det som en ekkel rar følelse, men det begynte å føles godt og det var spesielt å føle åpninge kjenne tungespissen penetrere. Når hun hadde holdt på en stund, tok hun fram glidmiddel for å smøre inn to fingre, og første instinkte var å få panikk. Hun klarte å få meg til å slappe av ved å ta meg inni seg, men isteden for å ri gjorde hun knipe øvelser samtidig som hun kysset meg. Hvisket forsiktig at alt kom til å gå bra, hun lovet det kom til å føles godt. Hun skulle være forsiktig med å ikke tre inn en hel finger med en gang, isteden bygge det opp. Mens hun ba meg la merke til hvor deilig penishode følte seg for hver gang hun trakk sammen. Hvis jeg prøvde dette skulle hun starte dagen vår en hel uke med å bruke knipeøvelser på morgen ereksjonen tils jeg ba henne ri meg ferdig. Jeg aksepterte, det som startet som litt ubehagelig, snudde seg ganske raskt til følelser jeg ikke kan beskrive. Jeg hadde hørt om prostata massasje men jeg viste ikke det var på denne måten. Hun runket meg forsiktig i takt med penetreringen tils hun plutselig plasserte munnen over, trodde hun skulle skifte til å suge eller bli kvitt noe av sølet som hadde kommet på hendene hennes. Men følte et press, og uten å få orgasme fikk jeg sterk utløsning som ikke var som noe annet jeg har vært borti. Jeg begynte å ukontrollert skjelve i hele kroppen, svettet kuler, og mistet mye av kommunikasjons evnene. Det var ikke stønning som kom ut av stemmen min, bare ren jamring. Fantes ingenting viktigere i verden i det øyeblikket enn at jeg måtte få komme. Hun hadde egentlig tenkt å prøve å gi meg en til utløsning uten orgasme. Innså at det nok var lurere å prøve igjen en annen gang. Sluttet å presse på prostatene men penetrerte meg fortsatt mens hun runket meg tils jeg var på tur å komme og presset på nytt. Det var 100 ganger sterkere enn en sterkeste orgasmen jeg har fått noen gang. Heldigvis gav hun meg en pute å bite ned på, naboene hadde trodd at hun holdt på å drepe meg. Jeg var et totalt vrak når vi var ferdig, kan ikke forestille meg hvor psykotisk jeg må ha sett ut. Jeg skalv som om jeg hadde nakenbadet i isvann uten noe forberedelse, følelsesmessig var jeg overalt. Kunne stønne , le, nesten føle en slags sorg fordi det var over i det neste, for så tilbake til nytelses stønnet, total hjernetåke. Hun sa mens hun tok hånd om meg slik hun bruker etterpå at hun hadde aldri sett en så sterk reaksjon, hun var så fantastisk glad for at det gikk bedre enn all forventning. Jeg har ikke turt å spørre henne om å gjøre det igjen, jeg trenger mer tid å hente meg inn. Følte meg mer sårbar enn jeg har gjort med noen annen person. Jeg vet ikke om jeg skalv fordi jeg hadde en så sterk fysisk reaksjon eller om det var noe psykologisk som låste seg opp. Hele denne opplevelsen har fått meg til å tenke, det blir feil å skal tro at jeg er homofil bare pga dette, men er det mulig at jeg er litt skeiv? Er det normalt at ikke bare lar jeg henne dominere meg på flere og flere måter men at jeg nyter det selv om det kan kreve noen øyeblikk hvor det naturlige instinkte mitt er å dytte tilbake? Lar være fordi jeg vet at det er dette hun vil og det gir meg faktisk ting jeg ikke viste var mulig for meg å føle. Iblant spekulert på om hun ikke ville latt meg ta kontroll overhode om hun ikke mente jeg hadde behov for å iblant føle at maktbalansen i sengen ikke bare går en vei. For jeg kan prøve å ta kontroll, og gjør alt jeg kan for at hun skal få orgasme, jeg tror bare ikke at hun noen gang kan nyte det like mye som når hun har kontroll. Selv om hun ikke får orgasme når hun bare kommer og ut i det blå starter en kjappis hvor jeg vet at hun umulig kan ha fått en orgasme. Virker hun mer fornøyd med det enn når jeg vet at hun har fått orgasme mens jeg styrer. Er vi i et "skeivt" forhold på noe vis? Anonymkode: 84d0c...aa1 Du er ikke skjeiv, dere har bare funnet ut av prostata og fullkroppsorgasme. Anal nytelse har ingen ting med homofili eller å være skjeiv. Dette er en nytelse både heterofile og homofile kan oppleve. Det er også sånn at ikke alle homofile opplever dette du har fått oppleve. Hvis hun vil og du ønsker, skal dere absolutt gjøre dette igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå